Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
W
Werner
Mist She's The Man de aftiteling?
Dec 30, 2006

Ook hier maar even vragen... Eén van onze lezers meldt dat op zijn exemplaar van de film She's The Man met Amanda Bynes, R2 NL versie, uitgegeven door RCV, de aftiteling is weggesneden. RCV kennende zou zo'n stunt mij niet verbazen, maar kan iemand dit bevestigen / ontkennen?

K
kleine26
Dec 31, 2006

Ik heb deze film van het weekend gehuurd. En toen de film was afgelopen stopte hij ineens ja. Ik dacht nog dat het aan mijn dvd-speler lag ofzo. Maar blijkbaar dus niet.

reply
0
F
Frank
Dec 31, 2006

Belachelijk van RCV. Als ik de aftiteling van een film niet wil zien bekijk ik 'm wel op televisie of ik zet 'm zelf af. Dat mag RCV voor mij niet bepalen.

reply
0
W
Werner
Dec 31, 2006

Frank wrote: Belachelijk van RCV. Als ik de aftiteling van een film niet wil zien bekijk ik 'm wel op televisie of ik zet 'm zelf af. Dat mag RCV voor mij niet bepalen.

't Is daarvoor dat ik het graag even check, iemand beweerde dat de aftiteling werd afgebroken, maar bizar genoeg wél kon afgespeeld worden op de dvd-speler van zijn computer.

reply
0