Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
PH
Patrick van den Hul
Elk dag uppen?
Jun 15, 2008

Het is WEL toegestaan om door middel van een nieuwe post aan te geven dat er nieuwe titels worden aangeboden of dat er een prijsaanpassing gedaan is maar dit mag maximaal 1 x per dag. Voor al het overige blijven de bovenstaande regels van kracht.
Wat is dit voor een vreemde regel? Ene Veester upped zijn topic in het TRA subforum bijv. elke dag, terwijl je in alle andere gevallen maar 1 keer per week mag uppen. Ik had al een bericht van hem verwijderd, totdat ik een PM van hem kreeg, de zaak nog eens bekeek, en deze uitzondering las. Is het niet logischer wanneer er gewoon in alle gevallen maar één keer per week geupped mag worden?

MH
Marcel den Haan
Jun 15, 2008

Dat is toch geen uppen? Uppen is als de user alleen de thread omhoog gooit zodat hij weer wat meer aandacht krijgt. Het toevoegen van nieuwe titels of prijsverlagingen zijn dus toegestaan en een melding van hier maken ook. Waarom zouden we dit veranderen?

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jun 16, 2008

Omdat het in de praktijk als uppen wordt gebruikt, zoals door bijv. om de dag een titel toe te voegen of de 'prijzen te verlagen'.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jun 16, 2008

Ben het wel eens met Marcel in deze. Tevens vind ik het uppen helemaal niet zo storend, zo blijft het voor de potentiele kopers ook leuk vaker terug te keren omdat het aanbod wat meer 'varieert'.

reply
0
SH
Sander Haarmans
Jun 16, 2008

Patrick van den Hul;1401054 wrote:
Is het niet logischer wanneer er gewoon in alle gevallen maar één keer per week geupped mag worden?

Deze discussie hebben we een aantal jaren geleden ook al gehad en zijn met z'n allen tot de conclussie gekomen om dit als enige uitzondering te maken.
Tot zover zijn er volgens mij weinig tot geen mensen die hier misbruik van maken.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jun 16, 2008

Sander Haarmans;1401549 wrote: Deze discussie hebben we een aantal jaren geleden ook al gehad en zijn met z'n allen tot de conclussie gekomen om dit als enige uitzondering te maken.
Tot zover zijn er volgens mij weinig tot geen mensen die hier misbruik van maken.

Oké dan moeten we dat ene geval maar door de vingers zien. Het blijft een beetje meten met twee maten, aangezien je natuurlijk ook kunt smokkelen met deze regel, maar aanpassen van regels zorgt vaak ook alleen maar voor verwarring.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jul 01, 2008

Dit was de reden dat ik dit topic geopend heb:
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=60684

Zoals jullie zien upped Veester zijn topic letterlijk elke dag, al ruim 2 weken lang. Dat lijkt me niet de bedoeling en ook niet eerlijk t.o.v. andere aanbieders?

reply
0
MH
Marcel den Haan
Jul 01, 2008

Voor zover ik kan zien doet hij niks verkeerd. Hij voegt elke dag een nieuwe titel toe en dat is gewoon toegestaan. Dat het elke dag zijn topic omhoog gooit is daar wel een gevolg van, maar volgens de regels mag het.

Posts als "titel is verkocht" of "je hebt een PM" zijn niet toegestaan. Ik zag dat in jou topic wel voorbij komen Patrick. Niet dat jij nou de bad guy ben ineens, maar let er wel even op want er wordt nu dubbel op je gelet door de users aangezien je crew bent.

Even voor de duidelijkheid, elke dag een nieuwe titel toevoegen mag, prijzen verlagen ook en antwoord geven op ruilvoorstellen mag ook. Titels verkocht, PM verstuurd mag niet en UP mag maar één keer in de week. Ik begrijp je argumenten maar we moeten toch ergens een grens trekken en bepaalde regels in acht nemen. Zo is het nu al een tijdje en duidelijk voor iedereen. Veranderen van deze regels zal weer voor een hoop ophef zorgen.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jul 01, 2008

Marcel den Haan;1409842 wrote: Ik begrijp je argumenten maar we moeten toch ergens een grens trekken en bepaalde regels in acht nemen. Zo is het nu al een tijdje en duidelijk voor iedereen. Veranderen van deze regels zal weer voor een hoop ophef zorgen.

Daar heb je gelijk in, ook handig dat je nog even op een rijtje hebt gezet wat er nu wel en niet mag, dan kan ik daar vanaf nu rekening mee houden.

Wat die 'overtredingen' van mij betreft, die zijn volgensmij van voordat ik moderator werd. Uiteraard let ik er nu nóg beter op dat ik onze eigen regels niet overtreedt.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jul 01, 2008

Houdt wel iemand in de gaten of hij inderdaad iedere keer een titel toevoegt of de prijzen werkelijk verlaagd? Het is makkelijk om dat te roepen, maar je moet het ook wel werkelijk doen.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jul 07, 2008

Dit soort dingen bedoel ik dus ook:
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=61125

Het lijkt erop dat hij elke dag gaat uppen omdat er 'prijzen zijn veranderd'.

reply
0
EK
Erwin de Koning
Jul 20, 2008

En ook dat mag...

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jul 20, 2008

Erwin de Koning;1418978 wrote: En ook dat mag...

Jah duh, maar het is eigenlijk gewoon misbruik maken van de bestaande regels.

Maar ik ben er allang achter dat ik hierin volledig alleen sta, dus ik denk dat ik zelf ook maar van dit soort slinkse trucjes ga bedenken om mijn topic hoog te houden.

reply
0
EK
Erwin de Koning
Jul 20, 2008

Patrick van den Hul;1418991 wrote: Jah duh, maar het is eigenlijk gewoon misbruik maken van de bestaande regels.

Je moest eens weten hoe inventief mensen kunnen zijn, ik heb in de korte tijd heel veel truukjes moeten verwijderen

reply
0