Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Babbelbox
PH
Patrick van den Hul
Nieuwe server
Jun 08, 2008

Gezien de tendens van alle negatieve berichten toch ook eens tijd voor een compliment: Het forum is erg snel de laatste tijd helemaal top! Komt dit door de nieuwe server? Laten we hopen dat het zo blijft! (y)

PH
Patrick van den Hul
Jun 10, 2008

Ben ik de enige die dit opvalt?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jun 10, 2008

Forum werkt inderdaad goed de laatste weken :)

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Jun 26, 2008

http://www.allesoverfilm.nl/nieuws.php?id=3022

Mensen, ik geef jullie iets meer achtergrond informatie. Deze informatie is alleen voor intern gebruik en mag NIET op de site worden gecommuniceerd!!

Het onderhoud is een fysieke verhuizing van de server naar Flensburg, Duitsland. Dinsdagavond tussen 20-22 uur wordt de server in Nederland opgehaald en fysiek verhuist naar een serverpark in Flensburg.
Hier kleven verscheidene risico's aan natuurlijk met een niet ondenkbaar risico dat alles langer gaat duren voordat e.e.a. weer operationeel is.

Het techische onderhoud ligt vanaf dat moment in Duitsland. Dennis van LP Retail kan geen technische zaken meer voor ons doen.
Als er technische issues zijn, post ze in het crewforum en ik zorg ervoor dat ze op de juiste plek geadresseerd worden. Dit even voor de time being.

Ik heb een technische issue dat ik geen nieuwsbrief kan versturen (er zit waarschijnlijk een fout in de configuratie van de emailkoppeling). Dit issue wordt pas na de verhuizing opgepakt en hopenlijk opgelost. Mogelijk heeft de door sommige gebruikers gesignaleerde problemen met emailnotificatie hier ook iets mee van doen, weet ik niet.

Zodra ik meer informatie heb, post ik dan hier.

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Jun 27, 2008

Wanneer DVD.nl dinsdagavond offline gaat, krijgen de mensen dit schermpje te zien met een teller die aangeeft hoelang het nog duurt.

http://maintenance.allesoverfilm.nl/

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jun 27, 2008

Arnold van Oostrum;1408158 wrote: Wanneer DVD.nl dinsdagavond offline gaat, krijgen de mensen dit schermpje te zien met een teller die aangeeft hoelang het nog duurt.

http://maintenance.allesoverfilm.nl/

Netjes, handig voor de verslaafden onder ons (y)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jun 27, 2008

Patrick van den Hul;1408192 wrote: Netjes, handig voor de verslaafden onder ons (y)

Sssstt! ;)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jul 02, 2008

De site is sinds vandaag de favicon kwijt: het DVD.nl logotje in de adresbalk en wat bij je favorieten voor de naam komt te staan: [IMG]http://www.allesoverfilm.nl/images/points/point.gif[/IMG]
Is dat bewust of komt dat door de verhuizing van de server?

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Jul 02, 2008

Ludo Keeris;1410439 wrote: De site is sinds vandaag de favicon kwijt: het DVD.nl logotje in de adresbalk en wat bij je favorieten voor de naam komt te staan: [IMG]http://www.allesoverfilm.nl/images/points/point.gif[/IMG]
Is dat bewust of komt dat door de verhuizing van de server?

Mm... ik heb dat probleem niet.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jul 02, 2008

Vreemd, bij Firefox is ie weg, bij Internet Explorer en Opera is ie er nog wel.
Moet dan toch maar eens even in de instellingen van Firefox gaan snuffelen...

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jul 03, 2008

Pfff, dat duurde even iets langer dan de bedoeling was of niet? Ik kon zo'n 36 uur niet op de site...

Edit: Ik zie nu net dat er gistermiddag volop gepost werd, terwijl ik er de gehele dag niet op kon. Hoe kan dat eigenlijk?

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jul 03, 2008

Waarschijnlijk doordat de nieuwe DNS gegevens van de server nog niet bij jouw provider waren doorgekomen. Dat kan tot 24 uur duren. Zeg maar dat het verhuiskaartje van de nieuwe server nog niet in de bus lag bij jouw provider. Bij de een wordt de post 's ochtends bezorgd, bij de ander pas laat in de middag.
Zo iets ongeveer...

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jul 03, 2008

Ludo Keeris;1410539 wrote: Waarschijnlijk doordat de nieuwe DNS gegevens van de server nog niet bij jouw provider waren doorgekomen. Dat kan tot 24 uur duren. Zeg maar dat het verhuiskaartje van de nieuwe server nog niet in de bus lag bij jouw provider. Bij de een wordt de post 's ochtends bezorgd, bij de ander pas laat in de middag.
Zo iets ongeveer...

(y)

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Apr 25, 2009

Sinds deze week heb ik problemen met mijn DVD.nl mailaccount. Ik werd bedolven onder een grote hoeveelheid spam, ondanks een filter op de mailserver.
Nu blijkt de server zelf bedolven te worden met ruim 1500 mails per seconde (!!). Het filter houdt veel tegen, toch slibt er dus aardig wat door.
Goed, de techniek heeft al enkele maatregelen genomen en ze onderzoeken wat dit veroorzaakt. Nog steeds krijg ik veel spammail binnen. Wat er precies aan de hand is weet ik niet, interesseert me eigenlijk ook niet, maar het gevolg is wel dat ik afgelopen week en nu nog steeds problemen met de mail heb. Ik ben er achter gekomen dat mail die ik verstuur via mijn DVD.nl mailadres, niet altijd aankomt. Soms wel, vaak niet. Dat is balen, omdat ik nu niet weet wat wel of niet bij de geadresseerde is aangekomen. Weet in ieder geval even dat dit probleem speelt. Je kunt mij altijd bereiken op mijn [EMAIL="info@kalibravo.nl"]info@kalibravo.nl[/EMAIL] mail, mocht dit nodig zijn.

reply
0