Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD (productie) op de PC
D
deweb
VCD herhalen.
Sep 27, 2006

Voor een evenement aankomend weekend ben ik bezig met de digitale presentatie. Onderdeel daarvan is een VCD die random speelt. Ik heb de presentatie eerst met powerpoint gemaakt, toen met camtasia opgenomen en opgeslagen als avi bestand en toen met Nero gecodeerd en gebrand. Echter: Hij herhaalt zichzelf niet. Nu weet ik dat dat wel kan, maar hoe...geen flauw idee! Wie kan me helpen, ondanks dat het hier een "hoe maak ik een DVD-forum" is. Of kan iemand me vertellen of er een betere manier is om van een powerpoint presentatie een vcd te maken? Grt. Deweb

NS
Nathan Strik
Sep 28, 2006

Een VCD loopen kan niet iedere DVD-speler. Als je er nu een DVD van had gemaakt, dan kun je met de meeste spelers de interne loop van de speler wel gebruiken.

Je kunt bij een DVD ook een loop erin authoren, maar ik weet niet of dat met Nero kan.

reply
0