Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Give-aways
E
eendje
[GIVE-AWAY] Transformers: Revenge of the Fallen steelbook (DVD) - WINNAAR BEKEND
Mar 04, 2014

Jawel, weer een give-away! Dit maal gaat het om Transformers: Revenge of the Fallen steelbook (DVD). De enige wat jij hoeft doen is de prijsvraag te beantwoorden. De winnaar wordt random geloot. Prijsvraag Er komt weer een nieuwe Transformers sequel, wat vind je ervan? (wees graag uitgebreid). Sluiting Woensdag 18 maart 2014 om 20:00 Deelnemers Onkyo Winnaar Onkyo Opmerkingen Bevat NL subs! [IMG]http://i.marktplaats.com/00/s/MTAyNFg3Njg=/z/I6IAAOxyNo9SrMHY/$_84.JPG[/IMG]

T
Timmaaahhhh
Mar 04, 2014

Ik doe niet mee, maar wederom top dit!
Een uitbreiding van The Transformers is natuurlijk helemaal geweldig.
Vechtende robots in de stijl van The Transformers hoeft voor mij weinig verhaal te hebben, als het maar een hoop actie is!
Daarbij denk ik dat een verandering in cast na drie films wel leuk en verfrissend kan zijn voor een nieuwe sequel!

reply
0
H
hanske636
Mar 05, 2014

Timmaaahhhh;1968069 wrote: Ik doe niet mee, maar wederom top dit!
Een uitbreiding van The Transformers is natuurlijk helemaal geweldig.
Vechtende robots in de stijl van The Transformers hoeft voor mij weinig verhaal te hebben, als het maar een hoop actie is!
Daarbij denk ik dat een verandering in cast na drie films wel leuk en verfrissend kan zijn voor een nieuwe sequel!

Ik denk dat er iemand in het verkeerde topic zit. :roll: :lol:

reply
0
E
eendje
Mar 05, 2014

hanske636;1968102 wrote: Ik denk dat er iemand in het verkeerde topic zit. :roll: :lol:

Hoezo dat?
Hij geeft aan dat hij niet mee doet in de random loterij maar hij mag dan wel de vraag beantwoorden ;).

reply
0
H
hanske636
Mar 05, 2014

Aangezien hij het over een verandering van cast heeft dacht ik dat hij het over de vierde Transformer film had.
My bad.....:oops:

reply
0
E
eendje
Mar 05, 2014

hanske636;1968113 wrote: Aangezien hij het over een verandering van cast heeft dacht ik dat hij het over de vierde Transformer film had.

Wij hebben ook over de nieuwe Transformers films met andere cast :)

reply
0
T
Timmaaahhhh
Mar 05, 2014

hanske636;1968113 wrote: Aangezien hij het over een verandering van cast heeft dacht ik dat hij het over de vierde Transformer film had.

Wel goed lezen he :D

reply
0
E
eendje
Mar 07, 2014

Nogal stil qua deelnemers hiero...

reply
0
O
Onkyo
Mar 08, 2014

Prijsvraag
Er komt weer een nieuwe Transformers sequel, wat vind je ervan? (wees graag uitgebreid).

Ik doe mee!

Transformers deel IV. Leuk. Popcorn vermaak. Ik heb de eerste nog in de bioscoop gezien. Lekker 2 uurtjes knallen.
Zal het nieuwe deel waarschijnlijk niet in de bioscoop gaan zien maar na een blu-ray release ga ik hem wel een keer thuis bekijken.

reply
0
E
eendje
Mar 21, 2014

Heel jammer dat maar 1 persoon mee heeft gedaan :-(
Ik hoef zo te zien niet te loten.
Onkyo, het is voor jou.
PM mij maar.

reply
0
O
Onkyo
Mar 21, 2014

eendje;1969328 wrote: Heel jammer dat maar 1 persoon mee heeft gedaan :-(
Ik hoef zo te zien niet te loten.
Onkyo, het is voor jou.
PM mij maar.

PM onderweg! Bedankt! :grin:

reply
0
K
Kefke96
Mar 21, 2014

Had zelf pas gewonnen en heb de DVD al anders had ik zeker meegedaan, proficiat Onkyo!

reply
0
R
RobinB
Mar 21, 2014

Ik heb Transformers al..anders had ik zeker mee gedaan:)

reply
0
O
Onkyo
Mar 26, 2014

Ontvangen! Bedankt een een dikke plus voor eendje! :grin: (y)

reply
0
E
eendje
Mar 27, 2014

:D veel plezier ermee!!
Voorlopig geen nieuwe give aways meer, misschien later dit jaar weer :)

reply
0