Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
AM
Axel de Mol
Subforum voor overige geluidsdragers
Oct 28, 2006

Het valt me de laatste tijd op dat steeds meer mensen in hun home cinema systeem een verbetering aan willen brengen in de stereo weergave. Dit is dan vooral de weergave van muziek. Nu weet ik dat dit vooral een forum is voor DVD's en dergelijke, maar zou het ook niet leuk zijn een subforum te hebben voor de overige geluidsdragers zoals CD's en LP's? Er is dan wel en muziekDVD afdeling maar dat is natuurlijk ook vrij 5.1/DTS gericht. Ikzelf ben nu ook aan het zoeken voor een mooie stereo-set in plaats van een homecinema-set. Ik houdt erg van muziek luisteren maar ook zeker van films kijken. Muziek-DVD's hebben we hier een heleboel liggen maar een ouderwetse CD heeft ook zeker zijn charmes. Wat denken jullie hiervan? edit: graag ook jullie mening hierover

RK
R Klemkerk
Oct 28, 2006

Een subforum zou misschien iets teveel van het goede zijn, maar een goed topic over waar je je cd aankopen kunt melden, elkaar advies kunt geven, en lekker ouwehoeren over cd's zou niet eens zo;n slecht idee zijn. :)

reply
0
M
mercapto
Oct 28, 2006

Topic lijkt me inderdaad voldoende voor naast de "Wat Luister Je Nu" thread. Voor een sub-forum ga je maar naar een ander forum ;)

reply
0
AM
Axel de Mol
Oct 28, 2006

Goed idee inderdaad, probeerde in ieder geval iets om ook de gewone muziek iets meer te laten voorkomen op dit forum. Vind het op het moment nogal karig :P Misschien nog meerdere ideeën?

reply
0
RK
R Klemkerk
Oct 28, 2006

Ik heb een topic aangemaakt voor alles wat te maken heeft met cd gerelateerde zaken:

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=47400

reply
0
AM
Axel de Mol
Oct 28, 2006

Bedankt, vind het een goed idee, eigenlijk heb ik mezelf er gewoon uitgeluld in dit topic. Kan eigenlijk wel gesloten worden.

Maaaarrr... het is iig onder de aandacht gebracht.

reply
0
M
mercapto
Oct 28, 2006

Oh, het werkt!

Dan ga ik nu 3 stickies voor "Serie/TV boxsets", "Animatie/Manga Boxsets/LEs" en "Film LE/UE/SE/CE/Whatevers" onder de aandacht brengen!

;)

reply
0
AM
Axel de Mol
Oct 28, 2006

Ach... uiteindelijk is er gewoon een topic aangemaakt en verder niets speciaals. ;)

reply
0