Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
S
stefanovic
BFI (British Film Institute)
Jan 17, 2007

Weet iemand waar de dvd's van het British Film Institute voor een schappelijke prijs te verkrijgen zijn? Er zitten enkele pareltjes tussen die ik zeker wil aanschaffen. Voor het merendeel kom ik echter niet op minder uit dan 22,49 Euro bij Play. Cd-wow biedt er enkele aan voor slechts 18,99 Euro, maar daar zit dan bv. Journey to Italy weer niet bij.

E
Eddy
Re: BFI (British Film Institute)
Jan 17, 2007

stefanovic wrote: Weet iemand waar de dvd's van het British Film Institute voor een schappelijke prijs te verkrijgen zijn?

Er zitten enkele pareltjes tussen die ik zeker wil aanschaffen. Voor het merendeel kom ik echter niet op minder uit dan 22,49 Euro bij Play. Cd-wow biedt er enkele aan voor slechts 18,99 Euro, maar daar zit dan bv. Journey to Italy weer niet bij.

De BFI dvd's zijn en blijven over het algemeen vrij duur. Op DVD Pricecheck kan je vaak makkelijk en snel een overzicht vinden over de titels die je zoekt en de bijbehorende prijzen (inclusief verzendkosten). De door jou genoemde Journey To Italy is daar echter ook nog altijd 14,45 pond.

reply
0
W
wiljan
Jan 17, 2007

hier vind je al een aantal BFI DVD's voor $14,95. Met nog een $2 voucher zit je dan toch net onder de €10,- wat vrij netjes is. Journey to Italy zit er inderdaad helaas niet bij, maar bijvoorbeeld The Edge of the World van Michael Powell wel.

reply
0
RK
raymond koene
Jan 18, 2007

wiljan wrote: hier vind je al een aantal BFI DVD's voor $14,95. Met nog een $2 voucher zit je dan toch net onder de €10,- wat vrij netjes is. Journey to Italy zit er inderdaad helaas niet bij, maar bijvoorbeeld The Edge of the World van Michael Powell wel.

ik weet niet hoe jij aan $14,95 komt, bij mij staat er steeds $22,95.... :?

reply
0
S
stefanovic
Jan 18, 2007

wiljan wrote: hier vind je al een aantal BFI DVD's voor $14,95. Met nog een $2 voucher zit je dan toch net onder de €10,- wat vrij netjes is. Journey to Italy zit er inderdaad helaas niet bij, maar bijvoorbeeld The Edge of the World van Michael Powell wel.
Dat kan ik er met de beste wil van de wereld niet van maken...

reply
0
W
wiljan
Jan 18, 2007

Oh, het werkt zo niet. Als je nu naar deze link gaat, en je zoekt op BFI komen een hoop films op $14,95 uit. Ik wist trouwens niet dat ze normaal $22,95 zijn. :shock:

reply
0
S
stefanovic
Jan 18, 2007

wiljan wrote: Oh, het werkt zo niet. Als je nu naar deze link gaat, en je zoekt op BFI komen een hoop films op $14,95 uit. Ik wist trouwens niet dat ze normaal $22,95 zijn. :shock:

:? Helaas, maar werkt niet...

reply
0
W
wiljan
Jan 18, 2007

stefanovic wrote:
wiljan wrote: Oh, het werkt zo niet. Als je nu naar deze link gaat, en je zoekt op BFI komen een hoop films op $14,95 uit. Ik wist trouwens niet dat ze normaal $22,95 zijn. :shock:

:? Helaas, maar werkt niet...

Misschien je cookies eens wissen, werkt bij mij prima namelijk.

reply
0