Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
J
Jan-Kees
Bangcd
Apr 20, 2008

Wat is jullie ervaring met Bangcd.com?

J
Jan-Kees
Apr 23, 2008

1 keer :D Zeer goed

reply
0
D
david182
Apr 23, 2008

Al enkele malen daar besteld. Uitstekend.

reply
0
RF
Robert F.
Aug 14, 2009

Iemand daar Monsters Inc besteld en al ontvangen?
Bij mij staat hij al een week op shipping.

reply
0
TP
The Puma
Sep 26, 2009

Zonet Fast & Furious (2009) besteld.
Volgens mij dat gewoon de UK uitvoering en heeft dus NL subs.

Weet dat iemand en worden de blu rays bij hun in SEALED verpakking geleverd?

reply
0
W
Werner
Sep 26, 2009

Een keer en dan nooit meer. Er stond duidelijk de UK-versie van van BR Madagascar op hun website, en ze sturen de regio A. En wilden na een klacht dan ook nog conform hun policy een 'restocking fee' in rekening brengen, afgezien van het feit dat ik ook de verzendkosten terug mocht betalen. Heel veel zever mee gehad.

reply
0
T
TiEcs
Dec 18, 2009

Mijn eerste ervaring met BangCD: Niet zo best
2 december BR Life besteld
3 december verzendbevestiging gekregen.
16 december: mail en contactformulier via website ingevuld, met melding dat ik nog niets ontvangen heb. Wegens geen reaktie =>
18 december: opnieuw mail gestuurd met vraag waar mijn zending is.
Nu maar hopen op antwoord of pakket

reply
0
Q
Qzyn
Dec 18, 2009

Alle voortekenen wijzen erop dat Bangcd op het punt staat bankroet te gaan; op internet wemelt het van de klachten over niet geleverde of verstuurde bestellingen, op emails wordt niet gereageerd door de klantenservice. Zie bijvoorbeeld: http://www.reviewcentre.com/reviews114145.html
Mijn bestelling van eind november is ook nooit verzonden, op emails kreeg ik geen enkele reactie. Daarom heb ik vorige week een klacht ingediend bij Paypal en op die manier gelukkig mijn geld terug gekregen.

reply
0
W
Werner
Dec 18, 2009

And that's the end of that...

reply
0
KC
kit carson
Spam?
Mar 14, 2011

Ik heb nog nooit zaken met deze firma gedaan, wist zelfs bestaan er niet van, maar krijg sinds een paar weken in mijn mailbox voortduren spam met aanbiedingen.

'Unsubscribe' verzoeken krijg ik terug van de provider.

reply
0
W
Werner
Mar 14, 2011

User reviews: 1.3 out of 5
Zegt genoeg wat voor een crapwinkeltje dat is.

reply
0
KC
kit carson
Mar 14, 2011

Werner;1780586 wrote: User reviews: 1.3 out of 5
Zegt genoeg wat voor een crapwinkeltje dat is.
Hoe komen ze aan mijn emailadres? Doe in the UK alleen zaken met TheHut.com en Play.com.

Vandaag nu al 2x spam en Unsunscribes komen steeds unbezorgd retour.

reply
0
P
peptalk
Mar 14, 2011

Één van de regels betreffende E-mail:
Nooit op unsuscribe drukken als je de afzender niet kent, dan weten ze direct dat ze een juist E-mailadres te pakken hebben.

Wat wel te doen: Op de spamlijst zetten, kan meestal het makkelijkst via webmail

Hoe ze aan je E-mailadres komen is dan weer een raadsel, of ze moeten onlangs overgenomen zijn door een partij die wel jouw adres hebben. Ze schijnen wel aangesloten te zijn bij één of andere organisatie in Singapore voor bedrijven waar je je beklag zou kunnen doen, maar of je hen je E-mailadres wil geven....

reply
0
W
Werner
Mar 14, 2011

peptalk;1780610 wrote: Één van de regels betreffende E-mail:
Nooit op unsuscribe drukken als je de afzender niet kent, dan weten ze direct dat ze een juist E-mailadres te pakken hebben.

Een afgehakt paardenhoofd sturen is véél effectiever... ;)

reply
0
J
jack020
Mar 16, 2011

Toch een goede ervaring bij mij: George Michael Faith Deluxe cd voor € 10.00 besteld in februari en binnen 3 dagen na release in de brievenbus.
Dezelfde cd ook besteld bij CDWOW duurde 3,5 week voor ie op de mat lag!
Sit is nu al een tijdje under construction, dus wacht nog even voor ik er weer iets bestel!

reply
0