Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
Att crew : Lid van de maand - wel of niet leuk?
Oct 25, 2006
Is het een leuk idee om een lid van de maand te kiezen? verhoogt de betrokkenheid bij allesoverfilm.nl en hoeft geen prijs of wat dan ook aan vast te zitten, gewoon 1 maand je naam op de voorpagina als lid van de maand o.i.d. . Idee heeft steun vanuit de achterban, maar om te checken of het echt zo is meteen maar een poll erbij gezet (28 dagen geldig).Dit vervalt sowieso! EDIT, wellicht is het leuker om er niet eens een verkiezing van te maken, maar gewoon elke maand 1 lid random uit te kiezen en die met een klein standaard interview op de voorpagina te posten. Het interview bevat dan een aantal standaard vragen die via de mail beantwoord kunnen worden. Dus meer een "wie ben je" maar dan op de voorpagina.
Oct 25, 2006
Is het een leuk idee om een lid van de maand te kiezen? verhoogt de betrokkenheid bij allesoverfilm.nl en hoeft geen prijs of wat dan ook aan vast te zitten, gewoon 1 maand je naam op de voorpagina als lid van de maand o.i.d. . Idee heeft steun vanuit de achterban, maar om te checken of het echt zo is meteen maar een poll erbij gezet (28 dagen geldig).Dit vervalt sowieso! EDIT, wellicht is het leuker om er niet eens een verkiezing van te maken, maar gewoon elke maand 1 lid random uit te kiezen en die met een klein standaard interview op de voorpagina te posten. Het interview bevat dan een aantal standaard vragen die via de mail beantwoord kunnen worden. Dus meer een "wie ben je" maar dan op de voorpagina.
AD
Alexander D
Alexander D
Oct 25, 2006
Edgar,
Echt een waanzinnig goed idee. Magistraal gewoon.
Ik ben voor!
Mag ik David L. al voordragen? :D
Edgar,
Ik ben voor!
reply
0
AD
Alexander D
Alexander D
Oct 25, 2006
Die staan in het off-topic topic. :wink:
joostpolletje wrote: dit is leuk maar wat is de criteria?
Die staan in het off-topic topic. :wink:
reply
0
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
Oct 25, 2006
Mag ik een emmer [img]http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/23.gif[/img] :wink: :wink:
Alexander D wrote: Edgar,
Ik ben voor!
Mag ik een emmer [img]http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/23.gif[/img] :wink: :wink:
reply
0
AD
Alexander D
Alexander D
Oct 25, 2006
[img]http://www.hobbybrouwen.nl/apparaat/op-emmer.jpg[/img]
Met schenktuitje....
[img]http://www.hobbybrouwen.nl/apparaat/op-emmer.jpg[/img]
Met schenktuitje....
reply
0
CP
Coen P.
Coen P.
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
Oct 25, 2006
Coen Peelen wrote: jottem!Als jij dat zo'n goed idee vindt, waarom heb jij er dan niets mee gedaan toen je het wist? Jij bent immers crew en derhalve zou jij dat kunnen aankaarten :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :wink:
wat een beeldig idee!
David L. te A. heeft mijn steun! hoi hoi!
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Oct 25, 2006
Mag ik Coen voordragen, maar is zijn vrije dag misschien een punt waardoor hij zijn kandidatuur in rook ziet opgaan.
Mag ik Coen voordragen, maar is zijn vrije dag misschien een punt waardoor hij zijn kandidatuur in rook ziet opgaan.
reply
0
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
Oct 25, 2006
Indien de crew instemd, zullen er criteria worden opgesteld alleen is op dit moment nog niet duidelijk of de crew deze zal opstellen danwel dat de leden hiervoor zorg dragen. Ook een eventuele verdere uitwerking van een verkiezing is op dit moment nog niet duidelijk.
Tevens is deze poll geen enkele garantie voor een eventuele dergelijke verkiezing.
joostpolletje wrote: dit is leuk maar wat is de criteria?In de eerste instantie is het een animocheck. Indien uit de stemming blijkt dat er voldoende draagvlak is voor een dergelijke verkiezing, zal de verkiezing als zodanig worden beoordeeld door de crew van DVD.nl, althans dat is de bedoeling.
Indien de crew instemd, zullen er criteria worden opgesteld alleen is op dit moment nog niet duidelijk of de crew deze zal opstellen danwel dat de leden hiervoor zorg dragen. Ook een eventuele verdere uitwerking van een verkiezing is op dit moment nog niet duidelijk.
Tevens is deze poll geen enkele garantie voor een eventuele dergelijke verkiezing.
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Oct 25, 2006
Volgens mij zijn er in het Off-topic gedeelte zeer goeie criteria verzonnen.
Wat de meerwaarde heeft......zie ook het off-topic forum.
Volgens mij zijn er in het Off-topic gedeelte zeer goeie criteria verzonnen.
Wat de meerwaarde heeft......zie ook het off-topic forum.
reply
0
DO
Dennis Oosterhuis
Dennis Oosterhuis
Oct 25, 2006
Wie zijn die 3 personen die dit uitstekende initiatief geen uitstekend initiatief vinden??? :evil:
Wie zijn die 3 personen die dit uitstekende initiatief geen uitstekend initiatief vinden??? :evil:
reply
0
J
joostpolletje
joostpolletje
Oct 25, 2006
Ik zie er niet echt veel nut van in..
Ik heb nog niks gestemd, maar waarom zouden we dit doen?
Ik zie er niet echt veel nut van in..
reply
0
CP
Coen P.
Coen P.
Oct 25, 2006
Rob Eric Blank wrote: Mag ik Coen voordragen, maar is zijn vrije dag misschien een punt waardoor hij zijn kandidatuur in rook ziet opgaan.bij deze heb ik mijn vrije dag ingetrokken! hoi hoi, ik heb een zieltje gewonnen! :wink:
reply
0
AD
Alexander D
Alexander D
Oct 25, 2006
Als we alle nutteloze dingen niet meer zouden doen, blijft er weinig over...
joostpolletje wrote: Ik zie er niet echt veel nut van in..
Als we alle nutteloze dingen niet meer zouden doen, blijft er weinig over...
reply
0
DL
David L.
David L.
Oct 25, 2006
Dit is een internetforum. Op internet mag en kan je vrijwel alles doen wat je wilt. Alle andere internetters ook. Wij zijn, om het zo te zeggen, allemaal gelijk in de vrijheden die we hebben.
Dit is Edgars briljante idee om boven die middelmatige vrijheid en oubollige gelijkheid uit te stijgen.
joostpolletje wrote: Ik zie er niet echt veel nut van in..
Dit is een internetforum. Op internet mag en kan je vrijwel alles doen wat je wilt. Alle andere internetters ook. Wij zijn, om het zo te zeggen, allemaal gelijk in de vrijheden die we hebben.
Dit is Edgars briljante idee om boven die middelmatige vrijheid en oubollige gelijkheid uit te stijgen.
reply
0
EH
Erik Hagen
Erik Hagen
Oct 25, 2006
Ha, weet je wat ik doe?! Ik wacht lekker met stemmen totdat mijn stem beslissend is. :twisted:
(Ow, mijn stem in dezen is per opbod ook te koop. ;))
Ha, weet je wat ik doe?! Ik wacht lekker met stemmen totdat mijn stem beslissend is. :twisted:
(Ow, mijn stem in dezen is per opbod ook te koop. ;))
reply
0
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
Oct 25, 2006
David L. wrote:Oftewel, gewoon voor de lol en gewoon om de leden ook eens op een leuke manier in het zonnetje te zetten, immers allesoverfilm.nl bestaat omdat er leden zijn :wink: .joostpolletje wrote: Ik zie er niet echt veel nut van in..
reply
0
J
joostpolletje
joostpolletje
Oct 25, 2006
Dat is waar, Ik stem JA als ik dan maar de eerste ben die in het zonnetje komt 8) :wink:
Edgar Smit wrote:Oftewel, gewoon voor de lol en gewoon om de leden ook eens op een leuke manier in het zonnetje te zetten, immers allesoverfilm.nl bestaat omdat er leden zijn :wink: .[/quote]David L. wrote: [quote=joostpolletje]Ik zie er niet echt veel nut van in..
Dat is waar, Ik stem JA als ik dan maar de eerste ben die in het zonnetje komt 8) :wink:
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Oct 25, 2006
joostpolletje wrote:Nee, dit populistische gedrag zou moeten resulteren in een BAN!
reply
0
LH
Louwrens H.
Louwrens H.
Oct 25, 2006
Lijkt me dat vooral mensen die posten in het DVD off topic gedeelte voorstander zijn voor dit initiatief. Degenen die over het algemeen in het film/dvd gedeelte posten vinden dit denk ik niet nodig. Ik heb dan ook nee gestemd :twisted:
Alexander D wrote: Willen de tegenstemmers ook posten waarom ze tegen zijn?
Lijkt me dat vooral mensen die posten in het DVD off topic gedeelte voorstander zijn voor dit initiatief. Degenen die over het algemeen in het film/dvd gedeelte posten vinden dit denk ik niet nodig. Ik heb dan ook nee gestemd :twisted:
reply
0
AD
Alexander D
Alexander D
Oct 25, 2006
BAN HIM, BAN HIM, BAN HIM..... :wink:
Een heel erg duidelijke mening. Misschien moet je het off-topic topic wat vaker bezoeken zodat we je kunnen overtuigen van het nut. :D
Louwrens H. wrote:Alexander D wrote: Willen de tegenstemmers ook posten waarom ze tegen zijn?
BAN HIM, BAN HIM, BAN HIM..... :wink:
Een heel erg duidelijke mening. Misschien moet je het off-topic topic wat vaker bezoeken zodat we je kunnen overtuigen van het nut. :D
reply
0
LH
Louwrens H.
Louwrens H.
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Oct 25, 2006
Ja lijkt me leuk, en dan meteen aan die 'Lid van de Maand' status een interviewtje (via mail) koppelen met uiteenlopende onderwerpen (film/dvd gerelateerd)? Is het meteen ook interessant voor de anderen.
Ja lijkt me leuk, en dan meteen aan die 'Lid van de Maand' status een interviewtje (via mail) koppelen met uiteenlopende onderwerpen (film/dvd gerelateerd)? Is het meteen ook interessant voor de anderen.
reply
0
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
Oct 25, 2006
Jordy van Buel wrote: Ja lijkt me leuk, en dan meteen aan die 'Lid van de Maand' status een interviewtje (via mail) koppelen met uiteenlopende onderwerpen (film/dvd gerelateerd)? Is het meteen ook interessant voor de anderen.Vriend!!! 8) :wink:
reply
0
J
joostpolletje
joostpolletje
Oct 25, 2006
Kijk dat veranderd wel de zaak, Om een vragenlijstje op te stellen en dat andere forum leden wat meer info van de desbetreffende krijgen.
Zo leren we ons beter kennen.
Jordy van Buel wrote: Ja lijkt me leuk, en dan meteen aan die 'Lid van de Maand' status een interviewtje (via mail) koppelen met uiteenlopende onderwerpen (film/dvd gerelateerd)? Is het meteen ook interessant voor de anderen.
Kijk dat veranderd wel de zaak, Om een vragenlijstje op te stellen en dat andere forum leden wat meer info van de desbetreffende krijgen.
Zo leren we ons beter kennen.
reply
0
PH
Paul H.
Paul H.
Oct 25, 2006
Vind het opzich wel een goed idee maar ben meer benieuwd wat dan de eisen gaan zijn?
Vind het opzich wel een goed idee maar ben meer benieuwd wat dan de eisen gaan zijn?
reply
0
AM
Axel de Mol
Axel de Mol
Oct 25, 2006
Een van de eisen is dat er "Axel" in je naam voor moet komen :lol:
Ik ben voor in ieder geval ;)
Paul_Hijmans wrote: Vind het opzich wel een goed idee maar ben meer benieuwd wat dan de eisen gaan zijn?
Een van de eisen is dat er "Axel" in je naam voor moet komen :lol:
Ik ben voor in ieder geval ;)
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Oct 25, 2006
Bedankt dat jullie mijn idee zo hartelijk verwelkomen :) Over eisen mbt een dergelijk interview moeten we ons denk ik richten op diegene die dan ook daadwerkelijk het 'Lid van de Maand' gaan kiezen.
Bedankt dat jullie mijn idee zo hartelijk verwelkomen :) Over eisen mbt een dergelijk interview moeten we ons denk ik richten op diegene die dan ook daadwerkelijk het 'Lid van de Maand' gaan kiezen.
reply
0
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
Oct 25, 2006
Jordy van Buel wrote: Bedankt dat jullie mijn idee zo hartelijk verwelkomen :) Over eisen mbt een dergelijk interview moeten we ons denk ik richten op diegene die dan ook daadwerkelijk het 'Lid van de Maand' gaan kiezen.Zie de EDIT in het eerste bericht :wink:
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Oct 25, 2006
Maar in hoeverre ga je dan leden random kiezen? Zitten daar dan nog criteria aan mbt de input die ze hebben in het forum? Een lid met 15 posts in 4 jaar lijkt me niet geschikt voor zo'n interview :P
Edgar Smit wrote: Zie de EDIT in het eerste bericht :wink:
Maar in hoeverre ga je dan leden random kiezen? Zitten daar dan nog criteria aan mbt de input die ze hebben in het forum? Een lid met 15 posts in 4 jaar lijkt me niet geschikt voor zo'n interview :P
reply
0
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
Oct 26, 2006
Jordy van Buel wrote:eerst de animo afwachten, daarna gaan we verder kijken :wink: .Edgar Smit wrote: Zie de EDIT in het eerste bericht :wink:
reply
0
AM
Axel de Mol
Axel de Mol
J
joostpolletje
joostpolletje
Oct 26, 2006
Die Edit toevoeging is beter ja.
Niet op prestatie's op het forum selecteren maar gewoon Random de leden lijst hanteren.
En zo wat info over de betreffende.
Die Edit toevoeging is beter ja.
Niet op prestatie's op het forum selecteren maar gewoon Random de leden lijst hanteren.
En zo wat info over de betreffende.
reply
0
KP
Kasper P.
Kasper P.
Oct 26, 2006
What's next? "Mooiste penis van het forum"-verkiezing? Het nut gaat echt totaal aan me voorbij ....
Axel de Mol wrote: veel mensen die Nee, onzin kiezen.... maar geen enkele reactie :?
What's next? "Mooiste penis van het forum"-verkiezing? Het nut gaat echt totaal aan me voorbij ....
reply
0
AD
Alexander D
Alexander D
Oct 26, 2006
Dat is wel meteen een heel grote stap maar misschien wel een goed idee.... :lol:
Kasper Peters wrote:Axel de Mol wrote: veel mensen die Nee, onzin kiezen.... maar geen enkele reactie :?
Dat is wel meteen een heel grote stap maar misschien wel een goed idee.... :lol:
reply
0
LH
Louwrens H.
Louwrens H.
Oct 26, 2006
Geen enkele reactie van de nee-stemmers? :twisted:
Weinig reacties, dat klopt :wink:
Axel de Mol wrote: veel mensen die Nee, onzin kiezen.... maar geen enkele reactie :?
Geen enkele reactie van de nee-stemmers? :twisted:
Weinig reacties, dat klopt :wink:
reply
0
AM
Axel de Mol
Axel de Mol
Oct 26, 2006
hmm... goed idee (y)
Kasper Peters wrote:Axel de Mol wrote: veel mensen die Nee, onzin kiezen.... maar geen enkele reactie :?
hmm... goed idee (y)
reply
0
JA
Jos A.
Jos A.
Oct 26, 2006
Ik denk zelf dat zulke criteria moeilijk vast te stellen zijn. Als je op postcount gaat selecteren is het flauw voor de mensen die weinig posten, maar wel iedere keer iets nuttigs toevoegen. Naast die "15 posts in 4 jaar" heb je ook nog de "300 posts in een maand". Zijn die dan wel geschikt voor een interview? Beter zou zijn om mensen te selecteren die in de afgelopen maand nog gepost hebben, maar ook daar zitten weer haken en ogen aan. Er zijn bijvoorbeeld aardig wat mensen die voor één vraag een account aanmaken en daarna AWOL gaan.
Ik vind het idee best leuk, maar het voegt mijns inziens weinig toe aan het forum óf aan de frontpage. Ik heb dus ook "Neen" gestemd. En Axel blij gemaakt door uit te leggen waarom niet.
p.s. Als dit nog steeds over een "verkiezing" ging, dan was ik pertinent tegen. Ook mij ontgaat het nut daarvan volledig.
Edgar Smit wrote:eerst de animo afwachten, daarna gaan we verder kijken :wink: .[/quote]Jordy van Buel wrote: [quote=Edgar Smit]Zie de EDIT in het eerste bericht :wink:
Ik denk zelf dat zulke criteria moeilijk vast te stellen zijn. Als je op postcount gaat selecteren is het flauw voor de mensen die weinig posten, maar wel iedere keer iets nuttigs toevoegen. Naast die "15 posts in 4 jaar" heb je ook nog de "300 posts in een maand". Zijn die dan wel geschikt voor een interview? Beter zou zijn om mensen te selecteren die in de afgelopen maand nog gepost hebben, maar ook daar zitten weer haken en ogen aan. Er zijn bijvoorbeeld aardig wat mensen die voor één vraag een account aanmaken en daarna AWOL gaan.
Ik vind het idee best leuk, maar het voegt mijns inziens weinig toe aan het forum óf aan de frontpage. Ik heb dus ook "Neen" gestemd. En Axel blij gemaakt door uit te leggen waarom niet.
p.s. Als dit nog steeds over een "verkiezing" ging, dan was ik pertinent tegen. Ook mij ontgaat het nut daarvan volledig.
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Oct 26, 2006
Ik wil wel DVDlid van de maand zijn, maar alleen op doordeweekse dagen, niet in mijn privétijd :roll: :oops:
En liefst niet iedere maand maar hooguit om de maand :mrgreen:
Ik wil wel DVDlid van de maand zijn, maar alleen op doordeweekse dagen, niet in mijn privétijd :roll: :oops:
En liefst niet iedere maand maar hooguit om de maand :mrgreen:
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Oct 26, 2006
Als het bedoeld is om iemand met een grote toegevoegde waarde in het zonnetje te zetten, van mij mag het. :P
Als het bedoeld is om iemand met een grote toegevoegde waarde in het zonnetje te zetten, van mij mag het. :P
reply
0
AM
Axel de Mol
Axel de Mol
Oct 26, 2006
Inderdaad, het is eigenlijk gewoon een idee om het hier nog net een beetje gezelliger te maken, dus dat is het nut.
Alexander D wrote: Waarom vinden de tegenstemmers 'het nut' toch zo belangrijk? :?
Inderdaad, het is eigenlijk gewoon een idee om het hier nog net een beetje gezelliger te maken, dus dat is het nut.
reply
0
DO
Dennis Oosterhuis
Dennis Oosterhuis
Oct 26, 2006
Precies! En daar is helemaal niks op tegen, we moeten het gewoon een beetje gemoedelijker maken hier! Goed voor de betrokkenheid bij en sfeer op het forum. Daar is iedereen bij gebaat! :wink:
Axel de Mol wrote:Alexander D wrote: Waarom vinden de tegenstemmers 'het nut' toch zo belangrijk? :?
Precies! En daar is helemaal niks op tegen, we moeten het gewoon een beetje gemoedelijker maken hier! Goed voor de betrokkenheid bij en sfeer op het forum. Daar is iedereen bij gebaat! :wink:
reply
0
JA
Jos A.
Jos A.
Oct 26, 2006
Precies! En daar is helemaal niks op tegen, we moeten het gewoon een beetje gemoedelijker maken hier! Goed voor de betrokkenheid bij en sfeer op het forum. Daar is iedereen bij gebaat! :wink:[/quote]
Het 'nut' is belangrijk om over te discussiëren omdat een toevoeging aan allesoverfilm.nl + forum wel moet bewerkstelligen wat Edgar voor ogen heeft (de forumleden beter betrekken bij de site (correct me if I'm wrong, Edgar)). Ik zie zelf de link tussen een verkiezing en betrokkenheid/gemoedelijkheid niet zo. Sterker nog, van een stukje op de frontpage wordt het forum niet gezelliger, het geeft je alleen wat leuke info over één bepaald persoon.
Ik ben vóór meer gezelligheid en de gemoedelijkheid mag in sommige discussies inderdaad wat beter zijn, maar ik denk niet dat dit voorstel daar iets aan toevoegt.
DeepWithinGothic wrote:Axel de Mol wrote: [quote=Alexander D]Waarom vinden de tegenstemmers 'het nut' toch zo belangrijk? :?
Precies! En daar is helemaal niks op tegen, we moeten het gewoon een beetje gemoedelijker maken hier! Goed voor de betrokkenheid bij en sfeer op het forum. Daar is iedereen bij gebaat! :wink:[/quote]
Het 'nut' is belangrijk om over te discussiëren omdat een toevoeging aan allesoverfilm.nl + forum wel moet bewerkstelligen wat Edgar voor ogen heeft (de forumleden beter betrekken bij de site (correct me if I'm wrong, Edgar)). Ik zie zelf de link tussen een verkiezing en betrokkenheid/gemoedelijkheid niet zo. Sterker nog, van een stukje op de frontpage wordt het forum niet gezelliger, het geeft je alleen wat leuke info over één bepaald persoon.
Ik ben vóór meer gezelligheid en de gemoedelijkheid mag in sommige discussies inderdaad wat beter zijn, maar ik denk niet dat dit voorstel daar iets aan toevoegt.
reply
0
AM
Axel de Mol
Axel de Mol
AD
Alexander D
Alexander D
Oct 26, 2006
Die zijn druk aan het vergaderen over dit fantastische idee en werken nu diverse mogelijkheden uit om de frontpage dusdanig aan te passen dat de DVD.nller een centrale plek in kan nemen! :D
Axel de Mol wrote: Ben trouwens wel benieuwd wat meer mensen van de crew van dit idee vinden.
Die zijn druk aan het vergaderen over dit fantastische idee en werken nu diverse mogelijkheden uit om de frontpage dusdanig aan te passen dat de DVD.nller een centrale plek in kan nemen! :D
reply
0
AD
Alexander D
Alexander D
Nov 14, 2006
Tis een lange crew vergadering.
Waarschijnlijk zijn ze allemaal voor (is logisch) maar willen ze niet uitgesloten worden omdat ze crew zijn..... :lol:
Edgar Smit wrote: en toen was het stil
Tis een lange crew vergadering.
Waarschijnlijk zijn ze allemaal voor (is logisch) maar willen ze niet uitgesloten worden omdat ze crew zijn..... :lol:
reply
0
M
mercapto
mercapto
Nov 14, 2006
Ach kom, ik ben toch onmisbaar ? Ik zou elke maand winnen, wel lekker zo'n interview elke maand, alsof ik m'n eigen column heb! :)
Ach kom, ik ben toch onmisbaar ? Ik zou elke maand winnen, wel lekker zo'n interview elke maand, alsof ik m'n eigen column heb! :)
reply
0
A
Annemie
Annemie
Nov 14, 2006
Hoezo, was het een verkiezing "lastigste forumlid" dan ? :lol:
mercapto wrote: Ach kom, ik ben toch onmisbaar ? Ik zou elke maand winnen, wel lekker zo'n interview elke maand, alsof ik m'n eigen column heb! :)
Hoezo, was het een verkiezing "lastigste forumlid" dan ? :lol:
reply
0
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
Nov 21, 2006
Annemie wrote: Ons meest gestoorde forumlid dan ? :PDat zou ik dan moeten zijn, zei de lijmsnuivende idioot die tevens dit eigenlijk te gek voor woorden maar blijkbaar toch veel losmakende draadje heeft bedacht :lol: 8) 8) :wink:
reply
0
AD
Alexander D
Alexander D
PH
Paul H.
Paul H.
Nov 22, 2006
Mag je mensen ook voordragen om absoluut niet gekozen te worden...
mercapto bijvoorbeeld. :twisted:
Mag je mensen ook voordragen om absoluut niet gekozen te worden...
reply
0
PH
Paul H.
Paul H.
Nov 22, 2006
Is dat ter compensatie van je intellect? :twisted:
Prima post trouwens in de RIP-thread. (y)
mercapto wrote: ik heb scherpe ogen :evil:
Is dat ter compensatie van je intellect? :twisted:
Prima post trouwens in de RIP-thread. (y)
reply
0
M
mercapto
mercapto
Nov 22, 2006
Ik moet ergens zieltjes winnen heh ? (beetje dubbelzinnig ? :P)
Vanaf vrijdag ga ik het land in om babies te aaien en omatje de straat over te helpen.
Vote merc!
Oh wacht, ik ben niet genomineerd, damn dat intellect!
Ik moet ergens zieltjes winnen heh ? (beetje dubbelzinnig ? :P)
Vanaf vrijdag ga ik het land in om babies te aaien en omatje de straat over te helpen.
Vote merc!
Oh wacht, ik ben niet genomineerd, damn dat intellect!
reply
0
RJ
Roy de Jong
Roy de Jong
Nov 23, 2006
Dat lijkt mij ook een beter idee...
Dat zijn dus al 2 stemmen :lol:
Paul_Hijmans wrote: Mag je mensen ook voordragen om absoluut niet gekozen te worden...
Dat lijkt mij ook een beter idee...
Dat zijn dus al 2 stemmen :lol:
reply
0
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
Nov 23, 2006
Ik denk dat gezien het aantal stemmers en de relatief dicht bij elkaar liggende antwoorden dat dit niets gaat worden.
Misschien zelf doen in het off-topic gedeelte?
Ik denk dat gezien het aantal stemmers en de relatief dicht bij elkaar liggende antwoorden dat dit niets gaat worden.
reply
0
AD
Alexander D
Alexander D
Nov 23, 2006
Dit gaat helemaal goed komen Edgar. We moeten gewoon even iets bedenken om wat meer voor-stemmers te krijgen.... :lol:
Edgar Smit wrote: Ik denk dat gezien het aantal stemmers en de relatief dicht bij elkaar liggende antwoorden dat dit niets gaat worden.
Dit gaat helemaal goed komen Edgar. We moeten gewoon even iets bedenken om wat meer voor-stemmers te krijgen.... :lol:
reply
0
AD
Alexander D
Alexander D
Nov 23, 2006
Dat is een begin..... 8) :lol:
mercapto wrote: Ik heb nog wel een baseballbat met roestige spijkers...
Dat is een begin..... 8) :lol:
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Nov 28, 2006
Als het bedoeld is om iemand met een grote toegevoegde waarde in het zonnetje te zetten, van mij mag het. :P[/quote]
Kijk....ik bedoel....iemand met meer dan 10.000 posts.....en altijd een goed humeur....... :roll: :wink:
Henk Heideveld wrote:Kasper Peters wrote: [quote=Axel de Mol]veel mensen die Nee, onzin kiezen.... maar geen enkele reactie :?
Als het bedoeld is om iemand met een grote toegevoegde waarde in het zonnetje te zetten, van mij mag het. :P[/quote]
Kijk....ik bedoel....iemand met meer dan 10.000 posts.....en altijd een goed humeur....... :roll: :wink:
reply
0
AD
Alexander D
Alexander D
Nov 28, 2006
Kijk....ik bedoel....iemand met meer dan 10.000 posts.....en altijd een goed humeur....... :roll: :wink:[/quote]
Henk, alleen werkende mensen komen in aanmerking. 8)
Oh ja, en onder de 60 natuurlijk. :lol:
Henk Heideveld wrote:Henk Heideveld wrote: [quote=Kasper Peters][quote=Axel de Mol]veel mensen die Nee, onzin kiezen.... maar geen enkele reactie :?
Kijk....ik bedoel....iemand met meer dan 10.000 posts.....en altijd een goed humeur....... :roll: :wink:[/quote]
Oh ja, en onder de 60 natuurlijk. :lol:
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Nov 28, 2006
Oh ja, en onder de 60 natuurlijk. :lol:[/quote]
Gelukkig dan maak ik nog 50% kans :lol:
Alexander D wrote:Henk Heideveld wrote: [quote=Henk Heideveld][quote=Kasper Peters][quote=Axel de Mol]veel mensen die Nee, onzin kiezen.... maar geen enkele reactie :?
Gelukkig dan maak ik nog 50% kans :lol:
reply
0
AD
Alexander D
Alexander D
Nov 28, 2006
Gelukkig dan maak ik nog 50% kans :lol:[/quote]
Sinds wanneer werk je? :shock:
Henk Heideveld wrote:Alexander D wrote: [quote=Henk Heideveld][quote=Henk Heideveld][quote=Kasper Peters][quote=Axel de Mol]veel mensen die Nee, onzin kiezen.... maar geen enkele reactie :?
Sinds wanneer werk je? :shock:
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Nov 28, 2006
Sinds wanneer werk je? :shock:[/quote]
Nee...nee...ik bedoel ik ben 58 (6)
Alexander D wrote:Henk Heideveld wrote: [quote=Alexander D][quote=Henk Heideveld][quote=Henk Heideveld][quote=Kasper Peters][quote=Axel de Mol]veel mensen die Nee, onzin kiezen.... maar geen enkele reactie :?
Nee...nee...ik bedoel ik ben 58 (6)
reply
0
AD
Alexander D
Alexander D
Nov 28, 2006
Nee...nee...ik bedoel ik ben 58 (6)[/quote]
Dat gelooft niemand Henk. Jij doet ook alles om DVD.NLler van de maand te worden! :evil:
Henk Heideveld wrote:Alexander D wrote: [quote=Henk Heideveld][quote=Alexander D][quote=Henk Heideveld][quote=Henk Heideveld][quote=Kasper Peters][quote=Axel de Mol]veel mensen die Nee, onzin kiezen.... maar geen enkele reactie :?
Nee...nee...ik bedoel ik ben 58 (6)[/quote]
Dat gelooft niemand Henk. Jij doet ook alles om DVD.NLler van de maand te worden! :evil:
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Nov 28, 2006
Het idee is op zich aardig, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de toegevoegde waarde er niet helemaal van in zie. Binnenkort gaan we bovendien over naar nieuwe forumsoftware, waar je elkaar sowieso een 'waardering' kan geven waar dan weer een ranking uit komt rollen. Om daarnaast ook los een verkiezing te houden lijkt me een beetje dubbelop.
Het idee is op zich aardig, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de toegevoegde waarde er niet helemaal van in zie. Binnenkort gaan we bovendien over naar nieuwe forumsoftware, waar je elkaar sowieso een 'waardering' kan geven waar dan weer een ranking uit komt rollen. Om daarnaast ook los een verkiezing te houden lijkt me een beetje dubbelop.
reply
0
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
Nov 28, 2006
Eric, ik snap wat je bedoelt.
Het was eigenlijk meer zoiets als de crew ook heeft, een soort "wie ben ik" voorstel middels een klein interviewtje zodat je iedere maand een lid op de voorpagina zet met zijn/haar antwoorden. Dat zou kunnen via wat standaardvragen zoals bijv:
waarom ben je ooit lid geworden
welk forum vind je het leukst
etc etc.
Wel leuk om te weten dat we elkaar strax kunnen waarderen en ik hoop dat dat wel normaal gebeurd (al maak ik mijzelf ook nogal eens schuldig aan onzinnige draadjes/opmerkingen).
Eric, ik snap wat je bedoelt.
Het was eigenlijk meer zoiets als de crew ook heeft, een soort "wie ben ik" voorstel middels een klein interviewtje zodat je iedere maand een lid op de voorpagina zet met zijn/haar antwoorden. Dat zou kunnen via wat standaardvragen zoals bijv:
etc etc.
Wel leuk om te weten dat we elkaar strax kunnen waarderen en ik hoop dat dat wel normaal gebeurd (al maak ik mijzelf ook nogal eens schuldig aan onzinnige draadjes/opmerkingen).
reply
0
AD
Alexander D
Alexander D
Nov 28, 2006
Edgar,
Geef nou gewoon eerlijk toe dat je graag een keer met je foto op de voorpagina van allesoverfilm.nl wil staan. :lol: :wink:
Edgar Smit wrote: Eric, ik snap wat je bedoelt.
etc etc.
Edgar,
Geef nou gewoon eerlijk toe dat je graag een keer met je foto op de voorpagina van allesoverfilm.nl wil staan. :lol: :wink:
reply
0
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
Nov 28, 2006
Alexander D wrote:Ja, daarom ga ik al enige tijd zonder avatar over het forum :wink: .Edgar Smit wrote: Eric, ik snap wat je bedoelt.
etc etc.
Edgar,
reply
0
LK
Ludo Keeris
Ludo Keeris
Nov 28, 2006
Dat is wel het understatement of the year:
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=47932
:twisted:
Edgar Smit wrote: (al maak ik mijzelf ook nogal eens schuldig aan onzinnige draadjes/opmerkingen).
Dat is wel het understatement of the year:
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=47932
:twisted:
reply
0