Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
R
rvvnr1
Volver r2 NL?
Jan 06, 2007

Waar blijft de Nederlandse release van Volver (met o.a. Penelope Cruz)?? Er is sinds eind november wel een Vlaamse versie uit, in Engeland komt zelfs een 2 disc in februari en in Korea doen ze er ook nogeens een soundtrack cd bij, maar A-Film ziet er in NL geen brood in??? :cry:

RK
Rob van Kempen
Jan 06, 2007

Heb deze zojuist nog bij de FRS en Van Leest in de schappen zien liggen...

Volver R2NL is dus reeds uitgebracht 8)

reply
0
S
stefanovic
Jan 06, 2007

Rob van Kempen wrote: Heb deze zojuist nog bij de FRS en Van Leest in de schappen zien liggen...

Knap, releasedatum is 1 maart :wink:

reply
0
R
RJ75
Jan 07, 2007

Heb deze zojuist nog bij de FRS en Van Leest in de schappen zien liggen...

Misschien in de war met REvolver ?

reply
0
R
rvvnr1
Jan 07, 2007

Misschien verkopen van Leest en de Free wel de Vlaamse versie...

reply
0
EH
Erik Hagen
Jan 07, 2007

Ik heb 'm ook al in de FRS zien liggen, maar dat zal dan wellicht de Vlaamse versie zijn...

reply
0
T
TheGodfather
Jan 07, 2007

Heb `m ook al bij de FRS zien liggen ;)
verder nog nergens trouwens

reply
0
R
rvvnr1
Jan 08, 2007

Iemand die al iets weet over de extra's?? En een 2 disc is zeker teveel gevraagd??

reply
0
F
Frank
Jan 08, 2007

Een 2-disc is inderdaad teveel gevraagd. Als je die wilt hebben moet je de Engelse versie kopen.

De DVD heeft de volgende specificaties:

[img]http://www.a-film.nl/film/inlay/150xREL/00001660_41a492ded4f8ef409eb4237cda4ff888.jpg[/img]

Extra's
    Trailer
    Commentaar van Pedro Almodóvar & Penélope Cruz
    Volver in de ogen van Almodóvar (+/- 26 min)
    Diavoorstelling
    Ondertitels
    Nederlands
    Beeldformaat
    2.35:1 anamorf
    Geluid
    Spaans Dolby Digital 5.1
Bron: www.afilm.nl.

reply
0
R
rvvnr1
Jan 08, 2007

Ok even ter vergelijking, de Engelse heeft de volgende extra's:

Audio commentary from director Pedro Almodovar and actress Penelope Cruz
Almodovar documentary (40 mins)
Conversation with the director and the cast (38 mins)
Interview with the director (10 mins)
Interview with Penelope Cruz (5 mins)
Interview with actress Carmen Maura (8 mins)
Behind the scenes musical montage

Dan ben ik toch benieuwd of "Volver in de ogen van Almodóvar (+/- 26 min)" een exclusieve extra is of dat deze ook verwerkt zit in het Engelse lijstje...

reply
0
RK
Rob van Kempen
Jan 08, 2007

stefanovic wrote:
Rob van Kempen wrote: Heb deze zojuist nog bij de FRS en Van Leest in de schappen zien liggen...

Knap, releasedatum is 1 maart :wink:
:lol:

Nouja, er lagen iig wel dvd's van Volver. Ik heb er verder niet goed genoeg opgelet om te kijken of het toevallig een buitenlandse uitgave was.
Waarschijnlijk was het dan een Belgische editie, deze is via www.frs.be nu al wel te krijgen met NLO. (normaal gesproken heeft FRS niet zoveel import-titels, toch?)

reply
0
F
Frank
Jan 08, 2007

Je kunt hier nauwelijks van import spreken, want de versie die in Vlaanderen al te koop is zal hetzelfde zijn als de Nederlandse versie die pas in maart te koop is.

En het gebeurt wel vaker dat een bepaalde winkelketen het alleenrecht heeft om een DVD te kopen voor een bepaalde tijd en daarna de rest van de winkelketens 'm ook krijgen.

reply
0
T
TheGodfather
Feb 17, 2007

UK versie @ dvdbeaver

reply
0
U
Ultramorada
Feb 17, 2007

ik heb 'm van de week gezien, was wel de huurversie, misschien dat die eerder uit is. vond er weinig aan trouwens

reply
0
T
TheGodfather
Feb 18, 2007

Ultramorada wrote: ik heb 'm van de week gezien, was wel de huurversie, misschien dat die eerder uit is. vond er weinig aan trouwens

Hoezo dat?

reply
0
BH
Bob Hiemstra
Feb 18, 2007

TheGodfather wrote: UK versie @ dvdbeaver

Recensie klinkt goed.
Denk dat ik hem wel een keertje aanschaf als hij goedkoper is.

reply
0
HR
Hugo R
Feb 19, 2007

Nog niet gezien, maar afgaande op reacties die ik hoor is dit wel een film die ik ooit zal aanschaffen.

reply
0
U
Ultramorada
Feb 19, 2007

TheGodfather wrote:
Ultramorada wrote: ik heb 'm van de week gezien, was wel de huurversie, misschien dat die eerder uit is. vond er weinig aan trouwens

Hoezo dat?

Hoezo wat? Waarom ik er weinig aan vond? Veel te traag verhaal. Het einde vond ik wel leuk vanwege het verrassingselement. Denk dat ie van mij gewoon wat korter had mogen duren. Heb de film een 5.5 gegeven, dus net aan voldoende, en dat komt vooral door het einde.

reply
0