Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier
 

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
F
freaky
Media Markt Roeselare grote klacht !!!
May 09, 2008

Sorry dat ik dit hier moet zeggen maar ik wil even mijn frustraties kwijt. Media Markt Roeselare is gewoon de onvriendelijkste, domste, nooit iets wetend winkel dat ik momenteel ken, vanaf dat je iets vraag aan hen over een dvd release of gelijk wat wordt je van het kastje naar de muur gestoord. 1) Mijn Harry Potter blu ray box bevatte een foute disc (4de film) nu zeker 1 maand en een half later is er nog steeds geen informatie over dit probleem. 2) DVD's die gingen binnenkomen aan € 22.90 zijn na ook exact 1 maand toch eindelijk binnen, maar niet aan € 22.90 maar aan € 34.90 en ergste is dat je dan gaat dat ze zeggen BINNEN, NEEN HEBBEN WE NIET BINNEN HOOR !!! terwijl ze toch zijden van wel. 3) Vandaag ga ik om I AM LEGEND blu ray dat ik maandag voor gebeld had en die was binnen en heb hem laten wegleggen, ga ik vandaag zegt er zo iemand achter balie dat hij nog niet bestaat waarop ik antwoord raar, dat een ongerealsde blu ray toch aan de kant ligt voor mij? 4) Enchanted blu ray hebben ze ook nog niet binnen, en zou in de komende 3 weken zeker niet binnen komen omdat hun chef geen voorstander is van blu ray, waarop ik antwoord van I AM LEGEND zij je vorige week vrijdag exact hetzelfde maar toch is hij binnen gekomen ? Waarop diezelfde dikke boos antwoord WIJ HEBBEN EEN LEVERINGSTOCK, EN ALS IK ZEG DAT HIJ NIET BINNEN KOMT BINNEN DE 3 WEKEN DAT KOMT HIJ OOK NIET BINNEN. 5) Vraag dan m'n laatste vraag over die blu ray harry potter box probleem, waar diezelfde dikke zo met een zucht en met een gezicht van djeezes, die kerel weet niet van ophouden het aan iemand anders vraagt. 6) Wou informatie over een GPS toestel (deze keer geen dvd, zeg misschien zijn ze in een andere sectie van de winkel wat vriendelijker) zegt die kerel dat hij geen tijd heeft voor informatie, dat z'n collega komt, heb daar 15-20 min gewacht en was het zo beu dat ik maar vertrokken ben. Wat kan er hier aangedaan worden over deze slechte service, de helft die er werkt weet gewoon niet wat ze verkopen, of wat het is. Is er een klachtendienst ofzo want dit is nu al week na week na week dat ik mijn benzine verrijd om de nieuwste releases te hebben en iedere week wordt ik kort en bondig beantwoord en krijgen ze gewoon geen enkele nieuwe release binnen, die mensen kunnen er niet aandoen maar ze moeten je dan niet aanspreken zoals van KEREL, HOE KUNNEN WIJ DAT HEBBEN ALS NOG NIET BESTAAT, terwijl het wel al een week gerealed is. Sorry, maar wou gewoon mijn frustraties kwijt, die winkel hangt zo mijn k***en uit.

F
freaky
May 09, 2008

Sorry, zie dat ik 2 keer dit topic geopend heb in 2 verschillende onderwerpen.

reply
0
R
Reinout_VZ
Jul 19, 2009

Je bent niet de enigste die klachten heeft over deze winkel.
Ik zelf heb meerdere klachten.
Je hebt 100% gelijk dat de mensen die er werken: ONVRIENDELIJK zijn, NIETS WETEN en je gewoon UITLACHEN wanneer je iets vraagt.

Mijn verhaal:
Ik heb een toshiba laptop gekocht in mediamarkt Roeselare.
Toen ik thuis kwam en de laptop startte kon ik niet op internet.
Ik raadpleegde mijn Broer (die redelijk veel van computers en dergelijke kent) en die stelde vast dat het progammatje die voor draadloos netwerk zorgde er niet op stond (niet geïnstaleerd ofzo). Omdat er geen herstel-cd's bij zaten, kon ik niet anders dan terugkeren naar mediamarkt. Daar vertelde me iemand hoe ik het dan moest doen, thuis deed ik dat en verkreeg ik geen resultaat. Ik keerde nog eens terug en vertelde alles terug opnieuw, nu was het een andere persoon (iemand die waarschijnlijk niet wist wat een computer was). Hij vertelde dat ze er eens gingen naar kijken en het oplossen en dat ze ging bellen binnen een week om er achter te komen.

1 week later: geen telefoontje,
2 weken later: geen telefoontje,
3 weken later: geen telefoontje,
Ik heb dan maar zelf gebeld en mocht er achter gaan (wie weet hoe lang ik nog moest wachten, als ik niet zelf gebeld had).

Toen ik daar arriveerde, was het weer die persoon (deze kerel die NIETS wist). Hij bracht mijn laptop en vertelde: "DAT IS DAN 22 euro".
Ik vroeg metteen: "waarom"? . HIj vertelde iets wat totaal niet klopte. ik vertelde dat dit niet klopte en vroeg nog eens waarom ik dat moest betalen. Hij was sprakeloos, het enigste wat hij kon zeggn was EUHM en TJAH.
Toen kwam er iemand met een hogere functie. Hij zei : " JE MOET HET TOCH BETALEN, WANT ANDERS KRIJG JE HEM NIET TERUG" (hij vertelde dit met een HEEL ONVRIENDELIJKE TOON) ze wouden, konden niet zeggen waarom ik dit moest betalen.
Ik kon dan niet anders dan betalen en wanneer ik weg ging riepen ze op een heel sarcaschtische toon : VRIENDELIJK BEDANKT EN TOT ZIENS, dit was de druppel. Ik was echt razend. ze lachten ons gewoon vierkant uit in plaats van ons te helpen.


We zij niet de enigste hoor, ik heb al van heel veel mensen klachten gehoord.

Ik probeer nu zoveel mogelijk mensen te overtuigen om NIET naar deze winkel te gaan.
Ik vind het ook heel raar dat ik nergens op internet een klachtendienst of iets dergelijks vind (waarschijnlijk omdat ze anders veel te veel klachten zouden krijgen)

reply
0
R
Reinout_VZ
Jul 19, 2009

Je moet me niet verkeert begrijpen. Ik zou de 22 euro betalen als ik er aan kost doen en het wist hoe het kwam. Maar ze konden dit niet zeggen (waarschijlijk hun eigen fout).

reply
0
S
stoffels
Jul 22, 2009

ben hier ook al verschillende keren langs geweest, is idd een drama, je verwacht van mensen in een film afdeling dat ze ook iets kennen van dvd's.

ik heb ooit eens gepolst naar de dirty harry collection.... diene type viel uit de lucht en zei dirty hoe, vervolgens zei hij dat ze geen porno hadden .......


ongelooflijk zeg.

reply
0
B
BASIL
Jul 23, 2009

In de MM van Brussel (Basilix) is het niet veel beter. Software koop is nu meestal op internet en hardware koop ik ergens anders zoals Vanden Borre die een prima service hebben.
De laatste keer ben ik bij MM geweest voor een informatiebetreft een laptop. De veekoper wicht nog minder dat ik. Hij was rond de pot aan het draaien. Ik ben gewoon weggegaan zonder hem iets te zeggen.

reply
0
F
freaky
Jul 23, 2009

Verlopig kan ik niet klagen over MM Roeselare, vraag dan ook maar zelden nog iets omdat ik toch meestal antwoord ken en ja elektronische toestellen koop ik daar zeker niet omdat ik veel geruchten hoor over defecte toestellen, zo heeft mijn zus een wasmachine daar gekocht en toen ze hem uitpakte thuis stond er al water in (dus was al gebruikt).

Ahja, voor de rest goeie winkel als je een goedkope dvd wilt of een Blu-Ray aan de betere prijs (want is niet altijd de goedkoopste zoals ze beweren, zo stond terminator II bij hen € 24.90 terwijl die beetje verderop € 21.90 stond in FRS)

Waarschuw wel de mensen als je hier een klacht zet dat de mensen van MM je vinden en opbellen, want ik heb hier dus deze klacht gezet vorig jaar en 1 week na m'n post op allesoverfilm.nl hadden ze m'n bericht zien staat op dit forum en hebben ze me raar maar waar gevonden en me over dit probleem getelefoneerd en gevraagd om deze topic te verwijderen.

reply
0
B
BASIL
Jul 24, 2009

Ik zou dat gesprek opnemen en als er dreigementen zijn, dan zou ik hen inlichten dat ik met dat bandje een klacht bij de politie ga indienen.
We leven toch in democratie. Je hebt toch het recht om te zeggen wat je wilt zolang dat het geen staatsgeheimen zijn.
Hoe zijn ze aan je adres geraakt? Alléén dat vind ik niet normaal.:evil:

reply
0
F
freaky
Jul 24, 2009

BASIL;1598448 wrote: Ik zou dat gesprek opnemen en als er dreigementen zijn, dan zou ik hen inlichten dat ik met dat bandje een klacht bij de politie ga indienen.
We leven toch in democratie. Je hebt toch het recht om te zeggen wat je wilt zolang dat het geen staatsgeheimen zijn.
Hoe zijn ze aan je adres geraakt? Alléén dat vind ik niet normaal.:evil:


Welja, ik sta natuurlijk wel in hun systeem als klant, maar dan nog weten ze onmogelijk dat het ik is op dit forum want m'n echte naam of dergelijke heb ik op dit forum nog nooit vernoemt, nu heb ik wel een avater met mezelf op op dit forum, maar dat is nog maar sinds een maand of 2 dus daar kunnen ze me ook niet van kennen dus geen idee hoe ze mij gegevens hebben gevonden.

Dreigementen hebben ze totaal niet gegeven hoor, maar wel 3-4 keer gevraagd of het mogelijk was op deze topic te verwijderen ( vroegen ze trouwens beleefd hoor ).

reply
0
R
Reinout_VZ
Jul 24, 2009

freaky;1598383 wrote: Verlopig kan ik niet klagen over MM Roeselare, vraag dan ook maar zelden nog iets omdat ik toch meestal antwoord ken en ja elektronische toestellen koop ik daar zeker niet omdat ik veel geruchten hoor over defecte toestellen, zo heeft mijn zus een wasmachine daar gekocht en toen ze hem uitpakte thuis stond er al water in (dus was al gebruikt).

Ahja, voor de rest goeie winkel als je een goedkope dvd wilt of een Blu-Ray aan de betere prijs (want is niet altijd de goedkoopste zoals ze beweren, zo stond terminator II bij hen € 24.90 terwijl die beetje verderop € 21.90 stond in FRS)

Waarschuw wel de mensen als je hier een klacht zet dat de mensen van MM je vinden en opbellen, want ik heb hier dus deze klacht gezet vorig jaar en 1 week na m'n post op allesoverfilm.nl hadden ze m'n bericht zien staat op dit forum en hebben ze me raar maar waar gevonden en me over dit probleem getelefoneerd en gevraagd om deze topic te verwijderen.






Ik heb ook al regelmatig zo'n verhalen gehoord van mensen die daar iets kochten en wanneer ze thuis kwamen zeg men dat het al gebruikt was.

Volgens mij sturen ze binnengebrachte materiaal gewoon op naar een pakjesdienst :confused:
Ik heb daar enkele verhalen over gehoord maarje dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen

reply
0
ES
Edgar Smit
Jul 24, 2009

stoffels;1597761 wrote: ben hier ook al verschillende keren langs geweest, is idd een drama, je verwacht van mensen in een film afdeling dat ze ook iets kennen van dvd's.

ik heb ooit eens gepolst naar de dirty harry collection.... diene type viel uit de lucht en zei dirty hoe, vervolgens zei hij dat ze geen porno hadden .......


ongelooflijk zeg.
Is deze commercial daar soms opgenomen??????

reply
0
R
Reinout_VZ
Jul 25, 2009

thaha
misschien wel :D

reply
0
0
077694544700
oo
Jul 28, 2009

apple31apple33apple34apple35apple36

reply
0
M
Merle
Jul 30, 2009

stoffels;1597761 wrote: ben hier ook al verschillende keren langs geweest, is idd een drama, je verwacht van mensen in een film afdeling dat ze ook iets kennen van dvd's.

ik heb ooit eens gepolst naar de dirty harry collection.... diene type viel uit de lucht en zei dirty hoe, vervolgens zei hij dat ze geen porno hadden .......


ongelooflijk zeg.


Raging Bull kenden ze ook al niet :razz:

reply
0
V
VinMo
Nov 20, 2009

stoffels;1597761 wrote: ben hier ook al verschillende keren langs geweest, is idd een drama, je verwacht van mensen in een film afdeling dat ze ook iets kennen van dvd's.

ik heb ooit eens gepolst naar de dirty harry collection.... diene type viel uit de lucht en zei dirty hoe, vervolgens zei hij dat ze geen porno hadden .......


ongelooflijk zeg.


Nu lul je wel uit je nek, want ze hebben zeker wel al een tijd porno liggen in de MM hoor! Dus dat ze geen porno verkopen vertel je alleen maar om op te vallen (y)

reply
0
ES
Edgar Smit
Nov 21, 2009

VinMo;1641815 wrote: Nu lul je wel uit je nek, want ze hebben zeker wel al een tijd porno liggen in de MM hoor! Dus dat ze geen porno verkopen vertel je alleen maar om op te vallen (y)

Nou, gezien de kwaliteiten van de verkopers daar zou het me niets verbazen dat ze zelf niet eens weten dat ze porno verkopen :razz:.
Ik zou zeggen, ga eens naar Den Haag MM, daar valt het best mee gelukkig.

reply
0
F
freaky
Dec 23, 2009

Over het algemeen vind ik dat ze in Mediamarkt klantvriendelijk zijn, in Antwerpen en Gent was dat toch zo maar jammer genoeg blijft Roeselare hetzelfde misschien met de feestdagen geen idee. Zeker de "chef" daar is een geval apart.

Vroeg 3 weken geleden of ze "Studio 60 on the Sunset Trip" binnen hadden en m'n zin was nog niet goed uitgesproken en kreeg antwoord "Neen, Donderdag" Terwijl ik titel nog niet eens volledig had uitgesproke, waarschijnlijk klonk te titel veel te moeilijk in te oren of om te typen dat ze het niet nodig vond om het even op te zoeken of ze hem nog hadden.

Vandaag ook terug een voorval gehad, in gent en Antwerpen heb je een aanbod 2+1 gratis titels waaronder fox & universal inzitten met een sticker op dat die aktie geldig is over heel belgie. Vandaag vriendelijk gevraagd en kreeg weer het antwoord niet voorgeschoteld dat dat niet kon terwijl het wel in hun folder stond van Roeselare maar ze hebben nooit de moeite gedaan om er stickers op te kleven.

Als klant kom je dan zagerig over als je dan telkens de vraag moet stellen wat er wel of niet in de aktie zit. Kreeg dan ook vandaag het antwoord dat het geen waar was wat ik zij ivm fox terwijl ik 4 weken geleden ofzo vroeg en toen het antwoord kreeg dat alle Fox titels ook in die aktie aanwezig waren (die van 18.90, geen nieuwe) Dus ja, ik moet speciaal oostende, gent of antwerpen doen om van die aktie te genieten want blijkbaar is Roeselare geen lid van Belgie.

Voor de MM werknemers die dit toevallig lezen, probeer aub me niet terug op te bellen om te smeken dit bericht te verwijderen van het forum.

reply
0
F
freaky
Sep 22, 2010

Vorig weekend weer iets leuk meegemaakt in Mediamarkt roeselare.

Ik zie daar 5 pack paketten liggen met bluray disc (schrijfbaar en herschrijfbaar) voor een leuk prijsje van € 12.99 dus automatisch zeg ik van wauw, dat is toch wel erg goedkoop zeg hier doe ik er een paar van mee. Ik denk in mezelf dit is Mediamarkt ze zullen me hier weer ZWAAR liggen hebben en wat bleek ik had dus gelijk. Het doosje met 5 bluray disc kwam op een mooi bedragje van in de € 50 er kleefde nogtans onder elk pakket een prijsplaatje van € 12.99 maar dat was volgens de verkoper per disc en mocht je gewoon daar zo'n pak openscheuren en 1 disc eruit halen.

Zoals we gewoon zijn van Mediamarkt viel er niet mee te discussieren en ben ik dan maar vriendelijk weggegaan want tegen die mensen kun je praten tot morgen. Toch wou ik dit hier nu even delen of ik nu echt zo scheel was of was ik dan toch in me recht want er staat toch duidelijk 5 pack of zie ik dit nu zo verkeerd ?

[IMG]http://img696.imageshack.us/img696/2615/26643356.jpg[/IMG]

reply
0
S
StefaanD
Sep 22, 2010

Ooit ook zoiets meegemaakt bij MM Roeselare bij aankoop van een geheugenkaartje
voor in een digitaal fototoestel.

Prijs aan de kassa was ook hoger dan wat er stond vermeld op het rek. Na sterk
aandringen, en wat heen-en-weer geloop het uiteindelijk toch meegekregen aan
de prijs zoals vermeld op het rek.

Altijd uit je doppen kijken daar.

Ga er voor de grap morgen eens kijken of ze de prijs van die BD-R nu aangepast hebben
of niet.

reply
0
F
freaky
Sep 23, 2010

StefaanD;1738403 wrote:

Ga er voor de grap morgen eens kijken of ze de prijs van die BD-R nu aangepast hebben
of niet.


Heb zo'n vermoeden van wel eigelijk

reply
0
A
Alexto
MediaMarkt Roeselare = rampgebied
Aug 10, 2011

Ik hoop dat dit topic nog steeds open is ? Om nog maar eens de incompetentie van personeelsleden van de MediaMarkt Roeselare aan te tonen, wilde ik ook eens mijn verhaal posten :

3 weken terug kocht ik in de MediaMarkt Roeselare een LG 32LE4500 LED TV voor mijn hoogbejaarde vader, ter vervanging van zijn oude, versleten exemplaar.
Installatie verliep probleemloos, prachtig beeld en goeie klank ; blije vader dus...
Vorige week vrijdag krijg ik telefoon van mijn vader dat hij geen beeld meer krijgt op zijn nieuwe tv. Ik spring in mijn auto, rij naar zijn huis 10 km. verderop in Diksmuide, en moet daar vaststellen dat ook ik er niet in slaag om nog enig beeld op het scherm te krijgen, terwijl de klank wel nog prima is. Alle kabels en stekkers nagezien, stekker uit stopcontact en alles terug verbonden : nog geen beeld, wel klank. Uiteindelijk per telefoon nagevraagd bij de afdeling televisie in MM Roeselare, na opgave merk, grootte en type tv, wat hun mening hieromtrent was :
"Mijnheer, je gaat met die TV tot hier moeten komen en dan we dat eens testen. Enkel de tv, afstandbediening en aankoopbon meebrengen, de voet niet demonteren."
Op mijn vraag of ik de volgende dag (zaterdag) mocht langskomen, gezien mijn alleenstaande vader nu wel zonder tv zat en hij rap uitgekeken was op de muren, kreeg ik als antwoord dat dit niet kon gezien het op zaterdag te druk is.
Na het weekend dan maar op maandag terug naar het huis van mijn vader om de tv op te halen. Toch nog eens testen, en ja hoor, hij werkt weer. Oef, nodeloze reis bespaard, denk je dan, en terug naar huis. 3 uur later telefoon : beeld is terug weggevallen...
Gisteren, dinsdag, terug naar Diksmuide, tv wat ingepakt en met aankoopbon en afstandsbediening naar Roeselare (30 km). Ik meld me aan bij de afdeling televisie, waar de aanwezig jongeman volledig uit de lucht valt : "Testen ? Dat doen wij hier niet. Wie heb je aan de telefoon gehad ?" Alsof ik dat wist. Na enig aandringen werd de tv op het stroomnet aangesloten : "Hij werkt toch ? Hij valt maar uit na een paar uur ? Ja, daar kunnen we hier niets aan doen, dan moet je bij de Service zijn". Tv terug ingepakt, door de volledige winkel naar de Service afdeling aan de voordeur.
Na terug de volledige uitleg aan een donkerharige jongedame te hebben verstrekt, maakt ze aanstalten om een werkbon aan te maken... Maar ze gaat toch nog eens iets nazien... "Mijnheer, je hebt verkeerde informatie gekregen : een LG tv met afmetingen 32 inch, dat wordt door een herstelfirma uit Ardooie bij jou thuis gerepareerd. Ik ga je het telefoonnr. geven, en je moet hen opbellen en een reparatie on site aanvragen. Die tv is van je vader? Geen probleem, dan gaan ze wel je vader opbellen om een tijdstip voor reparatie vast te leggen."
Tv terug ingepakt, afstandbediening en aankoopbon terug in mijn zakken, en alles terug in mijn auto. Ondertussen toch wat wantrouwig geworden, besluit ik vanop de parking van de MediaMarkt Roeselare, vanuit mijn voertuig, de bewuste servicefirma op te bellen om direct een afspraak te regelen : bejaarde dame neemt de telefoon op : "Neen mijnheer, ik woon in Roeselare en ik repareer geen televisies..." Ik terug naar binnen bij de jongedame : "Verkeerd nummer ? Tiens, dat staat nochtans zo in onze database. Ah, op het internet staat inderdaad een ander nummer." De ezel en de steen indachtig vraag ik haar om zelf even op te bellen en te verifiëren of haar gegevens nu wel correct zijn. Na een korte conversatie aan de telefoon : "Dat was het juiste nummer, maar je vader zal een mailtje moeten sturen met serienummer, merk en type en aankoopdatum van die tv om een afspraak aan te vragen, dit kan niet telefonisch." Pardon ??? Mijn vader is 82 jaar oud, en tot dusver nog niet voorzien van internet... Uiteindelijk tot het compromis gekomen dat ik die mail in zijn naam verstuur, met zijn telefoon gegevens en ik terug naar Diksmuide, 30 km terug.
Bij mijn thuiskomst onmiddellijk de vereiste mail verstuurd naar een nogal obscuur electro.assistance mailadres, met een steeds groter wordend wantrouwen in een goede afloop.
Vanmorgen telefonisch contact opgenomen met de service firma teneinde te verifiëren of mijn mailbericht goed ontvangen is : "Ja hoor mijnheer, goed ontvangen en al beantwoord, met de melding dat dit geen herstelling is die door ons wordt uitgevoerd... Wij doen enkel witte producten maar geen tv's onder garantie. Je zult moeten terugbellen naar MediaMarkt".
Ondertussen grondig gefrustreerd, stipt om 10.00 u terug gebeld naar MediaMarkt Roeselare, Service afdeling, waar ik nu Pieter (nu vraag ik wel de naam) aan de lijn krijg : "Nee mijnheer, de juffrouw van gisteren is hier niet vandaag, kan ik je helpen ? Hoezo de firma X herstelt geen tv's onder garantie ? Maar wij sturen toch altijd onze reparaties naar daar ? Ah zo, werd nog eens telefonisch bevestigd, ja dan zal er ergens een vergissing zijn zeker. Ik ga eens opzoeken welke firma je wel dient te contacteren en hen vragen je op te bellen voor een afspraak. Tv bij je vader ? Wat is de nummer van de aankoopbon ? Die ligt ook bij je vader ?" Na hem mijn persoonlijk gsm nr. te hebben gegeven, mijn volledige naam en adres + aankoopdatum, had hij tenslotte toch gegevens genoeg om de aankoop terug te vinden, zo verzekerde hij. Hij ging de nodige opzoekingen doen en mij vervolgens binnen korte tijd terug opbellen.
Om 16u45, zonder enig teken van leven van de MediaMarkt, opnieuw de Service opgebeld : "Met Evy... Pieter ? Neen, die is hier niet meer. Ah ja, voor die tv, daar weet ik van, je gaat die moeten binnenbrengen want we gaan die moeten verzenden voor reparatie, en je mag rekenen dat die toch een 3-tal weken weg zal zitten. Neen, die wordt niet ter plaatse gerepareerd, dat was verkeerde info..., en neen, na 3 weken kun je die tv niet meer inruilen voor de aankoopsom."
Ik vermoed dat ze wss. niet zal begrijpen waarom ik daarop de telefoon heb dichtgegooid, woedend over zoveel onprofessionaliteit en onkunde, en piekerend hoe ik dat nu weer ga uitleggen aan mijn vader en wanneer ik weer eens de tijd ga vinden om opnieuw 30 km heen en 30 km terug te rijden.

reply
0
MH
Mr. Humphries
Aug 11, 2011

Alexto;1814920 wrote: woedend over zoveel onprofessionaliteit en onkunde


Daarvoor moet je toch ook niet bij een Mediamarkt zijn? Zelfde als je een Tomtom als navigatiesysteem kiest, of Iphone als telefoon, of Mcdonalds als diner, pandora als sierraad... etc. etc.

hoofdpunt 1 is geld verdienen op een zo'n goedkoop mogelijke manier

reply
0
JB
Jordy van Buel
Aug 11, 2011

deTuinman;1815074 wrote: Daarvoor moet je toch ook niet bij een Mediamarkt zijn? Zelfde als je een Tomtom als navigatiesysteem kiest, of Iphone als telefoon, of Mcdonalds als diner, pandora als sierraad... etc. etc.

hoofdpunt 1 is geld verdienen op een zo'n goedkoop mogelijke manier


Wat een onzin, MediaMarkt staat als verkoper toch direct tussen klant en reparatieservice in? Alex wordt nu gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. De service is erbarmelijk en de communicatie helemaal van de zotte. MM moet dit gewoon voor de klant spoedig en vakkundig oplossen, hoe zouden dit soort grote concerns anders kunnen blijven bestaan?

reply
0
MH
Mr. Humphries
Aug 11, 2011

Jordy van Buel;1815098 wrote: MM moet dit gewoon voor de klant spoedig en vakkundig oplossen, hoe zouden dit soort grote concerns anders kunnen blijven bestaan?


Omdat ze een formule hebben die bij het gros werkt misschien? Of ben jij daar ook vatbaar voor? Marketing again.

Vandaar ook m'n voorbeelden. Die zijn niet zo groot worden om hun service of kwaliteit. Net als de vele ***films die in de bios komen of de slechte programma's die de beverkotscommerciëlen uit de stront trekken.

reply
0
R
Reinout_VZ
Jul 24, 2009

waarom verwijderen? :s
Je vertelt toch de waarheid ! :D

reply
0
F
Fulgore
Aug 02, 2009

je had de kosten nooit moeten betalenvan de laptop. dit zijn garantie kosten voor hun. het mag dan een lullig bedrag zijn van maar 22,50 maar ik had nooit betaald. zelf ook soort gelijk probleem gehad met een pc (niet bij mediamarkt) die vroegen 50 euro ervoor. een uur daar gestaan en toen kreeg ik em gewoon mee. met andere woorden ze wisten dat ze fout waren maar dachten er mee weg te komen. zodra je dit soort problemen krijgt gewoon naar een hogere in functie gaan, werkt die ook niet mee, nog hoger gaan op den duur kom je er 1 tegen die al te vaak gezeik heeft gehad en die helpt je gelijk. zoals het hoort.

ook voor elektronica ga ik altijd naar speciaal zaken waar mensen zitten die er verstand van hebben. misschien een beetje duurder maar ze helpen je altijd goed.

reply
0
B
BirgenLins
onbekwaamheid personeel mediamarkt
Aug 09, 2009

hallo,

Ik had samen met mijn vriendin een gsm toestel gekocht bij mm roeselare, 125euro. Na een week viel het toestel enkele keren uit, maar dit heeft hij toen niet meer gedaan. Ondertussen was er een barstje in het scherm gekomen en enkele weken later begon hy terug uit te vallen. Ik ga ermee naar de " technische dienst" van mm. Ik zeg dat ik geen probleem heb met de schermbreuk, maar dat het toestel wel om de vijf minuten uitvalt. Oh meneer, das geen probleem, we gaan hem opsturen das in garantie. Ik zeg nog tegen hem dat ik weet dat de schermbreuk niet in garantie valt, maar dat het toestel al van in het begin eens raar deed. Zeker geen probleem we sturen hem op en ik zal zeggen dat ze niet acter het scherm moeten kijken. Dat stond dus ook zo vermeld op de verzendnota. ONDERTEKEN DEZE NOOIT ! De kleine lettertjes aan de achterkant melden dat de klant instaat voor 35 euro expertisekosten. Ik vraag nog opzettelijk of dit gratis zal zijn want ik wil geen grote kosten doen aan een toestel van 125euro. Dat ging zeker geen probleem zijn. 2 weken later een smsje dat de herstelling 113 euro zal kosten. We gaan naar de winkel hiermee en de discussie begint. De persoon die het toesten opgestuurd had was niet aanwezig. Het kwam erop neer dat ze dit zeker niet gezegd hadden dat dit in garantie zal vallen. Je wordt eigenlijk voor leugenaar verweten. Na lang discussieren kregen we drie keuzes. 1/ 113 euro betalen voor herstelkosten voor een toestel die er maar 125 kost. (ik denk er nog niet aan). 2/ 35 euro betalen en je toestel onhersteld terugkrijgen (35euro voor de vuilbak want het toestel werkte nog amper) 3/ Je betaald niets en je krijgt je toestel niet meer terug!! Das straf héé. De mensen vragen zich soms af van wat je agressief zou komen, ewel je moet het eens meemaken. En dan durven ze nog "bedankt en tot ziens" zeggen als je vertrekt. Ik koop daar van mijn leven niets meer!! Ze aanvaarden jan en alleman om daar te werken en er is geen een die er iets van kent, proficiat mm jullie zijn goed bezig

reply
0
R
Reinout_VZ
Aug 31, 2009

BirgenLins;1603655 wrote: hallo,

Ik had samen met mijn vriendin een gsm toestel gekocht bij mm roeselare, 125euro. Na een week viel het toestel enkele keren uit, maar dit heeft hij toen niet meer gedaan. Ondertussen was er een barstje in het scherm gekomen en enkele weken later begon hy terug uit te vallen. Ik ga ermee naar de " technische dienst" van mm. Ik zeg dat ik geen probleem heb met de schermbreuk, maar dat het toestel wel om de vijf minuten uitvalt. Oh meneer, das geen probleem, we gaan hem opsturen das in garantie. Ik zeg nog tegen hem dat ik weet dat de schermbreuk niet in garantie valt, maar dat het toestel al van in het begin eens raar deed. Zeker geen probleem we sturen hem op en ik zal zeggen dat ze niet acter het scherm moeten kijken. Dat stond dus ook zo vermeld op de verzendnota. ONDERTEKEN DEZE NOOIT ! De kleine lettertjes aan de achterkant melden dat de klant instaat voor 35 euro expertisekosten. Ik vraag nog opzettelijk of dit gratis zal zijn want ik wil geen grote kosten doen aan een toestel van 125euro. Dat ging zeker geen probleem zijn. 2 weken later een smsje dat de herstelling 113 euro zal kosten. We gaan naar de winkel hiermee en de discussie begint. De persoon die het toesten opgestuurd had was niet aanwezig. Het kwam erop neer dat ze dit zeker niet gezegd hadden dat dit in garantie zal vallen. Je wordt eigenlijk voor leugenaar verweten. Na lang discussieren kregen we drie keuzes. 1/ 113 euro betalen voor herstelkosten voor een toestel die er maar 125 kost. (ik denk er nog niet aan). 2/ 35 euro betalen en je toestel onhersteld terugkrijgen (35euro voor de vuilbak want het toestel werkte nog amper) 3/ Je betaald niets en je krijgt je toestel niet meer terug!! Das straf héé. De mensen vragen zich soms af van wat je agressief zou komen, ewel je moet het eens meemaken. En dan durven ze nog "bedankt en tot ziens" zeggen als je vertrekt. Ik koop daar van mijn leven niets meer!! Ze aanvaarden jan en alleman om daar te werken en er is geen een die er iets van kent, proficiat mm jullie zijn goed bezig







ik kwam net hetzelfde tegen, het is gewoon schandalig !!

reply
0
D
DeXoN
Aug 09, 2009

Moest ik van jullie zijn zou ik gewoon de verantwoordelijke van de winkel erbij roepen.

Heb ooit ook iets voorgehad in de MM in Gent. Had namelijk speakers besteld en toen ik erachter ging vonden ze ze nergens, paar dagen nadien terug gegaan en weer van dat. Heb dan de verantwoordelijke erbij laten halen en de dag nadien waren ze daar :D

reply
0
R
Reinout_VZ
Aug 31, 2009

DeXoN;1603762 wrote: Moest ik van jullie zijn zou ik gewoon de verantwoordelijke van de winkel erbij roepen.

Heb ooit ook iets voorgehad in de MM in Gent. Had namelijk speakers besteld en toen ik erachter ging vonden ze ze nergens, paar dagen nadien terug gegaan en weer van dat. Heb dan de verantwoordelijke erbij laten halen en de dag nadien waren ze daar :D




ik heb dat gedaan en het was net hetzelfde, ze lachten me uit en beschuldigden je voor alles wat maar kan!

reply
0
MH
Mr. Humphries
Aug 31, 2009

je moet iig geen supervisie en getrainde verkopers verwachten in de mediamarkt

als ik er ben, weet ik gelukkig wat ik wil hebben

reply
0
J
Jonas1607
Oct 16, 2009

Mediamarkt = Rommelmarkt
Ik koop daar niets meer

reply
0
A
Arriejj
Oct 16, 2009

Lekkere winkel in Roeselare dan!;)
Had een keertje wat leuks meegemaakt bij de MM in Bergen op Zoom,
had daar een Blu-ray speler gekocht (Samsung BDP-1500) voor me slaapkamer.
Kom ik thuis, zit er geen afstandsbediening bij, dus wij de volgende dag terug ermee.
Komen we bij de serivebalie alles verteld, kreeg ik gewoon een nieuwe doos mee en
een waardebon van 20 euro! Als dat geen goede service is! :p haha

reply
0
R
rami16
Oct 28, 2009

Die mensen bij de Media Markt zijn in ieder geval ondeskundig en hebben dan ook vaak nooit affiniteit met de afdeling waar ze op werken, maar dit:

ik heb ooit eens gepolst naar de dirty harry collection.... diene type viel uit de lucht en zei dirty hoe, vervolgens zei hij dat ze geen porno hadden .......


Dit is echt prachtig, te gek voor woorden :-P

reply
0
V
VinMo
Nov 20, 2009

Vind het zelf allemaal nog wel meevallen met de service klachten!
Een winkel die veel verkoopt krijgt ook meer klachten. Bij andere winkels zal hetzelfde gebeuren, maar valt dit minder op omdat ze gewoon minder klanten hebben(= dus minder kans op mensen die uithuilen op verschillende fora).

Hoge bomen vangen veel wind.

reply
0
R
Robbie-x
May 24, 2010

rami16;1632473 wrote: Die mensen bij de Media Markt zijn in ieder geval ondeskundig en hebben dan ook vaak nooit affiniteit met de afdeling waar ze op werken, maar dit:



Dit is echt prachtig, te gek voor woorden :-P
Ik heb in Rotterdam bij de Mediamarkt, en Saturn anders nooit problemen. Personeel is er vriendelijk, en behulpzaam

reply
0
.
.:Quadran:.
Dec 23, 2009

In Brussel merk ik ook altijd bitter weinig van die promoties.

Daar is de klantenservice tegenwoordig wel dik in orde.

reply
0
F
freaky
Dec 23, 2009

Welja, in Gent en Antwerpen is het ook dik oké hoor.

reply
0
L
Lorre
Dec 23, 2009

Het blijft idd erbarmelijk hoe het er daar aan toe gaat in Roeselare. Daarom vraag ik er ook niets meer. De tegenkanting die je krijgt frustreert me teveel en zou elke keer weer in ruzie liggen met het personeel. Als er iets niet ligt ga ik gewoon op een ander. Hun verlies... Ik heb niets dan lof voor Media Markt Gent. Telkens ik daar kom en iets vraag word ik enorm goed geholpen. De Clone Wars Blu-ray stond niet in hun pc, maar ze hebben gezocht tot ze het vonden. Iets wat je in Roeselare zou mogen vergeten. Daar luid het antwoord idd "Donderdag en prijs weten we nog niet", terwijl de titel toch al uit is.

Of soms ligt het er wss wel, maar dan moet je wel naar de tientallen karren kijken om uw product te vinden, want uitstallen kennen ze daar blijkbaar ook niet. Zitten allemaal mooi achter hun pc op het internet. Zo'n job zou ik ook wel willen. (y)

reply
0
F
freaky
Dec 23, 2009

Welja, in Roeselare moet je inderdaad meer op de karren kijken dan in de rekken als je iets wilt vinden, ze hebben het dan ook zo druk daar.

reply
0
M
ManMonster
Jan 29, 2010

Hahaha, ik ben blij dat ik niet alleen ben. Ik kocht er enkel cd's, dvd's, blu-ray's en games en dat alleen als ik ze zelf in de winkel kon vinden. Je moet trouwens ook heel goed opletten, als je 3 keer dezelfde blu-ray (of dvd,...) ziet, bekijk ze dan alle 3 want de kans is heel groot dat 1 van die 3 een euro of 5 duurder zal geprijst zijn (de laatste keer was ik bijna buiten met zo'n duurder exemplaar, zie ik heel toevallig dezelfde voor 5€ minder, heb hem maar terug gelegd en de goedkoper versie ook laten liggen, god weet wat de echte prijs moest zijn)! Sindsdien kijk ik zelf nog amper naar hun dvd's en blu-ray's, games wel omdat die allemaal bij elkaar liggen en dus makkelijker het bedrog kan opsporen.

reply
0
.
.:Quadran:.
Jan 29, 2010

Oostakker is volgens mij de interessantste om te gaan.

Die verschillende prijzen voor zelfde artikel zijn ze bij Fnac Brussel ook niet vies van. Soms scheelt het daar zelfs 20€. Je zal maar even verstrooid zijn ...

Het gebeurt nog zelden dat ik naar dergelijke winkels ga. Meestal bestel ik gewoon online. Meestal zijn de verzendkosten nog goedkoper dan het benzineverbruik ;)

reply
0
F
freaky
Mar 06, 2010

Terug iets leuks mee gemaakt in Mediamarkt Roeselare.

Mijn moeder is van plan een nieuwe gsm te kope en als je een oude gsm inlevert krijgt je daar iets voor terug dus vroeg ze aan één van de twee meisjes hoeveel zij nog zou krijgen voor haar gsm en kreeg antwoord €11. M'n moeder vroeg dan beleefd of ze het zeker was omdat je in Phonehouse € 20 terug krijgt voor dezelfde waarop het meisje antwoord "KOOP HEM DAN DAAR"

Nu gaat ze hem natuurlijk in PhoneHouse kopen, maar bewijst toch maar eens dat beleefdheid ver te zoeken is.
Ze kunnen nog wat leren van de mensen die werken in Saturn, die zijn supervriendelijk.

reply
0
D
dreamerke
May 09, 2010

Idd Mediamarkt Roeselare is een rare winkel, ik vind er meestal wel de dvd's die ik zoek maar vanaf je iets vraagt krijg je direct een antwoord precies of je bent achterlijk... Als je dan een titel vraagt, ja dan zoeken ze wel en ze hebben hem binnen en dan moet je nog zelf gaan zoeken waar het ergens zou kunnen liggen.

Ga nu in plaats naar de Saturn in Kortrijk, echt super winkel daar :D als je iets vraagt zoeken de medewerkers direct in de computer als het binnen is, EN gaan ze mee zoeken tot het artikel gevonden is (meestal gaat het zeer snel, soms is het wat zoeken omdat ze blijkbaar heel wat stock hebben die nog niet in de winkel ligt, ligt wel niet op karren daar).

reply
0
P
Powerray
May 09, 2010

De laatste tijd liggen de nieuwigheden er bijna niet op verschijningsdatum... wel een beetje frustrerend als ze dan in andere winkels wel al liggen...

reply
0
F
freaky
May 09, 2010

Powerray;1701488 wrote: De laatste tijd liggen de nieuwigheden er bijna niet op verschijningsdatum... wel een beetje frustrerend als ze dan in andere winkels wel al liggen...


Ik ga dan ook niet meer naar Mediamarkt. Had gebeld voor Léon, The Fifth Element, Saving Private Ryan, Minority Report, Road To Perdition, Man in The iron Mask, .... op blu-ray en die hadden ze dus allemaal NIET binnen hé terwijl Saturn Brugge dat wel had.

Ook is de vriendelijkheid ver te zoeken en behandelen ze je soms alsof je brein niet goed fuctioneert. :lol:
Ik maak er me niet zo druk meer in, nu met de Saturn in Brugge ben ik super happy. Als je daar iets vraagt zijn die gewoon mega vriendelijk en het gebeurd zelf dat ze verder nog wat erover praten. Kan het niet genoeg zeggen, aan het personeel van Saturn Brugge een dikke proficiat :D

reply
0
YV
yves VALK
May 10, 2010

ik ga naar saturn antwerpen en wilrijk daar is het te doen als ge iets vraagt. Ze helpen wel maar ook hier moet ge opletten met de prijzen sommige dvd 's die gewoon in het rek liggen staan hoger geprijst dan de dvd's die plat liggen. Ook actie verschillen tussen antwerpen en wilrijk en dat vind ik raar.

reply
0
D
dreamerke
May 10, 2010

...

reply
0
R
roninpacino
May 10, 2010

Ik zie niet echt een verband tussen dvd's en vaatwassers..

reply
0
L
Lorre
May 10, 2010

roninpacino;1701677 wrote: Ik zie niet echt een verband tussen dvd's en vaatwassers..


Het hoeft toch ook niet enkel daarover te gaan in een klachtentopic? Er werd terug een punt gemaak waarom Media Markt Roeselare de onvriendelijkste winkel is. Ikzelf zet er ook geen voet meer binnen sinds een voorval. Ga nu lekker naar Saturn in Brugge of de Media markt in Oostakker. Ook veel vriendelijker daar en hun aanbod is ruimer en stipter dan die in Roeselare.

reply
0
F
freaky
May 10, 2010

Ik denk als Mediamarkt Roeselare zo blijft verder doen dat het toch eens hun doodsteek zal worden.

reply
0
P
Powerray
May 10, 2010

denk dat ze daar niet lang gaan blijven... (rumours)

reply
0
S
StefaanD
May 11, 2010

Powerray;1701756 wrote: denk dat ze daar niet lang gaan blijven... (rumours)


Wie A zegt moet B zeggen :twisted: :-) In ieder geval nog nooit iets in die
strekking gehoord.

reply
0
F
freaky
May 13, 2010

StefaanD;1702370 wrote: Wie A zegt moet B zeggen :twisted: :-) In ieder geval nog nooit iets in die
strekking gehoord.


Als je ziet wat er daar allemaal buiten gaat van toestellen denk ik niet dat Mediamarkt vlug zal verdwijnen hoor in Roeselare. Ook al zijn ze duurder dan bv Saturn toch zijn ze goedkoopst in die streek. (Dreamland, Free Record Shop, ...)

reply
0
R
roninpacino
May 11, 2010

Ah oké... ik zelf kom soms bij de Media Markt in Breda. Goede service daar, dvd's vrij goedkoop, niet té. Als ik hier zo de berichten lees over MM Roeselare... ik kom er iig nooit. Gelukkig niet :)

reply
0
R
Raymond187
Jul 08, 2010

Algemeen bekend bij de MM. Ik koop daar al jaren niks. Meerdere keren woorden gehad met die sociale werkplek arbeiders. niks waard die tent behalve om te kijken hoe iets eruit ziet.

reply
0
S
StefaanD
Jul 08, 2010

Jij bent van Amsterdam en komt regelmatig in Roeselare, België ?

reply
0
P
Powerray
Sep 24, 2010

haha, bende prutsers :p da's wel erg cheap ! mm is normaal reteduur voor blu-ray's, als ik ergens tijd heb volgende week ga ik de baan eens oversteken en als het aan die prijs staat ook eens proberen ;-) wij hebben er nog geen van 50 gig :s

reply
0
S
StefaanD
Sep 25, 2010

Powerray;1738646 wrote: mm is normaal reteduur voor blu-ray's


Vaak zijn ze duur, maar soms ook niet. Daar vandaag drie Studio Canal BD's
meegenomen voor de nette prijs van 17,90 € het stuk.

Millennium 3 hebben ze daar wel nog altijd niet binnen :???:


freaky;1738550 wrote: Heb zo'n vermoeden van wel eigelijk


Vandaag pas geweest, historie met auto en banden. Wie met een Audi A2 rijdt
zal wel weten wat er bedoeld wordt :grin:

Enne guess what, je vermoeden had het bij het verkeerde eind ;)

Niet geprobeerd om zo'n pak meekrijgen voor die prijs, enerzijds omdat ik zelf
geen BD schrijver heb en anderzijds omdat 'k nu eens het pad met de minste
weerstand heb genomen.

[IMG]http://www.mijnalbum.be/GroteFoto-KFZSF8PI.jpg[/IMG]

reply
0
P
Powerray
Sep 25, 2010

Stef had het niet op blu-ray films maar lege blu-ray schijfjes ;-)

reply
0
S
StefaanD
Sep 26, 2010

Het is je vergeven :-P :twisted:

Ah conclusie is dat je daar altijd uit je doppen moet kijken ;)

reply
0
DG
Dan G.
Aug 11, 2011

Wat een verhaal zeg. En wat een slechte zaak van die MM.

Sterkte met de oplossing.

reply
0
R
RobinB
Aug 11, 2011

pff ongelofelijk..dit is een mooi verhaal voor RADAR.

reply
0
H
howitzer
Aug 11, 2011

Alexto, eventueel dit verhaal doorsturen naar de hoofdbureau van MM en/of Test Aankoop?

reply
0
K
kristofke
Aug 11, 2011

Bij MM koop ik enkel klein huishoudelijke apparaten die ik kan missen als ze stuk zijn, want bij MM ben je weken je apparaat kwijt, en een halve dag aan wachttijden bij de servicebalie.

Media Markt moet trouwens op simpele vraag die technische hersteldienst contacteren aangezien MM het garantie aanspreekpunt is, ze mogen je niet doorsturen, nog beperkingen opleggen ivm communicatiewegen om een afspraak te regelen...

Mensen mogen zich niet zo snel van het kastje naar de muur laten sturen, je moet op je consumentenrechtenstrepen staan, de winkel van aankoop moet zorgen voor de garantie en daarmee basta!

reply
0
JB
Jordy van Buel
Aug 11, 2011

Dan nog moet je met vertrouwen kunnen kopen bij MM. Kleine handelaren verdwijnen omdat dit soort grote concerns een te grote concurrentie vormen, dan moet het ook wetmatig goed geregeld zijn dat de klant beschermd blijft.

reply
0
M
magiccornflake
Aug 11, 2011

Het is wel een feit dat het personeel niet altijd even onderlegd/ervaren is in zulke grote winkels.
Heb zo ooit eens een DVD willen laten bestellen in de MM in Hasselt (BE), waarop ik het antwoord kreeg dat ie niet bestond. Na wat aandringen keken ze dan toch in hun computer en vonden ze 't nog niet. Pas toen ik het spelde, merkten ze dat die enkele dagen later zou binnenkomen ...

reply
0
R
RobinB
Aug 12, 2011

lol, dat is wel heel dom, maar je hebt gelijk, ik heb ook het idee dat niet altijd ervaren personeel in de mm staat, vooral bij de tv en computer afdeling..

reply
0
DG
Dan G.
Aug 13, 2011

Het is sowieso een zooitje bij de MM. Voorbeeld:

Vandaag zag ik Lonely Hearts staan tussen de actie blu ray's van 4,- per stuk in een aparte bak. Bij de populatie kwam ik hem vervolgens nog eens tegen voor 17,99. En een stukje verder stond een double pack voor 9,99 :o

Ik gaf dat aan tegen de verkoper maar hij zei dat bij de kassa de juiste prijs van 4,- gescand zou worden. Op zich niet verkeerd natuurlijk maar ze hebben gewoon zoveel voorraad dat het overzicht totaal weg is.

Wel stond hij me vriendelijk en meedenkend te woord toen ik informeerde naar wat dvd titels dus daar ben ik goed over te spreken verder.

reply
0
PD
Pieter D
Aug 13, 2011

Ik weet 'm waar het probleem zit; een gebrek aan communicatie in de Media Markt. Is trouwens ook het geval bij hun broertje Saturn, niemand weet daar van elkaar en dat doet de meeste winkels qua service de das om. En blijkbaar heeft er ook nooit iemand tijd om prijswijzigingen door te voeren, want ik had tijdens de solden daar hetzelfde probleem als Dan.

Ik koop er alleen nog als service niet noodzakelijk is of als ik zelf al genoeg geïnformeerd ben over m'n product.

reply
0