Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Marcellow
Jul 30, 2007
Hallo allen... Na enkele maanden is het hoge woord er uit: De dame waarmee ik in hetzelfde huis woon vind de (front) luidsprekers toch niet zo mooi... Wat ik nu heb staan is het volgende: Een set Mission M32i's op een paar zilverkleurig (grijs metallic) gespoten Standesin Z stands. De rears zijn twee Mission M30i's en als center een M3C2i. Waar het (denk ik) om gaat is de diepte van de luidsprekers; ik had hiervoor een set Sony zuilen, deze waren minder diep en werden (denk ik) daardoor als minder storend ervaren. Uiteraard zal ik binnenkort gaan kijken in diverse audiozaken, maar mijn vraag aan jullie is eigenlijk; welke (minder diepe) luidspreker kan het geluid van mijn missions evenaren/ overtreffen? Voor het overige: Ik heb een Sony 780QS reciever. De luidsprekers hebben bij voorkeur een basreflexpoort aan de voorzijde; dit ivm de eenvoudigere plaatsing.