Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
D
Damien
The Fifth Element, nergens te vinden !?
Jun 09, 2007

heyIk ben nu twee jaar op zoek naar The Fifth Element op DVD en ik vind hem nergens, zo een bekende film al twee jaar niet op DVD te vinden, kan toch niet ?

H
hstadman
Jun 09, 2007

Damien;1174944 wrote: heyIk ben nu twee jaar op zoek naar The Fifth Element op DVD en ik vind hem nergens, zo een bekende film al twee jaar niet op DVD te vinden, kan toch niet ?

Kijk je wel online dan?

zie hier en huiver:
http://www.rodisc.nl
type in de search engine "element" en je krijgt een waslijst aan the 5th element versies.

http://www.play.com/Search.aspx?searchtype=r2alldvd&searchstring=element&page=search&pa=search

Ik deed hier minder dan een minuut over. Werkelijk 2 jaar?!

reply
0
D
Damien
Jun 09, 2007

hstadman;1174951 wrote: Kijk je wel online dan?

zie hier en huiver:
http://www.rodisc.nl
type in de search engine "element" en je krijgt een waslijst aan the 5th element versies.

http://www.play.com/Search.aspx?searchtype=r2alldvd&searchstring=element&page=search&pa=search

Ik deed hier minder dan een minuut over. Werkelijk 2 jaar?!

Ik zoek namelijk geen Import DVD's en met NL ondertitels.
en ja die van op PLAY voor 5euro is het wel de moeite alleen dat ik geen VISA/Mastercard heb.

reply
0
H
hstadman
Jun 09, 2007

Damien;1174956 wrote: Ik zoek namelijk geen Import DVD's en met NL ondertitels.

Vandaar de link naar www.ro-disc.nl

100% nederlandse dvd winkel. heeft zowel import alsook gewone NL ondertitelde uitvoeringen!8-) :wink:

het feit dat bijnaalleen maar import wordt aangeboden is dat de nederlandse versie niet echt denderend was. de ultimate, de super bit of de SE versies zijn beter dan alle andere en helaas niet nederlands ondertiteld. Ik denk ook dat het feit dat the 5th element nu op blu-ray is uitgebracht er mee te maken zou kennen hebben.

Ikzelf heb overigens nog wel eentje met NL ondertitels. Maar dit is volgens mij ook niet de nederlandse versie.

reply
0
D
Damien
Jun 09, 2007

hstadman;1174957 wrote: Vandaar de link naar www.ro-disc.nl

100% nederlandse dvd winkel. heeft zowel import alsook gewone NL ondertitelde uitvoeringen!8-) :wink:

Huhm ja das vriendelijk van u :D maar dan moet ik minimum 20euro uitgeven en dan heb ik nog geen NL ondertitels *confused*
die fifth element's uitgaves zijn allemaal import :)
btw wel interessante site moet ik zeggen.

reply
0
L
Liebaart
Jun 09, 2007

Beetje schaamteloze indringing in dit topic misschien, maar je mag mijn exemplaar MET NL ondertiteling wel overkopen. Ik vraag 7 Euro zonder verzendkost. Die moet er dus nog bij, afhankelijk van waar je bent.

reply
0
H
hstadman
Jun 09, 2007

Liebaart;1174962 wrote: Beetje schaamteloze indringing in dit topic misschien, maar je mag mijn exemplaar MET NL ondertiteling wel overkopen. Ik vraag 7 Euro zonder verzendkost. Die moet er dus nog bij, afhankelijk van waar je bent.

Probleem opgelost, onder de 10 euro eentje met NL subs, mooie aanbieding toch!

reply
0
H
hstadman
Jun 09, 2007

Liebaart;1174962 wrote: Beetje schaamteloze indringing in dit topic misschien, maar je mag mijn exemplaar MET NL ondertiteling wel overkopen. Ik vraag 7 Euro zonder verzendkost. Die moet er dus nog bij, afhankelijk van waar je bent.

Liebaart, stuur hem even een PM en rond het daar verder af!;)

reply
0
H
hstadman
Jun 09, 2007

Damien;1174961 wrote: Huhm ja das vriendelijk van u :D maar dan moet ik minimum 20euro uitgeven en dan heb ik nog geen NL ondertitels *confused*
die fifth element's uitgaves zijn allemaal import :)
btw wel interessante site moet ik zeggen.

Ik denk dat het komt dat the 5th element nu op blu-ray uit is gekomen en ze die willen pushen?!

Kijk anders eens in de allesoverfilm.nl advertenties, daar worden veel dvd's aangeboden, vast ook wel een 5th elements met NL ondertiteling.:wink:

reply
0
B
BASIL
Jun 09, 2007

hstadman;1174963 wrote: Ik denk dat het komt dat the 5th element nu op blu-ray uit is gekomen en ze die willen pushen?!

Die is ook niet meer verkrijgbaar:-?

reply
0
H
hstadman
Jun 09, 2007

BASIL;1174995 wrote: Die is ook niet meer verkrijgbaar:-?

Oh?! Als je die zoekt:

http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=74286&keysetid=70780977

Hoezo niet te koop?!:wink: 8-)

geen nl subs, overigens. volgens mij is die titel zover mij bekend alleen nog op regio 1 uitgebracht. Zie net dat de blu-ray geen dts track heeft?!:shock: :?

De ultimate en de Se dvd hebben dat wel!

reply
0
I
intexor
Jun 09, 2007

Jammer om te horen dat deze film in R2NL zo moeilijk te krijgen is, ik moet zeggen ik ben hem ook nog nooit tegengekomen in een winkel (en op internet zal hij op sommige sites nog wel staan, maar kan het dan nog zijn dat ze'm niet kunnen leveren als je hem ook effectief bestelt).

Ooit komt ie er nog wel in bij mij, en als ik hem niet in de winkel vind zal ik ongetwijfeld wel iemand vinden hier of elders die er van af wilt ;)

reply
0
PK
Pieter Kleine
Jun 10, 2007

De bestaande blu ray versie moet je laten liggen, slechte beeldkwaliteit. Er schijnt in juli een nieuwe versie te komen, met een betere beeldkwaliteit.

reply
0
DK
Dennis Kuijper
Jun 10, 2007

De Nl versie heeft geen anamorph beeld als ik me goed kan herrineren ,ik heb hem toen vervangen voor de superbit versie met perfect beeld en dito DTS geluid.

reply
0
R
rvvnr1
Jun 11, 2007

hstadman;1174957 wrote: ....de ultimate, de super bit of de SE versies zijn beter dan alle andere en helaas niet nederlands ondertiteld.

Er is wel een Superbit versie met NL-se subs, alleen is die aardig schaars...

reply
0
H
hstadman
Jun 11, 2007

rvvnr1;1175552 wrote: Er is wel een Superbit versie met NL-se subs, alleen is die aardig schaars...

Op het web kom ik anders berichten tegen dat er nooit een R2nl superbit versie is uitgebracht van the 5th element.Alleen op r1 superbit.

Dit wordt trouwens gezegd over de ultimate edition:

This release marks the third time it has been released in region 1. The original bare bones release had decent audio and video quality, but it had nothing in terms of extras, this is the release I have. Next came the Superbit edition, which added a DTS soundtrack and much improved audio and video quality. Many people have used this as their demo material on their home theater systems, due to it's reference quality video. There are mixed reports with this disk, some say it is the same as the Superbit, others say there is a slight improvement, either way, I am sure it looks fantastic. The other reason to consider this release is that it is a two disk set with a number of extras. I have been waiting for some extras for a long time.

Gezien het superbit logo op deze release zou het goed kunnen zijn dat het een superbit uitgave betreft! Mischien een geoptimaliseerde superbit.

Ook bij play.com is er nooit een superbit R2 geweest.

reply
0
H
hstadman
Jun 11, 2007

rvvnr1;1175552 wrote: Er is wel een Superbit versie met NL-se subs, alleen is die aardig schaars...

Het zou kunnen dat er een franse superbit versie is met NL subs. daar er ook betere franse dvd versies zijn met beter beeld en geluid dan de nederlandse versie MET nl subs.

reply
0
JD
Jeroen D
Jun 11, 2007

Ik heb de franse superbit versie. Die is regio 2 met nederlandse ondertiteling en DTS.
Beeldkwaliteit is perfect. Helaas is deze nu niet meer te krijgen.

reply
0
D
Damien
Jun 09, 2007

Indeed nice, in welke staat is hij ? ik woon in België (Limburg)

reply
0
H
hstadman
Jun 09, 2007

Damien;1174968 wrote: Indeed nice, in welke staat is hij ? ik woon in België (Limburg)
Belgisch Limburg, vlak over de grens, toch?8)

Een PM sturen naar Liebaart doe je als volgt:

click op zijn naam:
een menu komt tevoorschijn. Klik nu op de link Liebaart een PM sturen et voila............

reply
0
L
Liebaart
Jun 09, 2007

In goede staat. Ik denk dat ik er misschien maar twee keer naar gekeken heb. Hij ligt hier voor me. Geen krassen, doosje in prima staat en met nog een inlay erin. PM me voor afspraak over betaling en opsturing.

reply
0
D
Damien
Jun 09, 2007

PM verstuurt :)

reply
0
H
hstadman
Jun 09, 2007

Damien;1174983 wrote: PM verstuurt :)

Succes ermee. En veel plezier met het kijken naar The Fith Element. Erg leuke film!(y)

reply
0
D
Damien
Jun 09, 2007

hstadman;1174984 wrote: Succes ermee. En veel plezier met het kijken naar The Fith Element. Erg leuke film!(y)

Dank je wel :) ook voor de hulp :)

reply
0
RB
Rogier Burghout
Jun 11, 2007

Ik heb de Engelse R2 UK, de enige met een full bitrate DTS track...Eat your heart out, Superbit ;)

reply
0
H
hstadman
Jun 11, 2007

TylerDurden;1175563 wrote: Ik heb de Engelse R2 UK, de enige met een full bitrate DTS track...Eat your heart out, Superbit ;)

Je bedoelt deze?

[IMG]http://images.play.com/covers/137543m.jpg[/IMG]

Ik heb zelf ook een franse uitgave(met nl subs) van the 5th element en deze is al stukken beter dan de nederlandse uitgave was.

Gezien het feit dat Luc Besson een fransman is, hebben ze er in frankrijk beter hun best op gedaan, lijkt het.

reply
0
WS
Wim S.
Jun 11, 2007

hstadman;1175719 wrote: Je bedoelt deze?

[IMG]http://images.play.com/covers/137543m.jpg[/IMG]

Ik heb zelf ook een franse uitgave(met nl subs) van the 5th element en deze is al stukken beter dan de nederlandse uitgave was.

Gezien het feit dat Luc Besson een fransman is, hebben ze er in frankrijk beter hun best op gedaan, lijkt het.

Deze heb ik ook, qua artwork en specificaties is deze dvd super.

reply
0
L
Liebaart
Jun 11, 2007

Damien, ik heb nog geen reactie gehad op mijn PM. Ben je nog geinteresseerd?

reply
0
L
Liebaart
Jul 02, 2007

Na meer dan twee weken gewoon niets meer van Damien gehoord te hebben, stel ik mijn R2NL versie van deze film weer te koop. Iemand anders nog geinteresseerd ?

reply
0
R
Ralfers
Jul 02, 2007

ik zie net op amazon.de dat er in Duitsland op 30 juli een 3-disc steelbook verschijnt van The Fifth Element... een 'Re-Remastered Edition'... geen idee of deze ook engelse ondertiteling zal hebben..

http://www.amazon.de/Das-f%C3%BCnfte-Element-Re-Remastered-Steelbook/dp/B000MGB44S/ref=sr_1_52/028-9011814-6994964?ie=UTF8&s=dvd&qid=1183373469&sr=1-52

reply
0
L
Liebaart
Jul 04, 2007

Verkocht. Pech voor Damien.

reply
0