Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
YouriClaessens
Dec 15, 2006
Ik heb deze al langer op het oog en ik zag ze vandaag bij de Mediamarkt staan, van 299 euro voor 175 euro per stuk. Dus ik direct enthousiast ( het was het laatste exemplaar ) en heb ze meegenomen. Maar nu kijk ik dus op internet en daar staan ze voor 120 euro per stuk op! Dat is toch 110 euro voor 2 speakers verschil in de prijs. Nu vraag ik me 2 dingen af: 1: Bestaat er maar 1 versie van de 914 ? 2: op de internetsite van de Mediamarkt staat nu het volgende: Bij alle aankopen in december kun je deze de gehele maand nog terugbrengen en krijg je het geld van terug. Geld dat ook met laatste exemplaren? Neem aan van wel he...Ik bel morgen, maar is toch handig als ik dat weet voordat ik ga slapen, slaap ik wat beter ;) Alvast bedankt!!!