Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
AD
Alexander D
Welke topics zijn nu weer verwijderd?
Jan 18, 2007

Precies wat de titel al zegt dus.... :lol: Maar eigenlijk is meer m'n vraag. Waarom doen jullie dat? Het zullen vast bijzonder onbelangrijke topics zijn (anders ben ik er niet actief.... :lol: ) maar dit is werkelijk het enige forum dat ik ken waar dat op zo'n grote schaal blijft gebeuren.

H
Herjan
Jan 18, 2007

Ik heb vanmiddag 2 oude off-topic thread verwijderd (nr. 10 en 11).

reply
0
AD
Alexander D
Jan 18, 2007

Herjan Hakkers wrote: Ik heb vanmiddag 2 oude off-topic thread verwijderd (nr. 10 en 11).

:shock: Het OHT is de basis van dit forum, dat weet je toch???? :lol: :wink:

Niet te veel verwijderen, dan blijft er niets van posts over. :wink:

reply
0
H
Herjan
Jan 18, 2007

Nr. 11, 12, 13 en 14 bestaan nog, dus je blijft nog senior member. ;)

reply
0
AD
Alexander D
Jan 18, 2007

Herjan Hakkers wrote: Nr. 11, 12, 13 en 14 bestaan nog, dus je blijft nog senior member. ;)

:lol: en mag ik dat nog effe blijven....?

reply
0
ES
Edgar Smit
Jan 18, 2007

Herjan, wel jammer dat meteen het aantal posts automatisch meeloopt, zo heb je er 1000+ en dan ineens zijn er 1300 weg (in Alexanders geval), da's toch zonde?

Kan dat technisch niet zo geregeld worden dat dat aantal blijft staan? Ik weet nog uit mijn nieuwscrewtijd dat mijn aantal enorm fluctueerde, vooral omdat de nieuwscrew draadjes gewoon goed werden opgeschoond, toen vond ik het al vreemd.

reply
0
H
Herjan
Jan 18, 2007

Dat zou je aan de technische crew moeten vragen. Volgens mij is 't niet mogelijk.

En is Alexander en 1300 kwijt door 't verwijderen van 2 OHT's? :shock:

reply
0
ES
Edgar Smit
Jan 18, 2007

Herjan Hakkers wrote: Dat zou je aan de technische crew moeten vragen. Volgens mij is 't niet mogelijk.

Hij stond ruim boven de 10000 en nu op 8700+, dus echt waar. Ikzelf zat nog 4 berichten van de 5000 af en ben teruggekwakt naar de 4700, dus ook een verlies van 300 berichten.

reply
0
H
Herjan
Jan 18, 2007

Je moet 't ook niet zien als verlies van berichten! Als het goed is, is het gemiddelde niveau van je berichten gestegen! ;)

reply
0
ES
Edgar Smit
Jan 19, 2007

Herjan Hakkers wrote: Je moet 't ook niet zien als verlies van berichten! Als het goed is, is het gemiddelde niveau van je berichten gestegen! ;)
ja, maar 10000 of 5000 berichten, dat zijn toch mijlpalen hoor :wink: .

reply
0
AD
Alexander D
Jan 19, 2007

Herjan Hakkers wrote: Je moet 't ook niet zien als verlies van berichten! Als het goed is, is het gemiddelde niveau van je berichten gestegen! ;)

Ik doe m'n best Herjan maar voor mij lijkt dat niet zo te zijn.... :lol: :wink:

Afijn, ik ben er ook al een keer 800 en 600 of zo kwijt geraakt dus ik weet inmiddels hoe het voelt. Postcount boeit me niet. Het OHT is gewoon geinig en dan gaat het soms snel met de posts

Al moet ik toegeven dat 10.000 wel een leuk aantal was. :P

reply
0
RJ
Roy de Jong
Jan 19, 2007

Edgar Smit wrote:

Ach, dan kan er bij de 5000 en de 10000 weer een dvd weggeven worden voor het behalen van een mijlpaal :wink:

reply
0
AD
Alexander D
Jan 19, 2007

Toppieroy wrote:
Edgar Smit wrote: [quote=Herjan Hakkers]Je moet 't ook niet zien als verlies van berichten! Als het goed is, is het gemiddelde niveau van je berichten gestegen! ;)

Ach, dan kan er bij de 5000 en de 10000 weer een dvd weggeven worden voor het behalen van een mijlpaal :wink:[/quote]

Toppieroy
Senior Member
[img]http://www.allesoverfilm.nl/forum/images/avatars/195273255645ae185826c0b.jpg[/img]

Trader:

Dat kan ook met 715 posts hoor. :wink:

reply
0
DO
Dennis Oosterhuis
Jan 19, 2007

---

reply
0
H
Herjan
Jan 19, 2007

Dennis Oosterhuis wrote: ---

:confused:

reply
0
DO
Dennis Oosterhuis
Jan 19, 2007

Was een misplaatsing, en ik zag dat ik hem niet kon verwijderen. Erg vreemd aangezien ik dat normaal wel kan... :? :wink:

reply
0
H
Herjan
Jan 19, 2007

Ach ja. De crew heeft de policy om de rechten af te nemen van mensen die naar metal luisteren... :twisted:

reply
0
DO
Dennis Oosterhuis
Jan 19, 2007

:shock: Komen ze dan wel een beetje laat mee, is al een tijdje bekend dacht ik... :? :)

reply
0
CP
Coen P.
Jan 20, 2007

Herjan Hakkers wrote: Dat zou je aan de technische crew moeten vragen. Volgens mij is 't niet mogelijk.

ik ben ook 1000 posts kwijt :cry:

reply
0
EH
Erik Hagen
Jan 20, 2007

Jullie moeten gewoon niet zoveel spammen! :twisted:

reply
0
F
F.v.Eenbergen
Jan 20, 2007

Erik Hagen wrote: Jullie moeten gewoon niet zoveel spammen! :twisted:
Jawel, anders worden er geen dvd's meer weggegeven :twisted: :P

reply
0
M
mercapto
Jan 20, 2007

Ik kom zelden in die spam topics, ik verdeel mn spam goed ;)

reply
0
EH
Erik Hagen
Jan 20, 2007

mercapto wrote: Ik kom zelden in die spam topics, ik verdeel mn spam goed ;)

Jouw spam verwijderen is heel simpel: gewoon je hele account deleten. :twisted: ;)

reply
0
AD
Alexander D
Jan 20, 2007

:?

reply
0
EH
Erik Hagen
Jan 20, 2007

Alexander D wrote:

:shock: Nou ja, jij bent een jaar korter lid en heb meer dan dubbel zoveel berichten! :twisted:

reply
0
AD
Alexander D
Jan 20, 2007

Erik Hagen wrote:
Alexander D wrote: [quote=Erik Hagen]Jullie moeten gewoon niet zoveel spammen! :twisted:

:shock: Nou ja, jij bent een jaar korter lid en heb meer dan dubbel zoveel berichten! :twisted:[/quote]

En allemaal waren ze inhoudelijk even sterk...... :lol: :wink:

reply
0
F
F.v.Eenbergen
Jan 20, 2007

Alexander D wrote:
Erik Hagen wrote: [quote=Alexander D][quote=Erik Hagen]Jullie moeten gewoon niet zoveel spammen! :twisted:

:shock: Nou ja, jij bent een jaar korter lid en heb meer dan dubbel zoveel berichten! :twisted:[/quote]

En allemaal waren ze inhoudelijk even sterk...... :lol: :wink:[/quote]Net zoals deze !? :P :twisted: :wink:

reply
0
AD
Alexander D
Jan 20, 2007

Frank van Eenbergen wrote:
Alexander D wrote: [quote=Erik Hagen][quote=Alexander D][quote=Erik Hagen]Jullie moeten gewoon niet zoveel spammen! :twisted:

En allemaal waren ze inhoudelijk even sterk...... :lol: :wink:[/quote]Net zoals deze !? :P :twisted: :wink:[/quote]

Ik heb gezegd dat even sterk zijn, meer niet. :wink:

Afijn, ik heb m'n antwoord dus topic mag op slot. :wink:

reply
0
M
mercapto
Jan 20, 2007

Mij deleten ?
Maar wie moet dan elke keer op die "Buy from us bags, nice bags, you buy, we good" links klikken ?

reply
0
AD
Alexander D
Jan 21, 2007

mercapto wrote: Mij deleten ?
Maar wie moet dan elke keer op die "Buy from us bags, nice bags, you buy, we good" links klikken ?

Olivier heeft het al verschillende keren gedaan, die wil het vast wel blijven doen. :wink:

reply
0
M
mercapto
Jan 21, 2007

Co Bao: Why did they pick you? Because you like to fight?
Rambo: I'm expendable.
Co Bao: What mean expendable?
Rambo: It's like someone invites you to a party and you don't show up. It doesn't really matter.

reply
0
RH
Rob van Hout
Jan 21, 2007

De scherpste observatie tot nu toe! :lol: Een soort van natuurlijke selectie dus eigenlijk ;).

reply
0
M
mercapto
Jan 22, 2007

Waarbij de minst zwakzinnige zwakzinnige overblijft ;)

reply
0
I
IveC
Jun 18, 2007

Beste Crew,

Mijn verkoop topic is weg en ook mijn gezocht topic of heb ik niet goed gezocht waarom !?! Ik heb er zo veel werk in gestoken :evil:

reply
0
DO
Dennis Oosterhuis
Jun 18, 2007

Ive Coenen;1179896 wrote: Beste Crew,

Mijn verkoop topic is weg en ook mijn gezocht topic of heb ik niet goed gezocht waarom !?! Ik heb er zo veel werk in gestoken :evil:

Dan is er waarschijnlijk een maand lang niet in gepost, dan worden ze automatisch verwijderd...

reply
0
SH
Sander Haarmans
Jun 19, 2007

Dennis Oosterhuis;1179910 wrote: Dan is er waarschijnlijk een maand lang niet in gepost, dan worden ze automatisch verwijderd...

Dat zal idd het geval zijn, als er 1 maand niet in gepost wordt dan verwijderen we hem om het handelsforum (tka/tkg/tra/trg) zo overzichtelijk mogelijk te houden.

reply
0
I
IveC
Jun 19, 2007

aah ok goed om te weten wist ik niet is er en mogelijkheid om deze nog terug te vinden ergens ?

reply
0
HR
Hugo R
Jun 19, 2007

Hier worden alle gesloten topics van de TKA-threads geplaatst:
http://www.allesoverfilm.nl/forum/forumdisplay.php?f=35

Wellicht staat hij daar tussen?

reply
0
I
IveC
Jun 19, 2007

Ok thanx ga wel even zoeken dan :-D

reply
0
SH
Sander Haarmans
Jun 20, 2007

Ive Coenen;1180388 wrote: Ok thanx ga wel even zoeken dan :-D

Daar zal je hem niet vinden, alle berichten waarin langer dan een maand niet in gepost worden zijn verwijderd en zal je dus niet meer terug kunnen vinden.
In afgehandelde transacties staan in principe alleen maar posts die gesloten zijn waarvan bijv de verkoop rond is van een bepaalde dvd.

reply
0
I
IveC
Jun 22, 2007

Sander Haarmans;1180849 wrote: Daar zal je hem niet vinden, alle berichten waarin langer dan een maand niet in gepost worden zijn verwijderd en zal je dus niet meer terug kunnen vinden.
In afgehandelde transacties staan in principe alleen maar posts die gesloten zijn waarvan bijv de verkoop rond is van een bepaalde dvd.

Oei dat is minder stondt er inderdaad niet meer tussen nu weet ik niet meer wie wat aan mij moet ik ondervindt het dan wel :sad:

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jun 23, 2007

Ive Coenen;1182104 wrote: Oei dat is minder stondt er inderdaad niet meer tussen nu weet ik niet meer wie wat aan mij moet ik ondervindt het dan wel :sad:

Wat wil je nu precies zeggen? Probeer eens een zin te maken...

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jun 22, 2007

Als ik eerlijk ben vind ik een maand veel te kort. Het helpt niets bij de overzichtelijkheid aangezien threads toch al wel wegzakken.

Kan me dan nog voorstellen dat het voor de grootte van de database is of iets in die richting, maar dan kan de termijn toch wel naar een maand of drie?

reply
0
SH
Sander Haarmans
Jun 23, 2007

Patrick vd Hul;1181770 wrote: Als ik eerlijk ben vind ik een maand veel te kort. Het helpt niets bij de overzichtelijkheid aangezien threads toch al wel wegzakken.

Kan me dan nog voorstellen dat het voor de grootte van de database is of iets in die richting, maar dan kan de termijn toch wel naar een maand of drie?

Je mag in principe 1 x uppen per week en een maand heeft zeg maar ongeveer 4 weken. Hiermee bedoel ik te zeggen dat het zeer regelmatig voorkomt dat een desbetreffende dvd al lang verkocht is maar de discussie nog open staat omdat er niet aangegeven wordt dat de dvd al verkocht is.
De topicstarter heeft dus ruim de tijd als een betreffende dvd nog niet verkocht is te uppen, gebeurt dit niet zal hij na een maand verwijderd worden.
Iedereen moet dus z'n eigen topic in de gaten houden voordat hij na een maand verdwenen is.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 12, 2007

Hoi Ludo,

Ik zag dat je mijn Sint/Kerstman topic had gesloten. Ik heb, voorafgaand aan het openen van dit nieuwe topic, gecheckt of er al een dergelijk topic was en ik heb inderdaad gezien dat er al een Sinterklaas topic was, alleen dat was zo ontzettend gedateerd (laatste post 2002) dat ik heb besloten een nieuwe te openen. Excuus daarvoor. Mijn vraag was of je de twee topics nu zou kunnen samenvoegen want anders heeft het nog niet echt veel nut gehad om een dergelijke discussie naar boven te halen zo vlak voor de feestdagen.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 12, 2007

Wanneer een laatste bericht is geplaatst maakt op zich niet zoveel uit. Het lijkt me niet logisch dat ergens in Mei in deze thread gepost gaat worden, dus er vallen zeker gaten. Maar je optie van samenvoegen is wel een goede,(y) dat heb ik zojuist gedaan. Er is dus nu maar één Sinterklaas/Kerst topic.
En daar volgend jaar gewoon in verder gaan a.u.b...:roll:

reply
0
R
RobinB
Jan 17, 2010

Wow, er zijn effe 100 posts van mij verwijderd..:p

reply
0
C
Chevy93
May 07, 2010

Kan het zijn dat mijn te koop topic verwijderd is?

reply
0
LK
Ludo Keeris
May 07, 2010

Die mogelijkheid bestaat.
Is er langer dan een maand niet in gereageerd? Dan is de kans aanwezig dat ie is verwijderd. Anders zou ie er nog gewoon moeten zijn.

EDIT: ik zie dat je 'm alweer gevonden hebt! (y)

reply
0
DS
Don van Straalen
May 23, 2010

Niet zozeer een topic verwijdert, maar wel een post en ik snap niet waarom.

In mijn TKA topic liet ik weten dat er 2 titels weg zijn, en iemand vond het nodig om die post te verwijderen.. is dat omdat dat telt als 'bumpen/schoppen w/e'?

Laat het dan voortaan even weten ofzo.

reply
0
F
Frank
May 23, 2010

Toevoeging: kreten als 'P.M. terug', 'update/aanpassing' (dit omdat er simpelweg een verkochte titel weggehaald kan zijn in de OP) 'nog maar een paar over', '2 dvd's verkocht' 'titel gereserveerd/geruild' en zo verder worden WEL beschouwd als uppen en zullen zonder toestemming verwijderd worden.

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=57671

reply
0
DS
Don van Straalen
May 23, 2010

Touche.

reply
0