Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Dennis Vansant
Jun 04, 2008
Even een vraagje, voor de mensen die het misschien in de gaten gehouden hebben. Opl Play staat dat er drie boxen in de reeks Sergei Eisenstein zouden verschijnen, met zijn bekendste werken (ondermeer Bronenosetz Potyomkin en Ivan Groznyy 1-2). Het is een hele tijd geleden dat ik gekeken heb, dus ik kan me vergissen, maar ik herinner me toch levendig dat Vol. 2 weldegelijk een releasedate had (eind mei of begin juni zelfs, dus hij zou nu gewoon verkrijgbaar moeten zijn). Nu is deze blijkbaar opeens foetsie uit de catalogus van Play, zonder releasedatum of verdere informatie. Op Amazon.co.uk is Vol. 1 ook te koop (deze box verscheen vorig jaar al), maar van deel 2 geen spoor. Iemand een idee wat er met deze reeks gebeurd is? Vind het erg jammer, wou deze zeker alledrie in huis halen. Verder iemand nog tips voor een goeie Eisenstein-collectie, of toch maar alles apart?