Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
RK
raymond koene
Artificial Eye
May 04, 2008

Ook van deze reeks heb ik steeds meer exemplaren in mijn collectie. Ik hoor graag wat jullie aanraders zijn. De mijne zijn: the Apu trilogy Werckmeister Harmonies Satantango

W
wiljan
May 04, 2008

De nieuwe Bresson uitgaven van hen schijnen ook de moeite waard te zijn. Ik heb alleen nog A Man Escaped, zal hem binnenkort eens gaan kijken.

reply
0
RK
raymond koene
May 05, 2008

wiljan;1366306 wrote: De nieuwe Bresson uitgaven van hen schijnen ook de moeite waard te zijn. Ik heb alleen nog A Man Escaped, zal hem binnenkort eens gaan kijken.

Ik heb A Man Escaped ook net binnen. Was minder dan 10 euro bij blahdvd. V.w.b. de andere twee wacht ik totdat ik ze tegen een leuke prijs tegenkom.

reply
0
CO
Camera Obscura
May 07, 2008

Hun mooiste recente uitgaves voor mij zijn hun Aki Kaurismäki-collection: Vol. 1, Vol. 2, Vol. 3 en The Leningrad Cowboys Collection, die in augustus vorig jaar zijn uitgekomen. Daarvoor waren zijn films nauwelijks te krijgen. In Duitsland zijn ook diverse titels van Kaurismäki verschenen trouwens.

Verder heb ik wat Tarkovsky-uitgaves van ze, Andrei Rublev, Solaris, Mirror en Stalker. Verder Weekend van Godard, Eric Rohmer; the Early Works, The Complete Jean Vigo Collection, Chungking Express.

La ville est tranquille (2000) en Roberto Succo (2001) vielen mij een beetje tegen.

Ze hebben verder nog veel recente Franse films in de catalogus, waarvan de meesten bij mijn weten de enige engels-vriendelijke uitgaves zijn - komen er nog wel een paar bij, vooral van Jacques Rivette (nu ik de catalogus weer eens doorkijk).

reply
0
RK
raymond koene
May 23, 2008

voor wie 'm nog niet heeft, de APU trilogie is nu voor 12,93 Britse ponden verkrijgbaar bij the hut.

reply
0
W
wiljan
May 23, 2008

raymond koene;1382602 wrote: voor wie 'm nog niet heeft, de APU trilogie is nu voor 12,93 Britse ponden verkrijgbaar bij the hut.

Bedankt voor de tip, direct besteld!

reply
0
B
BigLebowski
Jan 12, 2016

Dit verrassende nieuws betreft Andrei Tarkovsky lijkt me reden genoeg om dit draadje weer op te pakken! Nu graag nog de films van Bèla Tarr

reply
0
O
Oudlid_X5
Jan 12, 2016

Even afwachten want ik heb van AE toch wel mindere DVD's in me collectie. Het debuut van Claire Denis bijvoorbeeld.

reply
0