Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Koen Crijns
Jan 24, 2007
Excuses voor de hoofdletters in de topic titel, maar het is belangrijk dat iedereen deze discussie snel ziet. :) Robert Verdam is op dit moment druk bezig met het omzetten van het DVD.nl Forum naar vBulletin en we zijn op dit moment aanbeland bij het punt waar we de rechtenstructuur moeten gaan invullen. Op dit moment is het - mede door het feit dat phpBB geen mogelijkheden heeft om dat echt mooi te regelen - eigenlijk zo dat iedereen alles kan. Nu is dat in het kader van overzichtelijkheid niet echt wenselijk. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat veel van de redactieleden nooit modereren en dan kunnen ze ook beter niet tot de mod-groep gaan behoren, zodat forum users ze ook niet gaan lastig vallen met mod-vragen. Ik heb dus eigenlijk een hele open vraag waarvan ik het fijn zou vinden als iedereen die tussen nu en snel kan beantwoorden: wat doe je precies op DVD.nl en wat wil je in de toekomst gaan blijven/gaan doen? ;) Thanks! -Koen