Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
EK
Erwin de Koning
Filmpjes embedden
May 28, 2007

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=51951 Is het mogelijk en hebben 'we' daar zin in?

EB
Eric van Ballegoie
May 29, 2007

Zin op zich wel ;) , maar in verband met copyrights is dit een hachelijke zaak: Zelfs promotietrailers mag je niet altijd zomaar weergeven. Nu het het natuurlijk zo dat we de boel niet zelf hosten, maar het blijft een schimmig gebied.

Belangrijker is echter dat we om dit mogelijk te maken HTML code moeten toestaan, en dat is zeer onwenselijk omdat gebruikers daarmee een hoop ellende kunnen uithalen. Ik ben bang dat we het idee dus moeten afschieten, ik zal dit ook melden in de betreffende thread.

reply
0
EK
Erwin de Koning
May 29, 2007

dubbel

reply
0
EK
Erwin de Koning
May 29, 2007

Bedankt voor je reactie Eric

:)

Ik vind het wel vreemd wat je melde over dat copyright, want in de forumsoftware van Cinema-Extreme zit dat er standaard in

:confused:

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
May 30, 2007

Ik ken Cinema Extreme niet, maar wij hebben in de begintijd van DVD.nl trailers bij recensies geplaatst en daar kregen we toen een hoop gezeur over. Veel filmmaatschappijen deden erg moeilijk en we mochten trailers vaak alleen twee weken voor en drie weken na release online setten en meer van dat soort bizarre vereisten. Dat was een paar jaar terug en ik weet niet of het nu makkelijker is.

reply
0
EK
Erwin de Koning
May 30, 2007

Neem hier eens een kijkje, er worden in filmthreads ook trailers geplaatst op deze manier

:)

reply
0
LK
Ludo Keeris
May 30, 2007

Ik denk dat Eric op zich niet bedoeld dat het niet mogelijk is, maar als je HTML codes toestaat kunnen er ook andere zaken worden toegevoegd dan filmpjes. En daar is men dus huiverig voor.

reply
0