Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Recensies
MH
Marcel den Haan
Wild Hogs [DVD]
Jan 11, 2008

Wild Hogs mannen op leeftijd beginnen aan de trip van hun leven. Lees dit artikel

M
martin
Jan 11, 2008

Als je zelf in de veertig bent, motor rijdt en een jonge vriendin hebt is dit een hele leuke film. Ik heb me eigen in ieder geval rot gelachen om deze prent. :bier:

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Jan 11, 2008

martin;1288869 wrote: Als je zelf in de veertig bent, motor rijdt en een jonge vriendin hebt is dit een hele leuke film. Ik heb me eigen in ieder geval rot gelachen om deze prent. :bier:
Ik voldoe maar aan één van je genoemde criteria, maar vond dit ook een uiterst vermakelijke film.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jan 11, 2008

Arnold van Oostrum;1288872 wrote: Ik voldoe maar aan één van je genoemde criteria, maar vond dit ook een uiterst vermakelijke film.

Ik wist niet dat jij een jonge vriendin had, Arnold? :twisted:

reply
0
BS
Bjorn S.
Jan 11, 2008

Heb de film in de sneak gezien, anders was ik er nooit uit mezelf heen gegaan.
Ik verwachtte er he-le-maal niets van... maar ik heb echt goed gelachen, dus het viel me 100% mee. Die komt iniedersgeval wel in de collectie als de prijzen wat zakken.

Het einde met het vreselijk overdreven Extreme house makeover vond ik helemaal te gek trouwens 8)

reply
0
M
martini
Jan 11, 2008

Leuke film met af en toe hilarische momenten. Niet voor een gelijke aanschaf, maar misschien later als ie goedkoper wordt.

reply
0
H
hstadman
Jan 13, 2008

Koop hem wel eens in de aanbieding.:wink:

reply
0
I
intexor
Jan 18, 2008

Ik verwachtte niet al teveel van deze film. Het eerste deel was vrij flauw, maar vanaf dat we de biker-bende van Ray Liotta tegenkomen vond ik de film best grappig. Niet onmiddellijk een geniale komedie ofzo, maar best leuk filmpje voor tussendoor ;) Ook een plus voor de lekkere soundtrack trouwens.

reply
0
B
Bolo
Mar 02, 2008

Bij de bloopers.. zit misschien wel het meest geniale stukje

John Travolta neemt een scene op dat ie lopend de snelweg afloopt.. de regisseur zegt dan.. AND DANCE en John laat dan ff zijn Saterday Night Fever moves zien..

reply
0
GS
Gerco Stuivenberg
Apr 07, 2008

Stoere mannen met stoere motoren in een hilarische film met stoere muziek. Wat wil je als man op middelbare leeftijd nog meer?

Een geluidskwaliteit die niet voor watjes is misschien? :?

Ik vond het wel leuk om naar te kijken. :twisted:

reply
0