Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Nyarlathotep
Jun 29, 2008
Dag mede forummers! Ik heb gisteren mijn nieuwe Onkyo TX-SR606 binnengekregen, en deze staat nu te wachten op nieuwe speakers. Ik ben al enige tijd aan het rondkijken en zie dat RAF nu leuke aanbiedingen heeft van o.a. Dali en Kef. Van Kef zijn b.v. de IQ5 SE speakers leuk geprijsd, en van Dali de suite 1.7 Dit zijn allen zuilspeakers, en dat is ook de setup die ik wil hebben. En volgens mij goede speakers voor een nog redelijke prijs! Mijn vraag is nu: kan ik voor een 5.1 setup vier van deze zuilen nemen, met een centerspeaker (en wat later een sub erbij)? Of is het aan te raden of noodzakelijk om specifieke achterspeakers te nemen? Ik heb het niet zo op die kleine achterspeakers, en ik wil ze ook niet ophangen. Als dit mogelijk is dan wil ik dinsdag een dagje uittrekken om wat van deze jongens te luisteren :)