Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
ES
Edgar Smit
nieuwsbrief
Jul 05, 2007

Beste crew, sinds enige tijd staat er in de nieuwsbrief geen overzicht meer van de laatste posts in het forum. Is dat iets permanents, want ik vond dat altijd wel een leuk overzichtje. Daarnaast viel me dit op in de nieuwsbrief:
DVD.nl heeft een recensie van deze DVD gepubliceerd: Corpse Bride Bekijk dit artikel op deze URL: http://www.allesoverfilm.nl/reviews.php?reviewid=2997 Tim Burton’s bijzondere stop-motion animatiefilm komt visueel tot zijn recht op Blu-ray Disc.
Ik weet het, het is een futiliteit, maar ik vind het persoonlijk wat raar staan omdat een Blu-Ray Disc, noch een HD-DVD een DVD is. Juist omdat er op diverse gebieden binnen allesoverfilm.nl duidelijke scheidingen bestaan tussen DVD en de 2 opvolgers, zou het IMHO mooier/netter zijn als ook de nieuwsbrief op dit gebied uptodate zou zijn. Ter info dus. Edgar

AO
Arnold van Oostrum
Jul 05, 2007

Goeie punten Edgar.
Ik zal dit binnen het team eens aanzwengelen.

reply
0
ES
Edgar Smit
Jul 05, 2007

Ik zie de reacties of de nieuwe niewsbrief wel verschijnen ;) .

reply
0
ES
Edgar Smit
Jul 05, 2007

Nog een klein puntje dan, omdat er geen onderscheid gemaakt wordt tussen BR, HD-DVD en DVD ziet het menu met de recensies links er zo uit:
Pursuit of Happyness, The
Pursuit of Happyness, The
Nachtrit
Corpse Bride
Trespassers
Guardian, The
Guardian, The
Like Minds
Bruce Springsteen wi...
Leroy & Stitch
House M.D. (Seizoen 2)
Gone
Marie Antoinette
Piggy Banks
CSI: NY - Seizoen 2 ...

Het lijkt nu net of er een scriptfout in zit door de dubbele titels.

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jul 05, 2007

De aanduiding van de verschillen tussen DVD en andere media zullen binnenkort toegevoegd worden aan de nieuwsbrief en het menu, wegens vakantie zal dat echter nog een paar weken duren.

reply
0
ES
Edgar Smit
Jul 05, 2007

Eric van Ballegoie;1188166 wrote: De aanduiding van de verschillen tussen DVD en andere media zullen binnenkort toegevoegd worden aan de nieuwsbrief en het menu, wegens vakantie zal dat echter nog een paar weken duren.
OK, helemaal duidelijk Eric. Dat zal het net weer wat mooier en duidelijker maken (y) .

reply
0