Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
DVD Regio 2
C
Carparzo
Carparzo
House M.D. Seizoen 2 Fout op DVD 2
Jun 12, 2007
hallo, zag net een mail van bol.com in mijn mailbox staan dacht eerst dat er een bestelling ofzo niet leverbaar was maar nu blijkt het om 1 dvd van House Seizoen 2 te gaan dit schrijven ze:
Jun 12, 2007
hallo, zag net een mail van bol.com in mijn mailbox staan dacht eerst dat er een bestelling ofzo niet leverbaar was maar nu blijkt het om 1 dvd van House Seizoen 2 te gaan dit schrijven ze:
[FONT=Verdana][FONT=Verdana]Geachte klant, Onlangs heeft u de DVD-box ‘House M.D. –Seizoen 2’ bij ons besteld . Bij de episode ‘Hunting’ van deze box is echter een fout ontdekt. De DVD stopt na 28 minuten en keert terug naar het menu. Namens de filmmaatschappij bieden we u hiervoor onze verontschuldigingen aan. [FONT=Verdana]U kunt een nieuwe DVD aanvragen door een e-mail te sturen [/FONT] [/FONT][/FONT]had iemand dit al gemerkt? ik nog niet moet seizoen 1 nog steeds opnieuw kijken. en iemand al ervaring mee met een omruilactie? zo,ja duurt het lang voor dat je een nieuwe dvd heb of .................... nou,ja in ieder geval netjes dat bol mailt zie ik bv de Freerecord shop niet zo snel doen.
O
otchoo
otchoo
Jun 12, 2007
Ja ik heb dit probleem. Ik dacht eerst al dat het aan mijn dvd speler lag dus heb hem op een ander geprobeerd zelfde probleem. Ik heb hem bij de V&D gehaald (normaal altijd bij BOL.com) dus ik hem vandaag omgeruild wat denk je nog steeds de zelfde fout. Dus nu maar eens kijken hoe ik het bij de V&D duidelijk maak dat het hier om een GROTE fout gaat en niet alleen een dvd'tje maar al met al een uitstekende serie
Ja ik heb dit probleem. Ik dacht eerst al dat het aan mijn dvd speler lag dus heb hem op een ander geprobeerd zelfde probleem. Ik heb hem bij de V&D gehaald (normaal altijd bij BOL.com) dus ik hem vandaag omgeruild wat denk je nog steeds de zelfde fout. Dus nu maar eens kijken hoe ik het bij de V&D duidelijk maak dat het hier om een GROTE fout gaat en niet alleen een dvd'tje maar al met al een uitstekende serie
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Jun 12, 2007
Je kan Universal een mail sturen en dan zorgen hun voor een nieuwe dvd. Als het goed is, hoef je dus niets aan V&D uit te leggen.
Je kan Universal een mail sturen en dan zorgen hun voor een nieuwe dvd. Als het goed is, hoef je dus niets aan V&D uit te leggen.
reply
0
PB
Pascal Bolwerk
Pascal Bolwerk
Jun 13, 2007
Heb je toevallig een mail adres van Universal, ben al een tijdje hiernaar aan het zoeken ivm seizoen 1 extra's van House
Hidde Verkooijen;1176522 wrote: Je kan Universal een mail sturen en dan zorgen hun voor een nieuwe dvd. Als het goed is, hoef je dus niets aan V&D uit te leggen.
Heb je toevallig een mail adres van Universal, ben al een tijdje hiernaar aan het zoeken ivm seizoen 1 extra's van House
reply
0
F
frank_black
frank_black
Jun 13, 2007
Heb het even geprobeert en als je 'm toch nog wilt afkijken, dan moet je even iets doorspoelen totdat de nieuwe scene komt na het zwarte tussenstuk op ongeveer 28 minuten, dan doet hij het wel.
Heb het even geprobeert en als je 'm toch nog wilt afkijken, dan moet je even iets doorspoelen totdat de nieuwe scene komt na het zwarte tussenstuk op ongeveer 28 minuten, dan doet hij het wel.
reply
0
N
nmbs
nmbs
Jun 13, 2007
Typisch Universal, wat meer kwaliteitscontrole zou niet slecht zijn. Dit hebben we dus ook al gehad met:
- F.C. De Kampioenen Box
- Back To The Future.
Dit is dus weer terugsturen en een hoop ellende...
Typisch Universal, wat meer kwaliteitscontrole zou niet slecht zijn. Dit hebben we dus ook al gehad met:
- F.C. De Kampioenen Box
- Back To The Future.
Dit is dus weer terugsturen en een hoop ellende...
reply
0
H
Hen3
Hen3
Jun 14, 2007
Bij House MD seizoen 1, DVD 6, werken de extra's niet zoals ze horen. Ik probeerde de email van universal benelux al te zoeken, maar ik krijg hem nergens gevonden. Kan iemand mij op weg helpen?
Bij House MD seizoen 1, DVD 6, werken de extra's niet zoals ze horen. Ik probeerde de email van universal benelux al te zoeken, maar ik krijg hem nergens gevonden. Kan iemand mij op weg helpen?
reply
0
P
pavago
pavago
Jun 14, 2007
ik heb vanmiddag ff gekeken maar ik heb nergens een probleem mee ook niet met de extras van s1 en ook niet met de aflevering hunting...
ik heb vanmiddag ff gekeken maar ik heb nergens een probleem mee ook niet met de extras van s1 en ook niet met de aflevering hunting...
reply
0
D
Doerak
Doerak
Jun 15, 2007
Dit is het mail adres wat in de Bol.com mail genoemd wordt:
[EMAIL="customer.service.benelux@nbcuni.com"]customer.service.benelux@nbcuni.com[/EMAIL].
Dit is het mail adres wat in de Bol.com mail genoemd wordt:
[EMAIL="customer.service.benelux@nbcuni.com"]customer.service.benelux@nbcuni.com[/EMAIL].
reply
0
PB
Pascal Bolwerk
Pascal Bolwerk
O
otchoo
otchoo
Jun 16, 2007
Ik heb van de V&D mijn geld terug gekregen dus heb ik hem maar bij bol.com besteld nadat de melding al bekend was. Dag later kreeg ik van bol.com netjes de box. En wat denk je weer de zelfde fout op de dvd. Toch een beetje slecht ook van bol.com Dus nu maar een mailtje gestuurd naar universal
Ik heb van de V&D mijn geld terug gekregen dus heb ik hem maar bij bol.com besteld nadat de melding al bekend was. Dag later kreeg ik van bol.com netjes de box. En wat denk je weer de zelfde fout op de dvd. Toch een beetje slecht ook van bol.com Dus nu maar een mailtje gestuurd naar universal
reply
0
C
Carparzo
Carparzo
Jun 17, 2007
wat had je anders verwacht? Anders had BOL wel aangeboden om de dvd's te ruilen ofniet als hun wel de goede hadden? is voor hun ook wat gemakkelijk om alles om te ruilen ipv de consumenten zelf. tenminste neem aan dat hun rechtstreeks contact hebben met leverancier.
maar iemand al reactie terug gehad want heb die mail? ik heb direct nadat ik mail van bol heb ontvangen gestuurt maar nog niet eens een ontvangstmail ontvangen van hun!
otchoo;1178793 wrote: Ik heb van de V&D mijn geld terug gekregen dus heb ik hem maar bij bol.com besteld nadat de melding al bekend was. Dag later kreeg ik van bol.com netjes de box. En wat denk je weer de zelfde fout op de dvd. Toch een beetje slecht ook van bol.com Dus nu maar een mailtje gestuurd naar universal
wat had je anders verwacht? Anders had BOL wel aangeboden om de dvd's te ruilen ofniet als hun wel de goede hadden? is voor hun ook wat gemakkelijk om alles om te ruilen ipv de consumenten zelf. tenminste neem aan dat hun rechtstreeks contact hebben met leverancier.
maar iemand al reactie terug gehad want heb die mail? ik heb direct nadat ik mail van bol heb ontvangen gestuurt maar nog niet eens een ontvangstmail ontvangen van hun!
reply
0
MJ
Mark de Jong
Mark de Jong
Jun 17, 2007
E-mail terug ontvangen enkele dagen geleden. Moest m'n gegevens doorsturen en ze zouden dan vervolgens een nieuwe toesturen (oude hoefde niet te worden opgestuurd van tevoren).
E-mail terug ontvangen enkele dagen geleden. Moest m'n gegevens doorsturen en ze zouden dan vervolgens een nieuwe toesturen (oude hoefde niet te worden opgestuurd van tevoren).
reply
0
C
Carparzo
Carparzo
Jun 17, 2007
ow :-? nou ik nog niks maar had alwel mijn gegevens in de mail mee gestuurt!
wat heb je precies gemailt?
Mark de Jong;1179060 wrote: E-mail terug ontvangen enkele dagen geleden. Moest m'n gegevens doorsturen en ze zouden dan vervolgens een nieuwe toesturen (oude hoefde niet te worden opgestuurd van tevoren).
ow :-? nou ik nog niks maar had alwel mijn gegevens in de mail mee gestuurt!
wat heb je precies gemailt?
reply
0
MJ
Mark de Jong
Mark de Jong
Jun 17, 2007
Dat Bol.com me had verteld dat er een foute disc in de levering zat en dat ik hun moest mailen voor een vervangende disc. Vervolgens de procedure om dit te kunnen doen.
Dat Bol.com me had verteld dat er een foute disc in de levering zat en dat ik hun moest mailen voor een vervangende disc. Vervolgens de procedure om dit te kunnen doen.
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Jun 17, 2007
Dus Bol.com zorgt voor het omruilen? Waarom sturen ze eerst een mail dat Universal dit zou doen?
Mark de Jong;1179242 wrote: Dat Bol.com me had verteld dat er een foute disc in de levering zat en dat ik hun moest mailen voor een vervangende disc. Vervolgens de procedure om dit te kunnen doen.
Dus Bol.com zorgt voor het omruilen? Waarom sturen ze eerst een mail dat Universal dit zou doen?
reply
0
K
Khonnor
Khonnor
Jun 17, 2007
Bol.com heeft hem 'verteld' Universal te mailen ivm de omruilactie. De nieuwe disc wordt dus naar je gestuurd wanneer je Universal een mail stuurt, waarvan bol.com je op de hoogte heeft gebracht. :)
Hidde Verkooijen;1179295 wrote: Dus Bol.com zorgt voor het omruilen? Waarom sturen ze eerst een mail dat Universal dit zou doen?
Bol.com heeft hem 'verteld' Universal te mailen ivm de omruilactie. De nieuwe disc wordt dus naar je gestuurd wanneer je Universal een mail stuurt, waarvan bol.com je op de hoogte heeft gebracht. :)
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Jun 18, 2007
Ja, niet zo scherp van mij. Duurt wel lang voordat Universal iets laat weten, mail 6 dagen geleden verstuurd. Meer mensen nog niets ontvangen?
Khonnor;1179317 wrote: Bol.com heeft hem 'verteld' Universal te mailen ivm de omruilactie. De nieuwe disc wordt dus naar je gestuurd wanneer je Universal een mail stuurt, waarvan bol.com je op de hoogte heeft gebracht. :)
Ja, niet zo scherp van mij. Duurt wel lang voordat Universal iets laat weten, mail 6 dagen geleden verstuurd. Meer mensen nog niets ontvangen?
reply
0
PB
Pascal Bolwerk
Pascal Bolwerk
Jun 18, 2007
Na 2 dagen geleden dat ik mijn probleem naar [EMAIL="customer.service.benelux@nbcuni.com"]customer.service.benelux@nbcuni.com[/EMAIL] gemaild heb, net in mijn mailbox:
======================
ma 18-6-2007 10:47
Geachte heer bolwerk,
De klacht is bij ons bekend als u uw adres even wilt doorgeven krijgt u zo snel mogelijk een correct discje in uw bus.
Met vriendelijke groet,
M.H. (naam heb ik ingekort ivm privacy)
Universal Pictures Benelux
Customer Services
==============================
Ik moet zeggen lekker snel.
Na 2 dagen geleden dat ik mijn probleem naar [EMAIL="customer.service.benelux@nbcuni.com"]customer.service.benelux@nbcuni.com[/EMAIL] gemaild heb, net in mijn mailbox:
======================
ma 18-6-2007 10:47
Geachte heer bolwerk,
De klacht is bij ons bekend als u uw adres even wilt doorgeven krijgt u zo snel mogelijk een correct discje in uw bus.
Met vriendelijke groet,
M.H. (naam heb ik ingekort ivm privacy)
Universal Pictures Benelux
Customer Services
==============================
Ik moet zeggen lekker snel.
reply
0
C
Carparzo
Carparzo
Jun 19, 2007
Gisteren nog eens gemaild gezien ik na 6 dagen nog niks had gehoord.
en vanmorgen bericht terug. en dat ik binnen 4 werkdagen een nieuwe disc kan ontvangen.
Dus als je na een aantal nog niks heb gehoord mail nog eens zou ik zeggen
Gisteren nog eens gemaild gezien ik na 6 dagen nog niks had gehoord.
en vanmorgen bericht terug. en dat ik binnen 4 werkdagen een nieuwe disc kan ontvangen.
Dus als je na een aantal nog niks heb gehoord mail nog eens zou ik zeggen
reply
0
PB
Pascal Bolwerk
Pascal Bolwerk
H
HiddeV
HiddeV
Jun 20, 2007
Zo zie ik het eigenlijk niet, toch gewoon slecht van een bedrijf met die omvang dat ze een product op de markt hebben gebracht met een fout die ze zo simpel kunnen voorkomen. Is gewoon hun plicht om hun fout te herstellen.
Pascal Bolwerk;1180594 wrote: Ik heb mijn vervangende disc gisteren ontvangen.
Nette service van Universal.
Zo zie ik het eigenlijk niet, toch gewoon slecht van een bedrijf met die omvang dat ze een product op de markt hebben gebracht met een fout die ze zo simpel kunnen voorkomen. Is gewoon hun plicht om hun fout te herstellen.
reply
0
S
Snijkoek
Snijkoek
Jun 30, 2007
Ik heb gisteren House Seizoen 1 gekocht en ook deze box zit vol met fouten in het beeld. Op DVD2 loopt het beeld vast vanaf de 3e aflevering, dus 2 zijn er maar te kijken bij de rest is het beeld totaal vernaggeld, alleen de aftiteling en het geluid werkt goed. Op de 3e DVD doet het beeld het af en toe ook niet.
Heb zoiets nog nooit meegemaakt, wat een slechte releases zijn dit :shock: Maandag maar eens bellen naar Universal. Heeft iemand een tel nummer voor me? Kan het niet zo gauw vinden.
Ik heb gisteren House Seizoen 1 gekocht en ook deze box zit vol met fouten in het beeld. Op DVD2 loopt het beeld vast vanaf de 3e aflevering, dus 2 zijn er maar te kijken bij de rest is het beeld totaal vernaggeld, alleen de aftiteling en het geluid werkt goed. Op de 3e DVD doet het beeld het af en toe ook niet.
Heb zoiets nog nooit meegemaakt, wat een slechte releases zijn dit :shock: Maandag maar eens bellen naar Universal. Heeft iemand een tel nummer voor me? Kan het niet zo gauw vinden.
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Jun 30, 2007
Geen problemen met seizoen 1 tot nu toe, ben bij disc 4 maar nog niets raars tegen gekomen. Heb de extras nog niet gekeken. Het enige wat er met het beeld mis is, is dat het niet het orginele beeldformaat is. Voor de rest ziet de kwaliteit er goed uit.
Snijkoek;1185813 wrote: Ik heb gisteren House Seizoen 1 gekocht en ook deze box zit vol met fouten in het beeld. Op DVD2 loopt het beeld vast vanaf de 3e aflevering, dus 2 zijn er maar te kijken bij de rest is het beeld totaal vernaggeld, alleen de aftiteling en het geluid werkt goed. Op de 3e DVD doet het beeld het af en toe ook niet.
Heb zoiets nog nooit meegemaakt, wat een slechte releases zijn dit :shock: Maandag maar eens bellen naar Universal. Heeft iemand een tel nummer voor me? Kan het niet zo gauw vinden.
Geen problemen met seizoen 1 tot nu toe, ben bij disc 4 maar nog niets raars tegen gekomen. Heb de extras nog niet gekeken. Het enige wat er met het beeld mis is, is dat het niet het orginele beeldformaat is. Voor de rest ziet de kwaliteit er goed uit.
reply
0
S
sander_
sander_
Jul 08, 2007
Zojuist een mail gestuurd met de vraag disc 2 van seizoen 2 te vervangen. Seizoen 1 heb ik even niet bij de hand, maar weet iemand te vertellen wat er precies fout is/gaat bij de extra's daarvan op disc 6?
Zojuist een mail gestuurd met de vraag disc 2 van seizoen 2 te vervangen. Seizoen 1 heb ik even niet bij de hand, maar weet iemand te vertellen wat er precies fout is/gaat bij de extra's daarvan op disc 6?
reply
0
ES
Edgar Smit
Edgar Smit
Jun 20, 2007
Gaat universal de boxen met de bestaande foute disc nog uit de handel nemen, de dsci vervangen of laten ze die gewoon gaan en hopen ze dat er niet teveel mensen op terugkomen?
Gaat universal de boxen met de bestaande foute disc nog uit de handel nemen, de dsci vervangen of laten ze die gewoon gaan en hopen ze dat er niet teveel mensen op terugkomen?
reply
0
HR
Hugo R
Hugo R
Jun 20, 2007
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ieder geval maar even wachten met aanschaffen.
Edgar Smit;1180597 wrote: Gaat universal de boxen met de bestaande foute disc nog uit de handel nemen, de dsci vervangen of laten ze die gewoon gaan en hopen ze dat er niet teveel mensen op terugkomen?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ieder geval maar even wachten met aanschaffen.
reply
0
O
otchoo
otchoo
Jun 20, 2007
Zaterdag heb ik Universal gemaild over de disc, maandag kreeg ik een mailtje terug. En vandaag heb ik de disc binnengekregen.
Zaterdag heb ik Universal gemaild over de disc, maandag kreeg ik een mailtje terug. En vandaag heb ik de disc binnengekregen.
reply
0
A
aikerusman
aikerusman
House M.D. Seizoen 1 en 2
Jun 23, 2007
Bij mij zijn er ook fouten op de DVD's bij beide seizoenen. Seizoen 1 op DVD nr 6 bij de extras en seizoen 2 bij de aflevering Hunting en nog een andere aflevering. Dat merk je niet als je gewoon kijkt, wel als je wilt skippen naar nr 6 van die aflevering. Dan gaat hij terug naar het menu. Dat is een aflevering op DVD 1. Heb je dus doorgaans weinig last van, maar het is toch een fout op de DVD. Slecht hoor. Bovendien moet ik moeite doen om maar bij Universal een nieuwe DVD te krijgen.
Adres voor degenen die hem nog niet hadden: [EMAIL="customer.service.benelux@nbcuni.com"]customer.service.benelux@nbcuni.com[/EMAIL] en vergeet niet je NAW gegevens met die mail mee te sturen want die hebben ze uiteraard nodig om je de nieuwe DVD's toe te sturen.
Tip voor zover je de box nog niet had bekeken: DVD nr 6 de extras van seizoen1 en DVD nr 2 aflevering Hunting van seizoen 2 ZSM bekijken of jij ook een foute DVD hebt.
Jun 23, 2007
Bij mij zijn er ook fouten op de DVD's bij beide seizoenen. Seizoen 1 op DVD nr 6 bij de extras en seizoen 2 bij de aflevering Hunting en nog een andere aflevering. Dat merk je niet als je gewoon kijkt, wel als je wilt skippen naar nr 6 van die aflevering. Dan gaat hij terug naar het menu. Dat is een aflevering op DVD 1. Heb je dus doorgaans weinig last van, maar het is toch een fout op de DVD. Slecht hoor. Bovendien moet ik moeite doen om maar bij Universal een nieuwe DVD te krijgen.
Adres voor degenen die hem nog niet hadden: [EMAIL="customer.service.benelux@nbcuni.com"]customer.service.benelux@nbcuni.com[/EMAIL] en vergeet niet je NAW gegevens met die mail mee te sturen want die hebben ze uiteraard nodig om je de nieuwe DVD's toe te sturen.
Tip voor zover je de box nog niet had bekeken: DVD nr 6 de extras van seizoen1 en DVD nr 2 aflevering Hunting van seizoen 2 ZSM bekijken of jij ook een foute DVD hebt.
reply
0
D
dakota
dakota
Jun 28, 2007
Wat mij opvalt bij House seizoen 2 is dat de zwarte balken aan de boven en onderkant niet helemaal recht lopen (om het zo maar te zeggen). Halverwege gaat de balk, zowel aan de bovenkant als aan de onderkant ietsje hoger. Is iemand anders dit nog opgevallen. Op zich is het geen ramp, maar ik moet zeggen dat ik het toch liever heb als een dvd box helemaal perfect is.
Ik heb seizoen 2 net deze week gekocht en ik heb aflevering 'Hunting' laten spelen vanaf ongeveer de 19e tot de 29e minuut, maar hij slaat bij mij niet over gelukkig. Wel is het me opgevallen dat er bij disc 5 staat dat er bloopers op staan. Deze kan ik niet vinden, het enige aan extra's dat ik op disc 5 heb is een alternatieve opname waarin Cameron en Cuddy het hebben over het artikel dat Foreman 'gestolen' had. Bij dit stukje is het beeld ook af en toe geblokt. Is dit bij alle dvd boxen van seizoen 2?
Wat mij opvalt bij House seizoen 2 is dat de zwarte balken aan de boven en onderkant niet helemaal recht lopen (om het zo maar te zeggen). Halverwege gaat de balk, zowel aan de bovenkant als aan de onderkant ietsje hoger. Is iemand anders dit nog opgevallen. Op zich is het geen ramp, maar ik moet zeggen dat ik het toch liever heb als een dvd box helemaal perfect is.
Ik heb seizoen 2 net deze week gekocht en ik heb aflevering 'Hunting' laten spelen vanaf ongeveer de 19e tot de 29e minuut, maar hij slaat bij mij niet over gelukkig. Wel is het me opgevallen dat er bij disc 5 staat dat er bloopers op staan. Deze kan ik niet vinden, het enige aan extra's dat ik op disc 5 heb is een alternatieve opname waarin Cameron en Cuddy het hebben over het artikel dat Foreman 'gestolen' had. Bij dit stukje is het beeld ook af en toe geblokt. Is dit bij alle dvd boxen van seizoen 2?
reply
0
S
sabatronic
sabatronic
Aug 22, 2008
Door een fout op de Nederlandse Boxart staat op de boxart dat de bloopers op dvd 5 staan. Ik werkelijkheid staan deze op dvd 2 net zoals de amerikaanse versie.
DVD1
"Autopsy" Commentaar met uitvoerend producenten David Shore en Katie Jacobs.
DVD2
Bloopers
It Could be Lupus
DVD5
Alternatief einde "Sleeping Dogs don't lie en Daddy's Boy: The Valley Girl Versie"
DVD6
Een avond met House
*Optioneel*
"No Reason Commentaar met uitvoerend producenten David Shore en Katie Jacobs"
De fout ligt bij Universal Benelux voor de verkeerde boxart.
Groet
dakota;1185126 wrote: Wel is het me opgevallen dat er bij disc 5 staat dat er bloopers op staan. Deze kan ik niet vinden, het enige aan extra's dat ik op disc 5 heb is een alternatieve opname waarin Cameron en Cuddy het hebben over het artikel dat Foreman 'gestolen' had. Bij dit stukje is het beeld ook af en toe geblokt. Is dit bij alle dvd boxen van seizoen 2?
Door een fout op de Nederlandse Boxart staat op de boxart dat de bloopers op dvd 5 staan. Ik werkelijkheid staan deze op dvd 2 net zoals de amerikaanse versie.
DVD1
"Autopsy" Commentaar met uitvoerend producenten David Shore en Katie Jacobs.
DVD2
Bloopers
It Could be Lupus
DVD5
Alternatief einde "Sleeping Dogs don't lie en Daddy's Boy: The Valley Girl Versie"
DVD6
Een avond met House
*Optioneel*
"No Reason Commentaar met uitvoerend producenten David Shore en Katie Jacobs"
De fout ligt bij Universal Benelux voor de verkeerde boxart.
Groet
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Jul 14, 2007
Viel me op dat bij de 5.1 track een andere theme zat dan bij de 2.0 track. Hebben ze dat bewust gedaan of is het een fout?
Viel me op dat bij de 5.1 track een andere theme zat dan bij de 2.0 track. Hebben ze dat bewust gedaan of is het een fout?
reply
0
A
Albert
Albert
Jul 15, 2007
Op disc 6 van seizoen 1 staat niet de extras die er volgens de beschrijving op de box zouden moeten staan. Meer mensen dit opgevallen?
Op disc 6 van seizoen 1 staat niet de extras die er volgens de beschrijving op de box zouden moeten staan. Meer mensen dit opgevallen?
reply
0
RT
Rianne T.
Rianne T.
Aug 11, 2007
Heb maandag seizoen 2 bij bol.com besteld en dinsdag binnen gekregen. Heb net voor de zekerheid de aflevering hunting gekeken, maar bij mij speelde hij gewoon helemaal af.
Was wel weer een goede aflevering trouwens
Heb maandag seizoen 2 bij bol.com besteld en dinsdag binnen gekregen. Heb net voor de zekerheid de aflevering hunting gekeken, maar bij mij speelde hij gewoon helemaal af.
Was wel weer een goede aflevering trouwens
reply
0
H
hildente
hildente
Aug 14, 2007
Hee hallo, ik heb even een vraagje. Ik heb seizoen 1 & 2 van House MD. Ontzettend goede serie, volgde 'em al een poosje op televisie, en heb nu dus de 2 dvd-boxen. Maar het valt mij op dat de verhaallijn niet geheel chronologisch verloopt. De afleveringen volgen elkaar niet niet naadloos op, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Bijv.: House wordt in aflevering 'The Mistake' (s. 2) onder toezicht geplaatst van een andere arts, Foreman. In de volgende afleveringen is hier niks van te merken... Alsof er afleveringen 'missen'.
Iemand een idee waarom dit zo is? (Vind ik namelijk een beetje jammer, want op deze manier mis ik de verhaallijn een beetje).
In ieder geval bedankt.
Hee hallo, ik heb even een vraagje. Ik heb seizoen 1 & 2 van House MD. Ontzettend goede serie, volgde 'em al een poosje op televisie, en heb nu dus de 2 dvd-boxen. Maar het valt mij op dat de verhaallijn niet geheel chronologisch verloopt. De afleveringen volgen elkaar niet niet naadloos op, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Bijv.: House wordt in aflevering 'The Mistake' (s. 2) onder toezicht geplaatst van een andere arts, Foreman. In de volgende afleveringen is hier niks van te merken... Alsof er afleveringen 'missen'.
Iemand een idee waarom dit zo is? (Vind ik namelijk een beetje jammer, want op deze manier mis ik de verhaallijn een beetje).
In ieder geval bedankt.
reply
0
S
sabatronic
sabatronic
Aug 22, 2008
En Seizoen 4 word gereleased op 9 Oktober 2008. Hopelijk gaat het nu wel allemaal zoals het moet gaan.
En Seizoen 4 word gereleased op 9 Oktober 2008. Hopelijk gaat het nu wel allemaal zoals het moet gaan.
reply
0