Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
PR
Peter Rietveld
Prijs Duitse tin: Leon - Der Profi
Apr 30, 2008

Zou iemand mij kunnen vertellen wat deze ongeveer moet kosten? Wil deze namelijk graag hebben, maar er niet teveel voor betalen! (Blijf een Nederlander he?! ;)) Alvast bedankt!

S
Seus
May 01, 2008

Peter Rietveld;1363995 wrote: Zou iemand mij kunnen vertellen wat deze ongeveer moet kosten?
Wil deze namelijk graag hebben, maar er niet teveel voor betalen! (Blijf een Nederlander he?! ;))
Alvast bedankt!

Bij Amazon.de staat deze te koop voor 13,95 (Leon, der Profi Director's Cut 2-dvd).

reply
0
P
Perrush
May 01, 2008

Ebay.de iets meer dan 12 EUR dacht ik.

reply
0
B
Bettina
May 02, 2008

In winkels zie je hem nog maar zelden in Duitsland, dus ik zou je amazon aanraden! Het is een erg mooie uitgave :)

reply
0
T
tesssam
May 02, 2008

hij stond ook hier op het forum te koop. volgens mij bij perrush. de ex collectie van iemand ofzo. voor iets van 8 euro ofzo.
geen idee of ie er nog is hoor.

reply
0
RB
Roger B.
May 02, 2008

Is nog gewoon overal te koop in de Duitse winkels:Heb hem vorige week meegenomen bij de Media Markt in Aken voor 16 euro.
Ben deze week in Keulen geweest en ook daar lag hij nog met stapels bij de Saturn en Media Markt voor rond de 15 euro.

reply
0
JV
Jurgen V
May 02, 2008

CDwow heeft hem ook steeds gehad staat er alleen op dit moment niet op. Was geloof ik ook een euro of 15.

reply
0