Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Audio en Luidsprekers
Y
Yates
verkopen luissprekers
Oct 01, 2007

Beste HIFI fanaten (y) Ik ben van plan om mijn luidsprekers te gaan verkopen. Het zijn de volgende: - KEF Q5 (2x) - KEF Q1 (2x) - KEF Q9 (2x) Deze zijn in de kleur Maple (een soort van beuken-achtig). Bonnen etc zijn allemaal aanwezig. Luidsprekers zijn van 2005. Ik heb alleen geen idee wat ik hiervoor moet vragen.. Dit is dus ook geen advertentie!!! Maar gewoon een vraag, wat de luidsprekers nog waard zijn.. Alvast bedankt voor de antwoorden.. Grtz, Patrick

B
bsmpower
Oct 01, 2007

Tja de nieuwprijs (per stuk) is op dit moment 255,- (Q5), 510,- (Q9), 125,- (Q1).

Marktplaats:

Set (2x) iQ5 = 300,-

Laat even weten wanneer je ze verkoopt want mijn ouders willen nieuwe geluidsboxen (stereo) en ik had voor hun de iQ5 al in gedachten.

reply
0
Y
Yates
Oct 01, 2007

bsmpower;1231722 wrote: Tja de nieuwprijs (per stuk) is op dit moment 255,- (Q5), 510,- (Q9), 125,- (Q1).

Marktplaats:

Set (2x) iQ5 = 300,-

Laat even weten wanneer je ze verkoopt want mijn ouders willen nieuwe geluidsboxen (stereo) en ik had voor hun de iQ5 al in gedachten.

Zo weinig. hmmm..
Als ik ze verkoop, dan wordt dit totaal.. En niet per/stuk, of per paar.

Grtz,
Patrick

reply
0
B
bsmpower
Oct 01, 2007

Tja je kan altijd proberen er mee voor te vragen maar dit zijn de prijzen op dit moment (nieuw en gebruikt). Je zit helaas altijd met flinke afschrijvingen per jaar met elektronica...

reply
0
Y
Yates
Oct 01, 2007

bsmpower;1231801 wrote: Tja je kan altijd proberen er mee voor te vragen maar dit zijn de prijzen op dit moment (nieuw en gebruikt). Je zit helaas altijd met flinke afschrijvingen per jaar met elektronica...

ja, blijkbaar..Maar ze gaan niet voor een appel en een ei weg. Natuurlijk ga ik erop achteruit, maar het moet wel acceptabel blijven.

Thankx iig,

Patrick

reply
0
ES
Edgar Smit
Oct 01, 2007

Yates;1231804 wrote: ja, blijkbaar..Maar ze gaan niet voor een appel en een ei weg. Natuurlijk ga ik erop achteruit, maar het moet wel acceptabel blijven.

Thankx iig,

Patrick
De enorme prijsdrop komt vooral ook omdat de Q serie is komen te vervallen en is opgevolgd door de iQ serie. Indien je het als set verkoopt zou +/- 1500 euro moeten lukken. Je kunt natuurlijk een wat hogere vraagprijs opgeven (1750 ofzo) en kijken wat er uit komt.

reply
0
Y
Yates
Oct 01, 2007

Edgar Smit;1231833 wrote: De enorme prijsdrop komt vooral ook omdat de Q serie is komen te vervallen en is opgevolgd door de iQ serie. Indien je het als set verkoopt zou +/- 1500 euro moeten lukken. Je kunt natuurlijk een wat hogere vraagprijs opgeven (1750 ofzo) en kijken wat er uit komt.

dat vind ik nog wel acceptabel 1500 euro..

Kan ik dit systeem dan beter op markplaats zetten, of op specifieke HIFI sites, zoals allesoverfilm.nl htforum.nl etc.?

Mvg,
Patrick

reply
0
AD
Alexander D
Oct 01, 2007

Yates;1231859 wrote: dat vind ik nog wel acceptabel 1500 euro..

Kan ik dit systeem dan beter op markplaats zetten, of op specifieke HIFI sites, zoals allesoverfilm.nl htforum.nl etc.?

Mvg,
Patrick

Gewoon allebei, zolang je de prijzen maar gelijk houdt.

reply
0
ES
Edgar Smit
Oct 01, 2007

Alexander D;1231861 wrote: Gewoon allebei, zolang je de prijzen maar gelijk houdt.

wat Alexander zegt, wel de prijzen gelijk houden :
allesoverfilm.nl
htforum.nl
hifi.nl
marktplaats.nl
en nog veel meer

reply
0
Y
Yates
Oct 01, 2007

Nou mensen, bedankt voor alle antwoorden.
Ik ga een poging wagen op de verschillende sites..

Grtz,
Patrick

reply
0