Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
MS
Martin Stanneveld
Six Feet Under complete boxset R2
Apr 23, 2008

[IMG]http://img.bol.com/intershoproot/VIDEOCOVER/FC/7/3/2/1/9/7321934101254.gif[/IMG] Even mijn beklag doen over deze box. Buitenkant is redelijk, ware het niet dat er ook Franse tekst opstaat. Maar wat er binnenin zit maakt het nog erger; amarayklapdingen. Van die slappe troep i.c.m. slap karton.... WB: you suck! :nono: Heb gelijk de R1 maar besteld ;)

H
harenem
Apr 24, 2008

Martin Stanneveld;1357302 wrote: [IMG]http://img.bol.com/intershoproot/VIDEOCOVER/FC/7/3/2/1/9/7321934101254.gif[/IMG]

Even mijn beklag doen over deze box. Buitenkant is redelijk, ware het niet dat er ook Franse tekst opstaat. Maar wat er binnenin zit maakt het nog erger; amarayklapdingen. Van die slappe troep i.c.m. slap karton....
WB: you suck! :nono:

Heb gelijk de R1 maar besteld ;)

Ik heb de UK-release (seizoen 2 t/m 5 met NL-subs) Deze zien er qua verpakking goed uit. Geen slappe hap.

reply
0
L
Lorre
Apr 24, 2008

Ik ging deze binnenkort aanschaffen. Raden jullie me dan de aparte releases aan i.p.v. deze box?

reply
0
MS
Martin Stanneveld
Apr 24, 2008

Nee, de R1 box is een aanrader, en nog goedkoper ook. Zie amazon.com

reply
0
L
Lorre
Apr 24, 2008

Tja, ik heb toch graag NL ondertiteling en ik heb geen regiovrije speler.

reply
0
MH
Marcel Hagels
Apr 24, 2008

Ik heb 'm sinds gisteren binnen. Hij is mooier dan dat hij handig is. De seizoenen zijn er lastig uit te halen.

reply
0
MS
Martin Stanneveld
Apr 24, 2008

Dan beter de losse idd.

reply
0
MS
Martin Stanneveld
Apr 24, 2008

Ook dat nog ja, vergeten te melden dat het eruithalen ook kansloos is. Je hebt iedere keer de slipcase in handen :lol:

reply
0
I
intexor
Apr 26, 2008

Als ik zie wat die complete series box maar kost in vergelijking met de losse seizoenen, kan ik ze nog wel vergeven dat ze voor een goedkopere verpakking zijn gegaan.

Ooit komt deze serie er hier nog wel eens in, maar niet binnenkort.

reply
0
L
Lorre
Apr 27, 2008

Idd, heb gisteren de aparte boxen zien liggen en jammer genoeg kosten die teveel. Ik ga eens zien of ik die box niet kan bekijken binnenin en mss valt alles nog goed mee. Dan ga ik voor de volledige box. Anders laat ik deze serie ook nog even mooi liggen.

reply
0
M
martijn0432
Apr 27, 2008

[IMG]http://images.play.com/SiteCSS/Play/Live2/img/proxy/01m.gif[/IMG]
Ik heb deze box twee jaar geleden in London gekocht voor 120 euro ofzo. Vind deze veel mooier dan de Nederlandse box.

reply
0
MS
Martin Stanneveld
Apr 27, 2008

Goedkoopste wat ik kan vinden is 180€ voor de R2 box. Dat vind ik nogal duur voor wat je krijgt.

reply
0
I
intexor
Apr 27, 2008

Martin Stanneveld;1360705 wrote: Goedkoopste wat ik kan vinden is 180€ voor de R2 box. Dat vind ik nogal duur voor wat je krijgt.

Staat bij Mediadis voor 100 euro, da's de helft van wat je betaalt voor de set van alle losse seizoenen.

reply
0