Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
PV
Pieter V
Saw 4
Apr 29, 2008

Details • Release Datum 27/05/2008 • Running time 216 minuten DVD Special Features Features disc 1 16:9 anamorphic widescreen (1.85:1) Dolby digital 5.1 & DTS Chapter selection Subtitles on/off Also or soon available Audio comentary by director Genre: horror/thriler Speelduur: 92 minutes Engels gesproken Nederlands ondertiteld Features disc 2 Props of saw 4 Daren’s video diary Behind the scenes Deleted scenes Tv spots Filmclips Traps of saw 4 Interviews cast & crew Photo galery Liner notes Trailers Speelduur: 124 minutes [IMG]http://img232.imageshack.us/img232/9588/8715664054406xy4.jpg[/IMG] Volgens mij is dit de eerste 2-disc uitgave ter wereld, van Saw 4.

JD
Jeroen D
Apr 29, 2008

Helaas een fuc*ing steelbook............

reply
0
PV
Pieter V
Apr 29, 2008

Vampire Hunter D;1362406 wrote: Helaas een fuc*ing steelbook............

Het wordt wel een hele mooie in reliëf.

reply
0
DV
Daniël V.
Apr 29, 2008

Tja, daar doet DFW niet moeilijk over. ;) De extra's die in de rest van de wereld gewoon bij de film op disc 1 staan worden hier gewoon op een ander schijfje gezet, bij de inmiddels befaamde:

Filmclips
Interviews cast & crew
Photo galery
Liner notes
Trailers

reply
0
PV
Pieter V
Apr 29, 2008

Daniël V.;1362407 wrote: Tja, daar doet DFW niet moeilijk over. ;) De extra's die in de rest van de wereld gewoon bij de film op disc 1 staan worden hier gewoon op een ander schijfje gezet, bij de inmiddels befaamde:

Filmclips
Interviews cast & crew
Photo galery
Liner notes
Trailers

Maar die hebben dan ook geen DTS. 8)

reply
0
HR
Hugo R
Apr 29, 2008

Wachten maar weer op de 1-disc. Ondanks dat dit niet de beste van de reeks is zal ik hem wel aanschaffen denk.

reply
0
DV
Daniël V.
Apr 29, 2008

Na de derde gezien te hebben (gelukkig via de nieuwsgroepen) ben ik afgehaakt. Wat een sadistische smeerboel. De tweede vond ik eerlijk gezegd ook al stukken minder. Niet mijn ding, en dus zeker geen aanschaf.

Wat verpakkingen betreft maken ze er wel iedere keer iets leuks van, en de vaste DTS-tracks zijn natuurlijk ook een pluspuntje voor de liefhebber van dit soort werk.

reply
0
I
intexor
Apr 29, 2008

Doe mij maar een 1-disc en geen steelbook..

reply
0
[
[NL]Patje_Lasek
Apr 29, 2008

Running time
216 minuten ???
terwijl op imdb het maar 95 min zijn.

reply
0
DO
Dennis Oosterhuis
Apr 29, 2008

Dat is zijn de extra's en de film bij elkaar opgeteld. :wink:

reply
0
ME
maniac e
May 03, 2008

Wanneer is de 10euro versie te koop?

reply
0
PV
Pieter V
May 04, 2008

maniac e;1365937 wrote: Wanneer is de 10euro versie te koop?

Die komt pas later.

reply
0
I
intexor
May 04, 2008

Ik verwacht tegen het einde van het jaar wel een Filmpakker versie van deze film. Of dat de gewone 1-disc versie tegen dan toch in de winkels ligt voor €10 of minder.

reply
0
J
Jammeke1980
May 05, 2008

Dat is laaste deel 4??? Ofwel nog verder deel 5???

reply
0
F
Frank
May 05, 2008

Saw 5 is al in de maak en verschijnt in het najaar in de bioscoop.

reply
0
J
Jammeke1980
May 10, 2008

Zo rap film maken he :) ik heb dat dvd Saw 1,2, en 3 en toen 3 maanden geleden ofzo ik heb gekocht saw 3 nu weeral verschijn Saw 4 Zo rap maken
zie je heel rap film maken en drm deel 5 he :) andere Film niet deze saw wel.
Vraag 1:Hoe komt dat?
Vraag 2:wanneer zal komen dvd Saw 4 ijzer cover he?

reply
0
I
intexor
May 10, 2008

Jammeke1980;1371176 wrote:
Vraag 1:Hoe komt dat?
Vraag 2:wanneer zal komen dvd Saw 4 ijzer cover he?

1. De films zijn goedkoop om te maken en ze maken heel veel winst, daarom komt er ieder jaar bij Halloween een nieuwe uit in de Verenigde Staten.

2. Lees in de eerste post: 27 mei 2008.

reply
0
M
martini
May 12, 2008

Vond het niet de beste uit de reeks, maar wil toch de collectie wel compleet hebben. Jammer dat ze van deel 2 nooit een NL steelbook uit hebben gebracht, aangezien al die andere delen het wel zijn..

reply
0
PV
Pieter V
May 12, 2008

martini;1372709 wrote: Vond het niet de beste uit de reeks, maar wil toch de collectie wel compleet hebben. Jammer dat ze van deel 2 nooit een NL steelbook uit hebben gebracht, aangezien al die andere delen het wel zijn..

Tja, toen was Universal nog niet op de steelbook toer. Zoals ze dat nu wel een beetje aan het doen zijn. Ze hebben er wel een mooie digipack van gemaakt.

reply
0
M
Maver21
May 27, 2008

Was net bij Mediamarkt Alexandrium en daar hadden ze SAW IV in een zeer mooi gelimiteerde doos met daarin de film in steelbook + T-shirt + Saw IV poppetje die kan spreken. Op de sticker met de prijs stond dat het een Mediamarkt Only produkt was. Prijs was overigens 27,99

reply
0
PV
Pieter V
May 27, 2008

Maver21;1386042 wrote: Was net bij Mediamarkt Alexandrium en daar hadden ze SAW IV in een zeer mooi gelimiteerde doos met daarin de film in steelbook + T-shirt + Saw IV poppetje die kan spreken. Op de sticker met de prijs stond dat het een Mediamarkt Only produkt was. Prijs was overigens 27,99

Hoop dat andere MM's het ook hebben. Morgen even kijken. Bedankt voor informatie. :)

reply
0
B
bart22
May 29, 2008

Maver21;1386042 wrote: Was net bij Mediamarkt Alexandrium en daar hadden ze SAW IV in een zeer mooi gelimiteerde doos met daarin de film in steelbook + T-shirt + Saw IV poppetje die kan spreken. Op de sticker met de prijs stond dat het een Mediamarkt Only produkt was. Prijs was overigens 27,99

Heeft er toevallig iemand een foto van deze versie? Het klinkt allesinds wel leuk.

reply
0
PV
Pieter V
May 29, 2008

bart22;1388561 wrote: Heeft er toevallig iemand een foto van deze versie? Het klinkt allesinds wel leuk.

Heb hem vandaag gekocht, ook meteen weer terug ingeleverd. Kwaliteit van de set is echt ondermaats. De doos zelf, is beplakt met stickers, die informatie geven over de set.

Verder zit er een plasticen hoes omheen, die bloodspetters bevat. De set zelf bevat een plastic Saw poppetje, waarmee je geluid(en) (stem) kan opnemen. Ook zit er een XXL t-shirt bij, en heeft een logo in het midden, met die Saw-pop. Maar ook hier is de kwaliteit niet best van. Een paar keer uitwassen, en het logo verdwijnt, zo'n soort stof hebben ze gebruikt.

De set is trouwens ook nog genummerd, tot hoeveel stuks staat er niet bij.

Heb nu gelukkig alleen de Saw 4 steelbook. :)

reply
0
A
adriana
Jun 24, 2008

he jongens bedankt

reply
0
G
geheim2008
Jun 24, 2008

Ik heb alleen goede ervaringen met de Limited Edition van Saw 4.
De T-Shirt ja... dan doe je maar die niet aan en hang je hem ergens op ofzo, dan verdwijnt het logo ook niet en is je Saw -collectie meer compleet.
De plastic hoes met bloedspetters is juist mooi en is beter voor de box zelf, omdat hij alles dichthoud.
Het poppetje is wel leuk en extra toevoeging voor je Saw collectie en er zit nog een Saw 4 2 disc steelbook editie bij en bij mij doet hij het heel goed en de kwaliteit is gewoon goed.
Je hebt altijd wel dat een dvd iets minder is, maar een ander niet. Die steelbooks zijn gewoon de steelbooks die je ook los ziet staan en bij jouw is het misschien helaas een minder goede dvd die er in zit.

Als iemand nog foto's wilt zeg het maar... Ik heb toch liever de LE van Saw 4 dan de normale editie.

reply
0
N
Nyarlathotep
Jun 26, 2008

Heb ook die LE en die valt echt tegen... Plaatje op shirt is na 1x wassen weg, en zit bij mij bovendien iets scheef... Dat poppetje komt uit zo´n gokkast op de kermis. En de doos... tsja... als je het shirt en de dvd eruit haalt stelt die doos echt geen mallemoer voor, met die stofhappende plastic voorkant.
Je kan dus gewoon de steelbox versie kopen.

reply
0
PV
Pieter V
Jun 26, 2008

Nyarlathotep;1407533 wrote: Heb ook die LE en die valt echt tegen... Plaatje op shirt is na 1x wassen weg, en zit bij mij bovendien iets scheef... Dat poppetje komt uit zo´n gokkast op de kermis. En de doos... tsja... als je het shirt en de dvd eruit haalt stelt die doos echt geen mallemoer voor, met die stofhappende plastic voorkant.
Je kan dus gewoon de steelbox versie kopen.

Zo denk ik er ook over. Dikke troep is het.

reply
0
ME
maniac e
Jun 27, 2008

Dat zag ik al aankomen daarom heb ik die ook niet gehaald dikke onzin. Shirt erbij... wie loopt daarmee rond? en dan nog zo'n strijkplaatje ook.

reply
0