Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Audio en Luidsprekers
E
ElemenT
B&W speakerstands 600 serie
Nov 10, 2006

Iemand ervaring met deze speakerstands? Stav20 en Stav24 Welke zijn in jullie ogen het meest geschikt voor de 602's en de 601's qua hoogte.? MVg, ElemenT

AD
Alexander D
Nov 11, 2006

Wat meer info, een linkje, een foto is wel handig. :wink:

reply
0
D
DVDProfilersFilmgek
Re: B&W speakerstands 600 serie
Nov 11, 2006

ElemenT wrote: Iemand ervaring met deze speakerstands?
Stav20 en Stav24

Welke zijn in jullie ogen het meest geschikt voor de 602's en de 601's qua hoogte.?

MVg,
ElemenT

Zo persoonlijk als wat, ligt toch wel aan je eigen opstelling thuis. Je kunt al beginnen om thuis met een flinke stapel boeken te kijken naar een voor jou ideale hoogte. Als je op barkrukken zit terwijl je kijkt zal de stapel al wat hoger worden :roll:

reply
0
AD
Alexander D
Nov 11, 2006

Volges mij wil je de tweeter op oorhoogte hebben dus dat is een goede indicatie. :wink:

reply
0
W
windoweyez
Nov 12, 2006

De tweeters moeten inderdaad op oorhoogte zijn en dat is dus weer afhankelijk van hoe hoog je bank is en hoe lang jezelf bent.

Mijn 602`s staan op stands van 53cm (incl. spikes) en mijn 601`s op stands van 63cm.

reply
0