Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
S
Saw11
Stanley Kubrick
Jan 02, 2007

Er schijnt van deze man een prachtige serie te bestaan, iemand enig idee waar ik deze kan vinden? :lol:

LVM
Lex v/d Moolen
Jan 02, 2007

Serie?
Bedoel je een box met zijn films? Of de documentaire of zijn leven?

reply
0
S
Saw11
Jan 03, 2007

Nou een soort op rij uitgebrachte films
vergelijk het met de qualtity films

reply
0
R
Reloaded
Jan 03, 2007

Je zult deze wel bedoelen, kost wel erg veel op dit moment, ik heb hem nog gekocht voor 40 pond, mooie box met zijn 8 laatste films + een interessante documantaire: http://www.amazon.co.uk/Stanley-Kubrick-Keir-Dullea/dp/B00005MHNJ/sr=1-14/qid=1167817664/ref=sr_1_14/202-5568581-1551004?ie=UTF8&s=dvd

(en er is ook een tin uit in R2NL met ik geloof zes films)

reply
0
HR
Hugo R
Jan 03, 2007

Is wel heel mooi zo'n box, maar ik denk dat je met losse uitgaves (die van de Kubrick collection) uiteindelijk goedkoper uitbent. Het is maar net wat je wil natuurlijk.

reply
0
L
LordLeto
Jan 03, 2007

hugo20 wrote: Is wel heel mooi zo'n box, maar ik denk dat je met losse uitgaves (die van de Kubrick collection) uiteindelijk goedkoper uitbent. Het is maar net wat je wil natuurlijk.

Daar ben ik niet zo zeker van. Die tin heb ik al zien staan voor een 40-tal euro. Als je de films afzonderlijk koopt ben je dat bedrag ook al (bijna) kwijt denk ik...

reply
0
HR
Hugo R
Jan 03, 2007

LordLeto wrote:
hugo20 wrote: Is wel heel mooi zo'n box, maar ik denk dat je met losse uitgaves (die van de Kubrick collection) uiteindelijk goedkoper uitbent. Het is maar net wat je wil natuurlijk.

Daar ben ik niet zo zeker van. Die tin heb ik al zien staan voor een 40-tal euro. Als je de films afzonderlijk koopt ben je dat bedrag ook al (bijna) kwijt denk ik...

Dat is inderdaad een mooie prijs :D
Zie ze meestal voor meer te koop staan. Maar als je nog geen films hebt van Kubrick is een box of tin natuurlijk een mooi begin.

reply
0
C
cayo
Jan 03, 2007

De Tin box zit nu al rond de 40€ en zijn eerste 3 films (KK/TK/POG) kan je cheap verkrijgen bij Play, het drietal voor 20 € all in

reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Jan 03, 2007

In die tinbox zitten toch slechts 3 van zijn films? The Shining, Lolita en Eyes Wide Shut?

reply
0
C
cayo
Jan 03, 2007

Lex v/d Moolen wrote: In die tinbox zitten toch slechts 3 van zijn films? The Shining, Lolita en Eyes Wide Shut?

Contains 6 films:
Lolita
Barry Lyndon
A Clockwork Orange
The Shining
Full Metal Jacket
Eyes Wide Shut

reply
0
O
Oakey
Jan 03, 2007

cayo wrote:
Lex v/d Moolen wrote: In die tinbox zitten toch slechts 3 van zijn films? The Shining, Lolita en Eyes Wide Shut?

Contains 6 films:
Lolita
Barry Lyndon
A Clockwork Orange
The Shining
Full Metal Jacket
Eyes Wide Shut

Je mist dan wel de ultieme Kubrick, nl. 2001 - A Space Odyssey!

reply
0
S
Saw11
Jan 03, 2007

Das waar en die mag uiteraard niet ontbreken

reply
0