Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
MS
Master S
dvd.co.uk
Mar 22, 2008

Heeft er al iemand ervaring met deze online winkel http://dvd.co.uk/ Ze hebben namelijk goedkope blu-rays, maar ik ken de winkel niet, hebben ze een goeie service ?

PS
Peter van santbrink
Mar 22, 2008

Master S;1331600 wrote: Heeft er al iemand ervaring met deze online winkel http://dvd.co.uk/

Ze hebben namelijk goedkope blu-rays, maar ik ken de winkel niet, hebben ze een goeie service ?

heb er ooit 1x wat besteld, geen problemen

reply
0
F
Frenkel
Mar 25, 2008

Ik heb er Zaterdag voor het eerst iets besteld ("Close Encounters of the Third Kind" Blu Ray)en kreeg vandaag een mailtje dat het in behandeling is en dat het binnenkort wordt verzonden.
Ik verwacht wel dat het een aantal weken onderweg zal zijn, maar ik laat mijn ervaring, tegen die tijd, hier wel weten.

reply
0
BR
Bas Reuver
Mar 25, 2008

Hoe zit het met de verzendkosten bij die winkel?

reply
0
F
Frenkel
Mar 25, 2008

Bas Reuver;1333187 wrote: Hoe zit het met de verzendkosten bij die winkel?

Ik moest 1 Pond verzendkosten betalen voor de Close Encounters 2 disc BD (tegen de huidige koers ongeveer 1,28 Euro).
Wat Boxsets en dergelijke aan verzendingen kost weet ik niet

reply
0
PS
Peter van santbrink
Mar 25, 2008

Bas Reuver;1333187 wrote: Hoe zit het met de verzendkosten bij die winkel?

volgens mij 1 pond/item

reply
0
TG
The Gr8oNe
Mar 25, 2008

Kwam er net ook toevallig op, ik wou dus Hitman gaan bestellen en kreeg de melding dat dit niet kon vanwege import regels ?.

Had 3 titels in de winkelwagen, andere twee kon wel gewoon.

reply
0
F
Frenkel
Mar 27, 2008

Frenkel;1333152 wrote: Ik heb er Zaterdag voor het eerst iets besteld ("Close Encounters of the Third Kind" Blu Ray)en kreeg vandaag een mailtje dat het in behandeling is en dat het binnenkort wordt verzonden.
Ik verwacht wel dat het een aantal weken onderweg zal zijn, maar ik laat mijn ervaring, tegen die tijd, hier wel weten.

Vandaag al binnen gekregen...onverwacht snel.

Enig nadeel: de BD was verpakt in een doosje dat wel erg makelijk te openen was, en niet dicht geplakt met tape of zo.

reply
0