Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
L
Leijo
Verkeerde The Fast And The Furious-disc in trilogy-box???
Dec 08, 2006

Ik heb nu de box van The Fast And The Furious - Ultimate Collection. Achterop staat bij de extra's van The Fast And The Furious echter veel meer geschreven dan er werkelijk op de disc staat. Hebben ze hier de extra's van de Limited Edition (oftewel de tweede uitgave) achterop de box gezet, terwijl ze de gewone (eerste) uitgave erin hebben gedaan?

D
dunedain
Dec 08, 2006

Als je hem niet dicht gesealed gekocht hebt kan dit best het geval zijn.

Er is een site waarop je het na kunt kijken, maar kan deze niet meer vinden :cry:

reply
0
L
Leijo
Dec 08, 2006

Hij was wel geseald (MediaMarkt), misschien dat ze dat in de fabriek al fout hebben gedaan?

reply
0
BH
Bob Hiemstra
Dec 08, 2006

Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan in de fabriek.
Heb ook wel eens 2x dezelfde disc gehad.

Gewoon ff teruggaan naar de winkel doen ze niet moeilijk over denk ik.

reply
0
SH
Sander Haarmans
Dec 08, 2006

Heeft The Fast and the Furious een DTS track in de trilogy box ?
Zo ja, dan zal het vast de 2de editie zijn met de bijbehorende extra's, zo nee is het gewoon de eerste editie die in de box zit denk ik.

reply
0
M
MiiCk0s
Dec 08, 2006

Bij die RCV films beloven ze ook altijd alles op de achterkant, terwijl er vaak alleen maar een menuutje is, en soms dat nog niet eens..

reply
0