Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
MB
Marco van den brink
Ghostbusters 1 en 2
Feb 22, 2008

Welke versie van Ghostbusters is de beste! Ik heb een digipack met Ghostbusters 1 en 2 ( vreselijke groene kleur! )gezien, en ook de losse delen met een zwarte voorkant. Zijn er nog verschillen tussen deze 2 uitvoeringen? Wat voor extra's staan erop?

H
Helliwood
Feb 22, 2008

Wel, ik heb Ghostbusters 2 gekocht en op de verpakking staat dat er 2 tekenfilmpjes uit 'the real ghostbusters' opstaan als extra's, maar die staan er degelijk niet op.
De eerste Ghostbusters film heb ik al ongeveer 8 jaar liggen. De verpakking was toen een 'diamond box'. Jammer dat men met die verpakkingen zijn gestopt.

reply
0
F
Frank
Feb 22, 2008

Helliwood;1314469 wrote: Wel, ik heb Ghostbusters 2 gekocht en op de verpakking staat dat er 2 tekenfilmpjes uit 'the real ghostbusters' opstaan als extra's, maar die staan er degelijk niet op.

Dan heb je een verkeerde disc, want die horen er wel op te staan.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Feb 22, 2008

Mischien had je je vraag beter hier kunnen stellen :wink:

(er was al een ghostbusters topic 8-) )

reply
0
RJ
Roy de Jong
Feb 25, 2008

Toppieroy;1314471 wrote: Mischien had je je vraag beter hier kunnen stellen :wink:

(er was al een ghostbusters topic 8-) )

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=38764&page=2&highlight=ghostbusters

(ik was vergeten de link te kopieeren :grin: )

reply
0
F
Frank
Feb 22, 2008

Marco van den brink;1314460 wrote: Welke versie van Ghostbusters is de beste! Ik heb een digipack met Ghostbusters 1 en 2 ( vreselijke groene kleur! )gezien, en ook de losse delen met een zwarte voorkant. Zijn er nog verschillen tussen deze 2 uitvoeringen? Wat voor extra's staan erop?

Er zit geen verschil geen verschil tussen beide uitgaves, behalve dat de box met beide delen een schetsboek erbij heeft. De extra's stellen niet veel voor. De originele release van Ghostbusters had meer extra's.

reply
0
P
Pijk
Feb 22, 2008

De oudere uitgaven hebben inderdaad meer extra's. Daarnaast is er ook verschil qua beeld. De nieuwere slijm-kleurige uitgave heeft betere kleuren (minder paars), maar is onscherper, meer ingezoomd, en heeft een te hoog contrast. Dit geldt voor beide delen, alhoewel het verschil merkbaarder is bij deel 1.

reply
0