Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
DVD Regio 2
DN
dark noire
dark noire
Death Proof
Oct 08, 2007
Death Proof DVD (S)-2 - DetailsDiscDS - Disc 1 (NL) - Death Proof Geluid/TaalEngels DTS 5.1 Engels DOLBY 5.1OndertitelingNederlandsBeeldformaatAnamorphic 16:9 (2,35)Disc formaatDVD 9Extra's
Oct 08, 2007
Death Proof DVD (S)-2 - DetailsDiscDS - Disc 1 (NL) - Death Proof Geluid/TaalEngels DTS 5.1 Engels DOLBY 5.1OndertitelingNederlandsBeeldformaatAnamorphic 16:9 (2,35)Disc formaatDVD 9Extra's
- Death Proof Theatrical Trailer (+/- 2 min)
- Death Proof International Trailer (+/- 3 min)
- The Hot Rods of Death Proof (+/- 12 min)
- International Poster Gallery
- Death Proof (Extended) Music Selection (TBC!)
- Stunts On Wheels:The Legendary Drivers Of Death Proof (+/- 21 min)
- Introducing Zoe Bell (+/- 9 min)
- Kurt Russell as Stuntman Mike (+/- 10 min)
- Finding Quentin’s Gals (+/- 21 min)
- The Uncut Version of "Baby It’s You": Performed By Mary Elizabeth Winstead (+/- 2 min)
- The Guys Of Death Proof (+/- 8 min)
- Quentin’s Greatest Collaborator: Editor Sally Menke (+/- 5 min)
- Double Dare Trailer (+/- 3 min)
- Winner of A-FILM's "Fake Trailer Contest" (+/- 3 min)
TW
TJ Weissel
TJ Weissel
Oct 08, 2007
Alleen jammer dat die film zo matig is :lol:
Frank;1235964 wrote: Dat zijn betere specificaties dan de R1 release. :smile:
Alleen jammer dat die film zo matig is :lol:
reply
0
DV
Daniël V.
Daniël V.
Oct 08, 2007
Dat ziet er inderdaad uit als een erg nette release. Dit is echt een van die films met extreem uiteenlopende kritieken. Ik wil hem zeker een keer zien.
Als ik hem niks vind gaat hij gewoon weer de verkoop in. Als ik het geweldig vind is het in ieder geval mooi meegenomen dat A-Film zo'n mooi uitgave heeft verzorgd.
Ik ben ook benieuwd naar Planet Terror, ook een aankomende release van A-Film.
Dat ziet er inderdaad uit als een erg nette release. Dit is echt een van die films met extreem uiteenlopende kritieken. Ik wil hem zeker een keer zien.
Als ik hem niks vind gaat hij gewoon weer de verkoop in. Als ik het geweldig vind is het in ieder geval mooi meegenomen dat A-Film zo'n mooi uitgave heeft verzorgd.
Ik ben ook benieuwd naar Planet Terror, ook een aankomende release van A-Film.
reply
0
B
BrianB
BrianB
Oct 08, 2007
Waarschijnlijk gewoon een andere hoes. Hadden ze ook met King Kong gedaan, voor de rest blijft de uitgave gewoon hetzelfde. Wel mooie specs trouwens, gaat een goede release worden. Ik mag hopen dat Planet Terror een zelfde release krijgt?
dark noire;1235916 wrote: Er zou ook een exclusieve Free Record Shop editie uitkomen, maar wat juist het verschil is met bovenstaande editie is mij niet echt duidelijk!
Waarschijnlijk gewoon een andere hoes. Hadden ze ook met King Kong gedaan, voor de rest blijft de uitgave gewoon hetzelfde. Wel mooie specs trouwens, gaat een goede release worden. Ik mag hopen dat Planet Terror een zelfde release krijgt?
reply
0
[
[NL]Patje_Lasek
[NL]Patje_Lasek
Oct 08, 2007
op de website van FRS staat dat hun versie een steelcase is:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=1414756&navid=3
op de website van FRS staat dat hun versie een steelcase is:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=1414756&navid=3
reply
0
A'M
Antonio 'Tony' Montana
Antonio 'Tony' Montana
Oct 08, 2007
zo te zien hetzelfde als de R1-release behalve de DTS-track en de "A-film fake trailer contest"...
leuke film, maar vind Planet Terror toch beter... kzal maar wachten totdat de "Grindhouse - Double Feature" -dvd verschijnt... (volgens geruchten juni 2008.)
zo te zien hetzelfde als de R1-release behalve de DTS-track en de "A-film fake trailer contest"...
leuke film, maar vind Planet Terror toch beter... kzal maar wachten totdat de "Grindhouse - Double Feature" -dvd verschijnt... (volgens geruchten juni 2008.)
reply
0
F
Frank
Frank
Oct 08, 2007
De R1-release mist ook nog de korte documentaire "The Hot Rods of Death Proof".
Antonio 'Tony' Montana;1236180 wrote: zo te zien hetzelfde als de R1-release behalve de DTS-track en de "A-film fake trailer contest"...
De R1-release mist ook nog de korte documentaire "The Hot Rods of Death Proof".
reply
0
F
Frank
Frank
Nov 17, 2007
Vandaag de uitgave aangepast. Een mooie digipack met slipcase. Hieronder de specificaties.
[INDENT]Extra's
DISC ONE
*The Film
Death Proof International Trailer (2:20)
"The Hot Rods of Death Proof" Featurette (11:44)
International Poster Gallery (17 images)
Death Proof (Extended) Music Selection
- Keith Mansfield - "Funky Fanfare" (0:16)
- Jack Nitsche - "The Last Race" (2:21)
- Smith - "Baby It's You" (1:14)
- T-Rex - "Jeepster" (0:54)
- Pino Donaggio - "Sally and Jack" (1:03)
- Eddie Floyd - "Good Love, Bad Love" (0:34)
- Ennio Morricone - "Paranoia Prima" (0:31)
- Pacific Gas & Electric - "Stappolee" (2:12)
- Joe Tex - "The Love You Save (May Be Your Own)" (2:34)
- The Coasters - "Down in Mexico" (2:50)
- Robert Rodriguez - "Stinper" (0:10)
- Dave Dee, Dosy Beaky, Mick & Tich - "Hold Tight" (1:55)
- Willy DeVille - "It's So Easy" (1:22)
- Mary Elizabeth Winstead - "Baby It's You" (1:13)
- Ennio Morricone - "Unexpected Violence" (0:56)
- Eddie Brown - "Riot in Thunder Alley" (1:53)
- Guido & Maurizio De Anpelis - "Gangster Story" - From the Motion Picture Piombo Rovete (0:16)
- Fanco Micalizzi - "Italia a Mano Armata" - From the Motion Picture Italia a Mano Armata (1:51)
- Stelvio Cipriani - "La Polizia Sta a Guardare" (0:26)
- April March - "Chick Habit" (3:39)
- Ennio Morricone - "Unexpected Violence" (Extended)
- Guido & Maurizio De Anpelis - "Gangster Story" - From the Motion Picture Piombo Rovete (Extended)
- Fanco Micalizzi - "Italia a Mano Armata" - From the Motion Picture Italia a Mano Armata (Extended)
Theatrical Trailer (1:37)
Bonus Trailers for "Planet Terror", "Exiled" and "Ex-Drummer"
DISC TWO
"Stunts on Wheels: The Legendary Drivers of Death Proof" Featurette (20:37)
"Introducing Zoë Bell" Featurette (8:56)
"Kurt Russell as Stuntman Mike" Featurette (9:30)
"Finding Quintin's Gals" Featurette (21:12)
The Uncut Version of "Baby It's You" Music Video by Mary Elizabeth Winstead (1:45)
"The Guys of Death Proof" Featurette (8:13)
"Quintin's Greatest Collaborator: Editor Sally Menke" Featurette (4:35)
Double Dare Trailer (2:29)
"Nailed by Nikita" - Winnner of A-Film's "Fake Trailer Contest" (3:03)
Ondertitels
Nederlands (optioneel)
Beeld
2.35:1 Anamorphic PAL
Geluid
Engels DTS 5.1
Engels Dolby Digital 5.1
[/INDENT]
Vandaag de uitgave aangepast. Een mooie digipack met slipcase. Hieronder de specificaties.
[INDENT]Extra's
DISC ONE
*The Film
Death Proof International Trailer (2:20)
"The Hot Rods of Death Proof" Featurette (11:44)
International Poster Gallery (17 images)
Death Proof (Extended) Music Selection
- Keith Mansfield - "Funky Fanfare" (0:16)
- Jack Nitsche - "The Last Race" (2:21)
- Smith - "Baby It's You" (1:14)
- T-Rex - "Jeepster" (0:54)
- Pino Donaggio - "Sally and Jack" (1:03)
- Eddie Floyd - "Good Love, Bad Love" (0:34)
- Ennio Morricone - "Paranoia Prima" (0:31)
- Pacific Gas & Electric - "Stappolee" (2:12)
- Joe Tex - "The Love You Save (May Be Your Own)" (2:34)
- The Coasters - "Down in Mexico" (2:50)
- Robert Rodriguez - "Stinper" (0:10)
- Dave Dee, Dosy Beaky, Mick & Tich - "Hold Tight" (1:55)
- Willy DeVille - "It's So Easy" (1:22)
- Mary Elizabeth Winstead - "Baby It's You" (1:13)
- Ennio Morricone - "Unexpected Violence" (0:56)
- Eddie Brown - "Riot in Thunder Alley" (1:53)
- Guido & Maurizio De Anpelis - "Gangster Story" - From the Motion Picture Piombo Rovete (0:16)
- Fanco Micalizzi - "Italia a Mano Armata" - From the Motion Picture Italia a Mano Armata (1:51)
- Stelvio Cipriani - "La Polizia Sta a Guardare" (0:26)
- April March - "Chick Habit" (3:39)
- Ennio Morricone - "Unexpected Violence" (Extended)
- Guido & Maurizio De Anpelis - "Gangster Story" - From the Motion Picture Piombo Rovete (Extended)
- Fanco Micalizzi - "Italia a Mano Armata" - From the Motion Picture Italia a Mano Armata (Extended)
Theatrical Trailer (1:37)
Bonus Trailers for "Planet Terror", "Exiled" and "Ex-Drummer"
DISC TWO
"Stunts on Wheels: The Legendary Drivers of Death Proof" Featurette (20:37)
"Introducing Zoë Bell" Featurette (8:56)
"Kurt Russell as Stuntman Mike" Featurette (9:30)
"Finding Quintin's Gals" Featurette (21:12)
The Uncut Version of "Baby It's You" Music Video by Mary Elizabeth Winstead (1:45)
"The Guys of Death Proof" Featurette (8:13)
"Quintin's Greatest Collaborator: Editor Sally Menke" Featurette (4:35)
Double Dare Trailer (2:29)
"Nailed by Nikita" - Winnner of A-Film's "Fake Trailer Contest" (3:03)
Ondertitels
Nederlands (optioneel)
Beeld
2.35:1 Anamorphic PAL
Geluid
Engels DTS 5.1
Engels Dolby Digital 5.1
[/INDENT]
reply
0
M
macl
macl
Nov 18, 2007
Heb je hier foto's van Frank?
Bedankt.
Frank;1259740 wrote: Vandaag de uitgave aangepast. Een mooie digipack met slipcase. Hieronder de specificaties.[INDENT]Extra's[/INDENT]
[INDENT]DISC ONE [/INDENT]
[INDENT]*The Film [/INDENT]
[INDENT]Death Proof International Trailer (2:20) [/INDENT]
[INDENT]"The Hot Rods of Death Proof" Featurette (11:44) [/INDENT]
[INDENT]International Poster Gallery (17 images) [/INDENT]
[INDENT]Death Proof (Extended) Music Selection [/INDENT]
[INDENT]- Keith Mansfield - "Funky Fanfare" (0:16) [/INDENT]
[INDENT]- Jack Nitsche - "The Last Race" (2:21) [/INDENT]
[INDENT]- Smith - "Baby It's You" (1:14) [/INDENT]
[INDENT]- T-Rex - "Jeepster" (0:54) [/INDENT]
[INDENT]- Pino Donaggio - "Sally and Jack" (1:03) [/INDENT]
[INDENT]- Eddie Floyd - "Good Love, Bad Love" (0:34) [/INDENT]
[INDENT]- Ennio Morricone - "Paranoia Prima" (0:31) [/INDENT]
[INDENT]- Pacific Gas & Electric - "Stappolee" (2:12) [/INDENT]
[INDENT]- Joe Tex - "The Love You Save (May Be Your Own)" (2:34) [/INDENT]
[INDENT]- The Coasters - "Down in Mexico" (2:50) [/INDENT]
[INDENT]- Robert Rodriguez - "Stinper" (0:10) [/INDENT]
[INDENT]- Dave Dee, Dosy Beaky, Mick & Tich - "Hold Tight" (1:55) [/INDENT]
[INDENT]- Willy DeVille - "It's So Easy" (1:22) [/INDENT]
[INDENT]- Mary Elizabeth Winstead - "Baby It's You" (1:13) [/INDENT]
[INDENT]- Ennio Morricone - "Unexpected Violence" (0:56) [/INDENT]
[INDENT]- Eddie Brown - "Riot in Thunder Alley" (1:53) [/INDENT]
[INDENT]- Guido & Maurizio De Anpelis - "Gangster Story" - From the Motion Picture Piombo Rovete (0:16) [/INDENT]
[INDENT]- Fanco Micalizzi - "Italia a Mano Armata" - From the Motion Picture Italia a Mano Armata (1:51) [/INDENT]
[INDENT]- Stelvio Cipriani - "La Polizia Sta a Guardare" (0:26) [/INDENT]
[INDENT]- April March - "Chick Habit" (3:39) [/INDENT]
[INDENT]- Ennio Morricone - "Unexpected Violence" (Extended) [/INDENT]
[INDENT]- Guido & Maurizio De Anpelis - "Gangster Story" - From the Motion Picture Piombo Rovete (Extended) [/INDENT]
[INDENT]- Fanco Micalizzi - "Italia a Mano Armata" - From the Motion Picture Italia a Mano Armata (Extended) [/INDENT]
[INDENT]Theatrical Trailer (1:37) [/INDENT]
[INDENT]Bonus Trailers for "Planet Terror", "Exiled" and "Ex-Drummer" [/INDENT]
[INDENT]DISC TWO [/INDENT]
[INDENT]"Stunts on Wheels: The Legendary Drivers of Death Proof" Featurette (20:37) [/INDENT]
[INDENT]"Introducing Zoë Bell" Featurette (8:56) [/INDENT]
[INDENT]"Kurt Russell as Stuntman Mike" Featurette (9:30) [/INDENT]
[INDENT]"Finding Quintin's Gals" Featurette (21:12) [/INDENT]
[INDENT]The Uncut Version of "Baby It's You" Music Video by Mary Elizabeth Winstead (1:45) [/INDENT]
[INDENT]"The Guys of Death Proof" Featurette (8:13) [/INDENT]
[INDENT]"Quintin's Greatest Collaborator: Editor Sally Menke" Featurette (4:35) [/INDENT]
[INDENT]Double Dare Trailer (2:29) [/INDENT]
[INDENT]"Nailed by Nikita" - Winnner of A-Film's "Fake Trailer Contest" (3:03)[/INDENT]
[INDENT]Ondertitels[/INDENT]
[INDENT]Nederlands (optioneel)[/INDENT]
[INDENT]Beeld[/INDENT]
[INDENT]2.35:1 Anamorphic PAL[/INDENT]
[INDENT]Geluid[/INDENT]
[INDENT]Engels DTS 5.1[/INDENT]
[INDENT]Engels Dolby Digital 5.1[/INDENT]
Heb je hier foto's van Frank?
Bedankt.
reply
0
F
Frank
Frank
Nov 18, 2007
Foto's:
[IMG]http://www.frank-vincent.nl/diversen/deathproof1.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.frank-vincent.nl/diversen/deathproof2.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.frank-vincent.nl/diversen/deathproof3.jpg[/IMG]
Foto's:
[IMG]http://www.frank-vincent.nl/diversen/deathproof1.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.frank-vincent.nl/diversen/deathproof2.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.frank-vincent.nl/diversen/deathproof3.jpg[/IMG]
reply
0
[
[NL]Patje_Lasek
[NL]Patje_Lasek
Nov 17, 2007
Alleen bij de FRS quote uit het krantje: De nieuwe Quentin Tarantino 2-disc special edition Exlcusieve Steelcase 19,99
Robintjuh;1259755 wrote: Ik had vernomen dat Death Proof een steelcase/steelbook zou zijn..
Alleen bij de FRS quote uit het krantje: De nieuwe Quentin Tarantino 2-disc special edition Exlcusieve Steelcase 19,99
reply
0
D
DanielC.
DanielC.
Nov 18, 2007
Ik ga gewoon lekker voor die gewone versie. Die steelcases, daar moet ik niets van hebben. Het leuke (niet dat die afgrijselijke steelcases ooit leuk geweest zijn, maargoed) lijkt er ook voor een groot deel vanaf te zijn. Kwam vandeweek na 2 dagen vrij geweest te zijn op m'n werk, staan daar opeens 2 kasten vol met steelcases. Waar is dat nu goed voor. Allemaal oude releases, veelal zonder enige inhoudelijke verschillen, in blik.
Ik ga gewoon lekker voor die gewone versie. Die steelcases, daar moet ik niets van hebben. Het leuke (niet dat die afgrijselijke steelcases ooit leuk geweest zijn, maargoed) lijkt er ook voor een groot deel vanaf te zijn. Kwam vandeweek na 2 dagen vrij geweest te zijn op m'n werk, staan daar opeens 2 kasten vol met steelcases. Waar is dat nu goed voor. Allemaal oude releases, veelal zonder enige inhoudelijke verschillen, in blik.
reply
0
[
[NL]Patje_Lasek
[NL]Patje_Lasek
A
Aloys
Aloys
Nov 20, 2007
Extended, de aparte versie is dat volgens mij altijd.
Coen P.;1260944 wrote: Is de NL versie nou de extended cut of de theat. cut?
Extended, de aparte versie is dat volgens mij altijd.
reply
0
PB
Pascal Barroso
Pascal Barroso
Nov 21, 2007
Saturn had em nog niet. FRS wel maar vond die steelcase niet echt mooi dus ga gewoon voor de digipack.
Saturn had em nog niet. FRS wel maar vond die steelcase niet echt mooi dus ga gewoon voor de digipack.
reply
0
R
Ralfers
Ralfers
J
jasmin1
jasmin1
Nov 21, 2007
steelbook
Ralfers;1261746 wrote: gaat het bij de FRS om een Steelbook of een metalpak zoals RCV uitgaves oid?
steelbook
reply
0
R
Ralfers
Ralfers
Nov 21, 2007
kdan :D dan ga ik denk ik nog erg twijfelen :p maar moet de steelbook eerst ff zien qua artwork etc :p
jasmin1;1261764 wrote: steelbook
kdan :D dan ga ik denk ik nog erg twijfelen :p maar moet de steelbook eerst ff zien qua artwork etc :p
reply
0
F
Frank
Frank
Nov 22, 2007
De versie van Free Record Shop zit niet in een Steelbook, maar in een Star Metalpak. Dezelfde steecases als de heruitgaves die RCV en Paramount onlangs hebben uitgebracht.
De artwork van de steelcase is identiek aan de digipack.
De versie van Free Record Shop zit niet in een Steelbook, maar in een Star Metalpak. Dezelfde steecases als de heruitgaves die RCV en Paramount onlangs hebben uitgebracht.
De artwork van de steelcase is identiek aan de digipack.
reply
0
R
RJI
RJI
Nov 22, 2007
Ik vind het maar niks allemaal die steelbooks, hoeveel zijn er deze week weer bij gekomen? zeker 20 nieuwe. Wat is er mis met een digipack? Ik ga zeker de digipack kopen
Ik vind het maar niks allemaal die steelbooks, hoeveel zijn er deze week weer bij gekomen? zeker 20 nieuwe. Wat is er mis met een digipack? Ik ga zeker de digipack kopen
reply
0
R
Ralfers
Ralfers
Nov 22, 2007
ik had liever een steelbook gehad, maar blijkbaar vinden de filmmaatschappijen dat te duur ofzo.. komen ze met een lelijke metalpak.. heb de digipak maar gekocht, is ook heel erg mooi ^_^
ik had liever een steelbook gehad, maar blijkbaar vinden de filmmaatschappijen dat te duur ofzo.. komen ze met een lelijke metalpak.. heb de digipak maar gekocht, is ook heel erg mooi ^_^
reply
0
JD
Jeroen D
Jeroen D
Nov 23, 2007
Mijn idee. Heb gisteren de digipack gehaald, ziet er erg mooi uit.
Lorre;1262497 wrote: Ook ik prefereer de digipack. Vind die mooier dan steelbooks.
Mijn idee. Heb gisteren de digipack gehaald, ziet er erg mooi uit.
reply
0
R
RobinB
RobinB
Nov 23, 2007
Vond de relief wel leuk op Metal Pak,maar tevens ook de Digi gehaald. Helemaal nog in seal. Vanleest..Netjes:)
Vond de relief wel leuk op Metal Pak,maar tevens ook de Digi gehaald. Helemaal nog in seal. Vanleest..Netjes:)
reply
0
HR
Hugo R
Hugo R
Nov 23, 2007
Was net even in de FRS en barst inderdaad echt van de steelbooks/packs/cases. Zie toch echt 10x liever een digi.
Was net even in de FRS en barst inderdaad echt van de steelbooks/packs/cases. Zie toch echt 10x liever een digi.
reply
0
S
Seus
Seus
Nov 24, 2007
In tegenstelling tot de meeste forumleden heb ik gisteren de steelcase gekocht en niet de digipack uitvoering (smaken verschillen ;) ). Ik twijfelde ook in eerste instantie, maar uiteindelijk koos ik voor de steelcase. In vergelijking met vele andere steelcases vond ik deze uitvoering toch behoorlijk geslaagd (een minpuntje is de doorzichtige sticker met de extra's op de achterzijde van de steelcase)..
In tegenstelling tot de meeste forumleden heb ik gisteren de steelcase gekocht en niet de digipack uitvoering (smaken verschillen ;) ). Ik twijfelde ook in eerste instantie, maar uiteindelijk koos ik voor de steelcase. In vergelijking met vele andere steelcases vond ik deze uitvoering toch behoorlijk geslaagd (een minpuntje is de doorzichtige sticker met de extra's op de achterzijde van de steelcase)..
reply
0
R
RobinB
RobinB
F
Frank
Frank
Nov 25, 2007
De International Trailer staat in het menu Extra's en de Theatrical Trailer in het menu Trailers.
Robintjuh;1263735 wrote: Volgens mij zie ik wat over het hoofd maar waar staan de Death Proof trailers?
De International Trailer staat in het menu Extra's en de Theatrical Trailer in het menu Trailers.
reply
0
R
RobinB
RobinB
Nov 25, 2007
Ik bedoel eigenlijk de commercial breaks die tussen Deathproof en Planet Terror in zaten.. (oa met manchate)
Ik bedoel eigenlijk de commercial breaks die tussen Deathproof en Planet Terror in zaten.. (oa met manchate)
reply
0
[
[NL]Patje_Lasek
[NL]Patje_Lasek
Nov 25, 2007
Die staan niet op deze DVD en ik denk ook niet dat die op Planet Terror komen te staan muv van Machete voor de film.
Die staan niet op deze DVD en ik denk ook niet dat die op Planet Terror komen te staan muv van Machete voor de film.
reply
0
R
Rickje
Rickje
Nov 26, 2007
Afgelopen vrijdag ook digipack gehaald, steelcase past niet bij deze film en ik ga geen 5 euro extra bijleggen omdat je dan een steelcase hebt (!) .. " Are you sure it's safe? .. I'ts better then safe, it's death proof !"
Afgelopen vrijdag ook digipack gehaald, steelcase past niet bij deze film en ik ga geen 5 euro extra bijleggen omdat je dan een steelcase hebt (!) .. " Are you sure it's safe? .. I'ts better then safe, it's death proof !"
reply
0
S
Seus
Seus
Nov 26, 2007
Dat jij voor een digipack kiest vanwege die 5 euro, dat kan ik begrijpen.
Maar als reden aangeven omdat de steelcase niet bij deze film (Death Proof) past, kan ik helaas als argument niet begrijpen :confused: .
Ik zie absoluut geen verbanden tussen steelcases en het soort films als argument om dan niet voor een steelcase te gaan.
Rickje;1264089 wrote: Afgelopen vrijdag ook digipack gehaald, steelcase past niet bij deze film en ik ga geen 5 euro extra bijleggen omdat je dan een steelcase hebt (!) .. " Are you sure it's safe? .. I'ts better then safe, it's death proof !"
Dat jij voor een digipack kiest vanwege die 5 euro, dat kan ik begrijpen.
Maar als reden aangeven omdat de steelcase niet bij deze film (Death Proof) past, kan ik helaas als argument niet begrijpen :confused: .
Ik zie absoluut geen verbanden tussen steelcases en het soort films als argument om dan niet voor een steelcase te gaan.
reply
0
R
Rotterdam5314
Rotterdam5314
Nov 26, 2007
Ze kosten allebij 15€ zowel de steelcase als de digipack. althans hier wel
Rickje;1264089 wrote: Afgelopen vrijdag ook digipack gehaald, steelcase past niet bij deze film en ik ga geen 5 euro extra bijleggen omdat je dan een steelcase hebt (!) .. " Are you sure it's safe? .. I'ts better then safe, it's death proof !"
Ze kosten allebij 15€ zowel de steelcase als de digipack. althans hier wel
reply
0
R
RobinB
RobinB
Nov 26, 2007
Jammer!:( Daar hoopte ik eigenlijk wel op. Wat een fantastische muziek is er verwerkt in Death Proof.
Jammer!:( Daar hoopte ik eigenlijk wel op. Wat een fantastische muziek is er verwerkt in Death Proof.
reply
0
J
jasmin1
jasmin1
Nov 26, 2007
In alle films van QT is er geweldige muziek in verwerkt
Robintjuh;1264202 wrote: Jammer!:( Daar hoopte ik eigenlijk wel op. Wat een fantastische muziek is er verwerkt in Death Proof.
In alle films van QT is er geweldige muziek in verwerkt
reply
0
J
Jolling
Jolling
Dec 28, 2007
Dit lijkt me geen verkeerde uitgave..
http://www.bloody-disgusting.com/news/10773
Dit lijkt me geen verkeerde uitgave..
http://www.bloody-disgusting.com/news/10773
reply
0
R
Rotterdam5314
Rotterdam5314
Nov 26, 2007
Wat een slechte Tarantino film trouwens. Had er veel van verwacht maar vond het maar een saai film. Enkel de muziek en dialogen konden me nog een beetje boeien.
Het wordt tijd dat Tarantino weer een hit gaat scoren ala reservoir dogs..
Wat een slechte Tarantino film trouwens. Had er veel van verwacht maar vond het maar een saai film. Enkel de muziek en dialogen konden me nog een beetje boeien.
reply
0
R
Roi
Roi
Nov 27, 2007
Waarom moet hij weer is een hit scoren ? Maakt dat de film beter?
Deze film bijvoorbeeld was weer geniaal! Een lekker film om genietend over je heen te laten gaan.
Rotterdam5314;1264491 wrote: Wat een slechte Tarantino film trouwens. Had er veel van verwacht maar vond het maar een saai film. Enkel de muziek en dialogen konden me nog een beetje boeien.
Waarom moet hij weer is een hit scoren ? Maakt dat de film beter?
Deze film bijvoorbeeld was weer geniaal! Een lekker film om genietend over je heen te laten gaan.
reply
0
R
Rotterdam5314
Rotterdam5314
Nov 28, 2007
als je een hit scoort is de film meestal wel goed ja. En deze film vond ik verre van geniaal. Zeker voor zijn doen.. Genieten heb ik dan ook niet echt gedaan. Persoonlijk vind ik DP een zeer middelmatige film
Roi;1264997 wrote: Waarom moet hij weer is een hit scoren ? Maakt dat de film beter?
als je een hit scoort is de film meestal wel goed ja. En deze film vond ik verre van geniaal. Zeker voor zijn doen.. Genieten heb ik dan ook niet echt gedaan. Persoonlijk vind ik DP een zeer middelmatige film
reply
0
M
MiguelTegen
MiguelTegen
Nov 26, 2007
ik vond de dialogen over het algemeen juist uiterst zwak... zeker het begin; te langdradig, ging nergens heen...
ach, op de soundtrack na, vond ik dit één grote entauschung...
ik vond de dialogen over het algemeen juist uiterst zwak... zeker het begin; te langdradig, ging nergens heen...
ach, op de soundtrack na, vond ik dit één grote entauschung...
reply
0
PB
Pascal Barroso
Pascal Barroso
Nov 26, 2007
Van het weekend gezien en de verwachting was wat lager vanwege de vele gemengde reacties maar ik vond em goed. Dialogen boeide me, de actie met de auto sterk en Kurt Russel was gewoon enorm 8-)
Van het weekend gezien en de verwachting was wat lager vanwege de vele gemengde reacties maar ik vond em goed. Dialogen boeide me, de actie met de auto sterk en Kurt Russel was gewoon enorm 8-)
reply
0
DV
Daniël V.
Daniël V.
Dec 29, 2007
Same here. :-) 8-) Gisteren voor het eerst gezien. Ik vond hem ook best goed. Met de dialogen kon ik best lachen, hoewel ze niet zo sterk waren als in Reservoir Dogs en Pulp Fiction. De actie met de auto was bijzonder kicken met de DTS op full power, :p en Kurt Russell gaat inderdaad lekker over de top. Lekker entertainment.
Pascal Barroso;1264543 wrote: Van het weekend gezien en de verwachting was wat lager vanwege de vele gemengde reacties maar ik vond em goed. Dialogen boeide me, de actie met de auto sterk en Kurt Russel was gewoon enorm 8-)
Same here. :-) 8-) Gisteren voor het eerst gezien. Ik vond hem ook best goed. Met de dialogen kon ik best lachen, hoewel ze niet zo sterk waren als in Reservoir Dogs en Pulp Fiction. De actie met de auto was bijzonder kicken met de DTS op full power, :p en Kurt Russell gaat inderdaad lekker over de top. Lekker entertainment.
reply
0
R
RobinB
RobinB
Nov 26, 2007
Vond de film zelf ook middelmatig. Ook Quentin Tarantino maakte niet echt een indrukwekkende rol. Heb het gevoel dat hij ipv de manelijke group dialogs(ala reservior dogs rondom de tafel/auto) ,eens een ander view naar het vrouwelijke gedeelte wou gaan. Alhoewel sommige dialogen zeer lachwekkend warren..was Kurt Russel en zijn auto de enige uitblinker in Death Proof voor mij.(owh en Rosario Dawson & Zoe Bell)
Vond de film zelf ook middelmatig. Ook Quentin Tarantino maakte niet echt een indrukwekkende rol. Heb het gevoel dat hij ipv de manelijke group dialogs(ala reservior dogs rondom de tafel/auto) ,eens een ander view naar het vrouwelijke gedeelte wou gaan. Alhoewel sommige dialogen zeer lachwekkend warren..was Kurt Russel en zijn auto de enige uitblinker in Death Proof voor mij.(owh en Rosario Dawson & Zoe Bell)
reply
0
WB
Willy B.
Willy B.
Dec 29, 2007
Ik vond deze film maar matig veel bla bla en weining actie een van de slechtste films van Quentin Tarantino tot nu toe.
Ik vond deze film maar matig veel bla bla en weining actie een van de slechtste films van Quentin Tarantino tot nu toe.
reply
0