Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
T
Timothy

Mar 26, 2007

Nog een klein vraagje: komt er naast de Profiler 2 en 3 ook een mogelijkheid om naar een collectie buiten deze site te verwijzen? Mijn collectie is namelijk niet terug te vinden in Profiler, maar in een eigen gemaakte site. Daarnaast zijn er ook nog andere programma's zoals Collectorz. Ik kan wel een link invullen, maar er vormt geen logo onder mijn avatar.

RV
Robert Verdam
Mar 26, 2007

Wat vinden jullie hiervan?

Technisch is dit niet zo'n probleem, maar ik maak me een beetje zorgen over dat er misbruik van gemaakt gaat worden.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Mar 26, 2007

Men kan toch een link zetten in het onderschrift? Velen doen dat al naar hun eigen collectie. Ikzelf deed dat tot voor kort ook (al was het dan ook naar Profiler)

reply
0
C
Caledonians
Mar 30, 2007

Ludo Keeris;1136346 wrote: Men kan toch een link zetten in het onderschrift? Velen doen dat al naar hun eigen collectie. Ikzelf deed dat tot voor kort ook (al was het dan ook naar Profiler)

Ben het met Ludo eens. Laat ze dergelijke sites maar in hun onderschrift vermelden. De Profiler logo moet gewoon alleen voor dvd profiler gelden...

reply
0
H
Herjan
Mar 29, 2007

Het is niet te beheren. Hoe ga je controleren of die link inderdaad verwijst naar een collectie en niet naar een of andere xxx site? Zelfde geldt vanzelfsprekend voor signatures, maar die zijn over het algemeen beter zichtbaar.

reply
0
H
Herjan
Mar 29, 2007

Heb ik iets gemist trouwens? Hoe komt Timothy in dit forum?

reply
0
RV
Robert Verdam
Mar 30, 2007

Ik heb dat bericht hiernaartoe gekopieerd.

reply
0