Warner start campagne 'Kijken Wanneer JIJ Wilt' (Warner start campagne 'Kijken Wanneer JIJ Wilt')
Gericht op de promotie van TV-series die op DVD verschijnen
Warner Home Video start campagne
Kijken Wanneer JIJ Wilt
Warner Home Video – distributeur van succesproducties als Matrix, TROY, Ocean’s Eleven en The Last Samurai – rolt met gebruik van de slogan ‘Kijken Wanneer JIJ Wilt!’ een separate PR-campagne uit. Hiermee wil men extra aandacht genereren voor de TV-series die het bedrijf op DVD uitbrengt en de kijkdichtheid daarvan verhogen. Het betreft onder meer de toptitels FRIENDS, Dallas, Band of Brothers, E.R., The Sopranos, Six Feet Under en series die onlangs op de Nederlandse televisie zijn verschenen, waaronder Nip/Tuck, Angels in America en The O.C.
Warner Home Video mag zich verheugen op een groeiende belangstelling voor de TV-series die het bedrijf op de markt brengt. De aandacht richt zich op vier gebieden:
- Succesvolle TV-series (klassiekers) die niet meer op de Nederlandse TV te zien zijn (Dallas, The Waltons, De Doornvogels, Kung Fu en North & South)
- Series die reeds op TV zijn verschenen en soms al worden herhaald (The Sopranos, Six Feet Under en The West Wing, FRIENDS, E.R. The Office, Keeping Up Appearances)
- Series die recent op TV zijn verschenen en nog niet worden herhaald (Nip/Tuck, The O.C. en Angels in America)
- Series die zijn verschenen en op dit moment niet worden herhaald (Band of Brothers).
De PR-campagne is ontwikkeld door het pr-bureau van WHV, Baxter Public Relations, en bestaat uit onder meer een roadshow met de Kleinste Huiskamer van Nederland, waarin TV-series van WHV kunnen worden bekeken. Binnenkort strijkt dit project neer in Woonmall Villa Arena Amsterdam, waar in samenwerking met een mediapartner een unieke actie van start gaat.
Deze uitgave is beschikbaar gesteld door Warner Home Video.