Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
donder
Oct 31, 2007
Ik zit met een probleem, ik heb dvd-speler gekocht maar er is een probleem met het geluid voor MPEG4-bestanden die mijn pc staan. In de handleiding staat dat je als audiocompressie G.726 of zoiets moet gebruiken. Maar bij Winavi Video Convertor staat die audiocompressie er niet tussen. Kennen jullie een gratis programme waar G.726 wel bij de Audio encoder staat? Voor de video encoder gebruik ik Divx MPEG 4 Fast Motion. Ik zou dus een file moeten kunnen omzetten naar MPEG 4 met G.726 audio. OF Een andere oplossing is als iemand zou weten hoe ik naar het onderstaande zou kunnen converteren, weet niet met welk progammra je onderstaande gegevens kan doen, dat iets iets dat hij wel afspeelt met geluid er bij, gegevens van die audiofiles en viediofiles: 0x0055 MPEG-2 Layer 3 DX50 DivX 5.1.1 (Maupiti)