Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD (productie) op de PC
C
Citroen
DVD speler lust geen DVD+RW?
Oct 28, 2007

Hallo, Ik heb enkele keren getracht een aantal foto's of filmpjes te branden op een DVD+RW, dit ging goed. Echter, mijn DVD speler die op de tv aangesloten zit herkent de DVD niet en geeft 'no disk' aan of hij blijft eeuwig aan het laden. Is dit een bekend fenomeen of doe ik iets verkeerd? Groet.

C
Citroen
Nov 04, 2007

Niemand bekend met dit fenomeen?:sad:

reply
0
LK
Ludo Keeris
Nov 05, 2007

Heb je de DVD gefinalized? Zo niet, dan leest je DVD-brander 'm wel, maar een standalone speler herkent 'm dan niet.

reply
0
C
Citroen
Jan 07, 2008

Sorry voor de late reactie, maar om een antwoord te geven op je vraag, ja. Laatst nog eens geprobeerd een Divx film op DVD te zetten middels DVD Flickr, maar helaas, de speler laadt, en geeft de melding dat de disk niet wordt herkend, te oude speler misschien? (2002). groet.

reply
0
T
TheLegacy
Feb 26, 2008

Citroen;1286472 wrote: Sorry voor de late reactie, maar om een antwoord te geven op je vraag, ja. Laatst nog eens geprobeerd een Divx film op DVD te zetten middels DVD Flickr, maar helaas, de speler laadt, en geeft de melding dat de disk niet wordt herkend, te oude speler misschien? (2002). groet.

Wss is de dvd speler gewoon te oud en kan ie ze niet lezen.

reply
0