Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
C
Caledonians
Account verwijderen forumlid Marlon?
Dec 08, 2006

Kreeg zojuist onderstaande PM:
Hallo Scott, Graag zou ik vragen of mijn account kan worden verwijderd en tevens deze topic: http://www.allesoverfilm.nl/forum/viewtopic.php?p=713648 Mijn vader heeft aantal malen met jullie contact opgenomen hierover en als ik zelf zou zeggen dat mijn account kon worden verwijderd zou die thread ook worden verwijderd. Hopelijk wordt hij zsm verwijderd, alvast bedankt! Stuur me aub een mailtje naar [email]marlon1@wanadoo.nl[/email] als het is verwijderd aangezien ik dit account nooit meer check alleen het topic per toeval via google tegenkwam. Fijn weekend! Marlon
Wat doen we hiermee heren?

LK
Ludo Keeris
Dec 08, 2006

Verwijderen van een account kan volgens mij niet, want dan komt er overal waar Marlon gepost heeft "Gast" te staan.

Ik weet niet of een thread zomaar verwijderd kan worden. Je kunt 'm zowiezo op slot zetten, zodat ie naar de "DVD.nl catacomben" verdwijnt.
Het is ook al een thread waarin drie jaar niet meer in is gepost!

reply
0
C
Caledonians
Dec 08, 2006

Ludo Keeris wrote: Het is ook al een thread waarin drie jaar niet meer in is gepost!

Denk dat het er vooral om gaat dat Marlon in die thread beschuldigd wordt van niet nakomen van zijn afspraken. Verder worden zijn volledige adresgegevens genoemd.

De betreffende thread zo inderdaad gewoon verwijderd kunnen worden. Maar wilde dit even met jullie overleggen...

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 08, 2006

Ik zou zeggen, adresgegevens verwijderen en op slot gooien. Lijkt me sterk dat iemand deze thread nog bezoekt naast Marlon zelf.
Weggooien mag wat mij betreft ook als dat zomaar kan. Wie ben ik om daar over te oordelen?

reply
0
SH
Sander Haarmans
Dec 09, 2006

Ludo Keeris wrote:
Weggooien mag wat mij betreft ook als dat zomaar kan. Wie ben ik om daar over te oordelen?

Heb de thread verwijderd, laatste post was uit 2003 dus niet echt relevant meer.

reply
0
AM
Alexander de Mol
Dec 13, 2006

Ik heb de PM ook gehad.

Marlon wrote: Hallo Alexander,

Graag zou ik vragen of mijn account kan worden verwijderd en tevens deze topic: http://www.allesoverfilm.nl/forum/viewtopic.php?p=713648

Mijn vader heeft aantal malen met jullie contact opgenomen hierover en als ik zelf zou zeggen dat mijn account kon worden verwijderd zou die thread ook worden verwijderd. Hopelijk wordt hij zsm verwijderd, alvast bedankt!

Stuur me aub een mailtje naar [email]marlon1@wanadoo.nl[/email] als het is verwijderd aangezien ik dit account nooit meer check alleen het topic per toeval via google tegenkwam.

Fijn weekend!

Marlon

Prima zo opgelost.

reply
0