Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Recensies
LK
Ludo Keeris
Fälscher, Die [DVD]
May 16, 2008

Fälscher, Die Oscarwinnende film over gevangenen die voor de Nazi’s geld en documenten moeten vervalsen. Lees dit artikel

MI
Mr. Incredible
May 16, 2008

Ben erg benieuwd naar deze film, hoor er veel goede verhalen over.

reply
0
E
elvis
May 16, 2008

ik heb hem thuis en ik moet zegen dat ik onder indruk was van de film

groetjes elvis

reply
0
JD
Jeroen D
May 16, 2008

Zeer matige film. Het acteerwerk laat te wensen over, verschrikkelijke muziek en het verhaal is gewoon niet boeiend genoeg. Dat deze film een oscar heeft gekregen is echt ongelovelijk.

reply
0
G
Gast_09
May 16, 2008

Vampire Hunter D;1375421 wrote: Zeer matige film. Het acteerwerk laat te wensen over, verschrikkelijke muziek en het verhaal is gewoon niet boeiend genoeg. Dat deze film een oscar heeft gekregen is echt ongelovelijk.

daar ben ik het helemaal mee eens, vond het verhaal wel goed, maar het acteren vond ik zeker niet oscar waardig, en de beeldkwaliteit van de dvd vond ik ontzettend storend zo slecht

erg jammer

reply
0
PV
Pieter V
May 16, 2008

Dat we in deze tijd, nog een matige 5.0 voorgeschoteld krijgen. En beeldkwaliteit, laat ook de wens over.

reply
0
HTL
Herman ter Lingen
May 16, 2008

Ik denk dat ik maar wacht op een betere release (Duitse misschien). Homescreen schijnt niet zoveel waarde te hechten aan een goede transfer, want in de vorige recentie (Vier Minuten) is het van het zelfde laken een pak.
Dan doet RCV het beter;)

reply
0
Z
Zoolander
May 16, 2008

Herman ter Lingen;1375634 wrote: Ik denk dat ik maar wacht op een betere release (Duitse misschien). Homescreen schijnt niet zoveel waarde te hechten aan een goede transfer, want in de vorige recentie (Vier Minuten) is het van het zelfde laken een pak.
Dan doet RCV het beter;)

Een hele film met extra's proppen op een enkellaags dvd is zó 1999. :nono:

reply
0
HH
Henk Heideveld
May 17, 2008

Eindelijk weer eens een topfilm(y) in mijn collectie.
Geweldig goed tot in allerlei details uitgewerkt. Voor oppervlakkiger kijkers daardoor misschien "traag".

reply
0
JD
Jeroen D
May 18, 2008

Henk Heideveld;1376743 wrote: Eindelijk weer eens een topfilm(y) in mijn collectie.
Geweldig goed tot in allerlei details uitgewerkt. Voor oppervlakkiger kijkers daardoor misschien "traag".

De film vond ik niet te traag alleen niets bijzonders. Zat de hele tijd op een soort climax te wachten wat maar niet kwam. Daar komt nog bij dat het acteerwerk af en toe bijzonder slap was.

reply
0
R
Ron-G
May 17, 2008

Lijkt me een topfilm, als ik hem tegenkom neem ik hem mee, valt me trouwens op dat Ludo Keeris vaker dit "soort" films recenseerd, hou wat dat betreft hem scherp in de gaten ;) heb alleen door zijn recensies al enkele toppers bij mijn collectie kunnen toevoegen :grin: ga zo door Ludo :bier:

reply
0