Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Axel de Mol
Oct 28, 2006
Het valt me de laatste tijd op dat steeds meer mensen in hun home cinema systeem een verbetering aan willen brengen in de stereo weergave. Dit is dan vooral de weergave van muziek. Nu weet ik dat dit vooral een forum is voor DVD's en dergelijke, maar zou het ook niet leuk zijn een subforum te hebben voor de overige geluidsdragers zoals CD's en LP's? Er is dan wel en muziekDVD afdeling maar dat is natuurlijk ook vrij 5.1/DTS gericht. Ikzelf ben nu ook aan het zoeken voor een mooie stereo-set in plaats van een homecinema-set. Ik houdt erg van muziek luisteren maar ook zeker van films kijken. Muziek-DVD's hebben we hier een heleboel liggen maar een ouderwetse CD heeft ook zeker zijn charmes. Wat denken jullie hiervan? edit: graag ook jullie mening hierover