Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
Z
zetmoon
Pulp fiction
Jun 27, 2008

Wat moeten we hier nu weer van verwachten? 24-09-2008 Pulp Fiction - Collector's Edition Drama Buena Vista (Afkomstig van de releaselijst van DVDHome.nl)

JV
Jurgen V
Jun 27, 2008

Volgens mij was er sprake van dat Buena Vista hier de rechten ging krijgen (voorheen bij RCV). Daarom die release nu.

reply
0
R
Ralfers
Jun 27, 2008

Oeh :o

Hopelijk zetten ze dan een leuke release neer :D Heb nog steeds de 1-disc RCV uitgave. Van mij mag er well een andere editie komen :p

reply
0
DV
Daniël V.
Jun 27, 2008

Ralfers;1408386 wrote: Oeh :o

Hopelijk zetten ze dan een leuke release neer :D Heb nog steeds de 1-disc RCV uitgave. Van mij mag er well een andere editie komen :p

Er is ook een NL Collector's Edition van RCV. 2-disc keepcase met zwarte slipcase. Ook al een prima release. Ondanks dat ik die al heb ben ik toch benieuwd naar deze nieuwe van Buena Vista. Misschien is hij wel gelijk aan de UK Collector's Edition, waarop nog meer extra's te vinden zijn, + QT's audiocommentaar, voor de geïnteresseerden.

reply
0
DK
Dennis Kuijper
Jun 28, 2008

Ralfers;1408386 wrote: Oeh :o

Er is ook een 2 disc collector,s edition uitgave door RCV uitgebracht.;)

reply
0
R
Ralfers
Jun 28, 2008

Dennis Kuijper;1408922 wrote: Er is ook een 2 disc collector,s edition uitgave door RCV uitgebracht.;)

Weet ik, maar die vond ik niet zo denderend :p Ik wil wel een mooie release, die ook mooi staat in de kast :p De 2-disc van RCV was gewoon een keepcase. En die met sleeve is al lange tijd niet meer te vinden (tenminste, door mij niet :p)

reply
0
HR
Hugo R
Jun 29, 2008

Hopen inderdaad op een wat fraaiere uitgave, die komt er dan meteen in.

reply
0
R
Ralfers
Jun 29, 2008

Volgens DVDInfo.be gaat het om een Steelbook uitgave :D

Ook zal dan Clerks, Cold Mountain en Crow 1 + 2 uitkomen in een Steelbook. En ook allemaal dus door Buena Vista.

reply
0
B
BrianB
Jun 29, 2008

Zou Clerks gelijk de 3-disc 10th Anniversary worden? En inderdaad hopen dat Buena Vista van Pulp Fiction een goed gevulde 2-disc maakt (met Engels DTS, alstublieft :)).

reply
0