Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
MG
Mathieu Ghekiere
Babel
May 19, 2007

ik heb de dvd editie van Babel zien liggen in de winkels. 2 dingen vielen me op (ik heb de film NOG niet aangeschaft): erg mooie digipack én een making of van 90 minuten. Reden waarom ik de thread startte: mensen die al eens kunnen vertellen hoe die making of is? Bedankt,

F
Frank
May 19, 2007

Hoe de making of is weet ik niet, maar ik ben wel benieuwd of de DVD nu wel of geen DTS heeft. Op de cover staat het DTS-logo, maar volgens een review op www.dvdinfo.be staat er geen DTS op de DVD.

reply
0
MG
Mathieu Ghekiere
May 19, 2007

JA, als ik me niet vergis staat op de voorkant wel het DTS logo, maar op de achterkaft staat er (dénk ik) 2 keer 5.1, maar bij geeneen van beiden het DTS logo. Vreemd...

Maar goed, als ik de review van dvdinfo mag geloven, is de making of dus bijzonder goed. Vreemd dat we ook een betere uitgave kregen dan R1, die het zonder extras moet stellen.

reply
0
SH
Sander Haarmans
May 20, 2007

Frank;1164830 wrote: ik ben wel benieuwd of de DVD nu wel of geen DTS heeft. Op de cover staat het DTS-logo, maar volgens een review op www.dvdinfo.be staat er geen DTS op de DVD.

Voor alle duidelijkheid, op de R2/NL versie zit WEL een DTS track.

reply
0
GS
Gerco Stuivenberg
Jun 12, 2007

Op de achterkant van de verpakking staat dat het het laaste deel is van de trilogie. Wat zijn de andere delen ervoor dan?

Of gaat het in dit geval om de regisseur:Alejandro Gonzalez Inarritu en zijn de andere delen dus: Amorres Perros en 21 Grams?

reply
0
HR
Hugo R
Jun 13, 2007

Gerco Stuivenberg;1176537 wrote: Of gaat het in dit geval om de regisseur:Alejandro Gonzalez Inarritu en zijn de andere delen dus: Amorres Perros en 21 Grams?

Klopt inderdaad.

reply
0
MG
Mathieu Ghekiere
Jun 13, 2007

Ik heb de film ondertussen al gekocht:

goeie DTS soundtrack, oké beeld
prachtige making of.

reply
0