Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
F
Fikret
Plusjes die ik terug krijg staan niet bijgewerkt..
Nov 10, 2006

Hoe komt het dat de laatste 2 plusjes die ik krijg, niet in m'n overzicht in het Traderslijst staan bijgewerkt? Zo staat er een plusje die ik terug kreeg van Scotch (dvd L.A. Confidental) niet bijgewerkt en kan ik een plusje van Ronald de Heer (dvd Mortal Kombat) niet accerteren.
Veelgestelde vragen Plus (of min) teruggeven Als je een plus gekregen hebt van iemand kun je die terugvinden in je eigen overzicht. Klik hiervoor op 'Eigen overzicht' bovenaan het totaaloverzicht. Je kunt nu door middel van de link 'Plusje teruggeven' de plus in één keer teruggeven. Je kunt hierbij geen nieuwe titel opgeven! Wil je dit wel - in verband met een ruiltrade bijvoorbeeld - kun je gewoon een nieuwe plus geven met de link 'Geef plus of min'. Na het invullen van de gegevens krijg je de vraag voorgeschoteld of dit een terug-plus is van een eerdere transactie of een nieuwe. Hier kun je dan de 'oude' transactie kiezen zodat de plussen aan elkaar gekoppeld zijn.
Dit heb ik toegepast en werkt bij mij dus niet!

J
Jolling
Nov 10, 2006

Die plus van Ronald de Heer moet nog goeggekeurd worden, daarom is die nog niet bijgewerkt. Waar die plus van Scotch is gebleven weet ik niet..

reply
0