Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
PH
Patrick van den Hul
Interview subforum
Jul 14, 2008

Om het even centraal te houden en niet verspreid over topic waar het eigenlijk niet hoort. Heeft Peter Rietveld al gereageerd? Als hij niet eens het fatsoen heeft om te reageren, maar wel online is geweest en Harry B. reageert ook nog steeds niet, dan zou ik voorstellen dat je ThinWhiteDuke een PM stuurt met het verzoek om een nieuw iemand uit te kiezen.

JB
Jordy van Buel
Jul 14, 2008

Dat lijkt me inderdaad het beste, Peter is gisteren toch zeker op 3 verschillende momenten op het forum geweest, zonder te reageren op de PM van mij. Ik laat TheThinWhiteDuke iemand nieuws kiezen.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jul 14, 2008

Misschien is het goed om er altijd een achter de hand te hebben. Gewoon iemand benaderen om het interview in te vullen en dat aan Jordy door te mailen. Dan kan, als er iemand uitvalt, gewoon doorgegaan worden. Het is nu al de tweede week dat zoiets gebeurd en dan komt in één keer de klad erin.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jul 14, 2008

Nou Ludo, aan jou de eer ;)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jul 14, 2008

Jordy van Buel;1416021 wrote: Nou Ludo, aan jou de eer ;)

Nou, dat bedoel ik niet. Dat lijkt meteen zo'n doorgestoken kaart. Lijkt me beter als het een van de forumgasten is.

Dat wat je op het forum hebt genoemd is op zich goed, maar kan ook heel verwarrend gaan werken. Ik denk dat de 2e persoon alleen via PM aan jou doorgegeven moet worden. Want anders denkt iemand misschien dat ie aan de beurt is, wat niet zo hoeft te zijn.

Persoonlijk denk ik dat iemand achter de hand houden beter is. Want wanneer weet je dat iemand z'n interview niet af heeft? Als het maandagochtend is...

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jul 14, 2008

Ludo Keeris;1416197 wrote:
Persoonlijk denk ik dat iemand achter de hand houden beter is. Want wanneer weet je dat iemand z'n interview niet af heeft? Als het maandagochtend is...

Dat lijkt mij ook de beste optie, maar hoe krijg je iemand zo ver?

Ik vind Jordy's oplossing wel goed, met dan dus wel de toevoeging dat de 2e keuze via PM gaat en niet in het topic zelf.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jul 14, 2008

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=1416166#post1416166

TheThinWhiteDuke heeft Dunedain gekozen en hem hier ook over gemaild. Ik zal hem meteen een PM sturen dat zijn topic klaarstaat. Tevens heb ik even een toelichting geplaatst in het topic van Dunedain. Hopelijk stemt iedereen hier mee in?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jul 14, 2008

Heb het aangepast, Dunedain koos nu voor 1. Harry B. en 2. Dennis Oosterhuis :roll:
Heb hem maar verzocht 2 nieuwe keuzes te maken.

En nu ga ik naar bed, 02.30u gaat de wekker voor de dag van Elst!

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jul 15, 2008

Harry B heeft me een PM gestuurd, hij heeft in de komende dag(en) zijn Interview klaar. Heb hem toegezegd dat ik een topic zal openen zodra Dunedain de zijne heeft geplaatst.
Ik denk dat ik Dunedain maar gewoon verzoek Harry B. als volgende aan te wijzen, dan loopt het gelijk weer synchroon.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jul 17, 2008

Jordy van Buel;1416796 wrote: Harry B heeft me een PM gestuurd, hij heeft in de komende dag(en) zijn Interview klaar. Heb hem toegezegd dat ik een topic zal openen zodra Dunedain de zijne heeft geplaatst.
Ik denk dat ik Dunedain maar gewoon verzoek Harry B. als volgende aan te wijzen, dan loopt het gelijk weer synchroon.

;)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jul 17, 2008

Jordy van Buel;1417961 wrote: ;)

My bad, ik loop te slapen :p

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jul 17, 2008

Peter Rietveld wrote: Hallo,
Hierbij wil ik melden dat Peter wegens persoonlijke problemen een tijdje uit de running is... Ik wil niet in detail treden, dit mag hij zelf doen als hij weer aanwezig kan zijn. Ik kijk elke dag nog even een paar keer op deze site voor berichten die misschien binnenkomen!

Mvg,
Nils (Broer van Peter)

Erg vervelend voor Peter natuurlijk, hopelijk is niet al te ernstig. Ik zal zijn broer een PM sturen met een steunbetuiging van onze kant.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jul 17, 2008

Overigens kiest Dundain nu weer voor Harry B. die hier dus al niet meer actief is, gaat niet werken lijkt me als er maandag al weer 1 online moet staan.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Aug 05, 2008

Enig idee hoe het zit met Rogue? Nog contact mee gehad? Het is akelig stil op dat front.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Aug 05, 2008

Ludo Keeris;1427436 wrote: Enig idee hoe het zit met Rogue? Nog contact mee gehad? Het is akelig stil op dat front.

Ik heb hem zojuist een PM gestuurd. Als hij dit weekend nog niets heeft gepost, dan schrijf ik zaterdag mijn interview (ik ben in dit geval de 2e keus).

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Aug 06, 2008

Rogue beantwoord mijn PM simpelweg niet, terwijl hij wel online is geweest. Wat een fatsoen, hoeveel moeite is het om even aan te geven dat je er geen zin in hebt?

Ik begin zaterdag als ik niets hoor...

reply
0
RJ
Roy de Jong
Aug 06, 2008

Mocht je ooit nog eens iemand zoeken voor een interview, dan houdt ik mij aanbevolen ;)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Aug 06, 2008

Misschien is het beter om tot maandag te wachten Patrick, gewoon een nieuwe week. En het topic van Rogue dan sluiten, zodat hij niet alsnog, als meneer het uitkomt, z'n interview gaat plaatsen.
Misschien meteen een nieuwe regel van maken: als het interview niet binnen twee dagen geplaatst is gaat de beurt voorbij (en komt niet meer terug, uitzonderingen daargelaten).
Dan hoef je geen vijf dagen te wachten met nummer twee, maar kan dan evt. al woensdagmiddag online.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Aug 07, 2008

Nieuwe regels kunnen we misschien beter mee wachten totdat Jordy terug is, maar ik vind het wel een goed idee. Ik schrijf hem zondag wel en zet 'm er maandag op (tenzij ik eerder al wat hoor).

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Aug 07, 2008

Rogue wrote: Hoi Patrick,
Ik ben bijna klaar, maar daar gaat nog tijd in zitten zeg...
Ik post 'm zeer binnenkort!
Gr,
JP

Lijkt erop dat het goed gaat komen.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Aug 12, 2008

Gaat weer lekker:

Hoi Patrick,

Het is een beetje een vreemde gang van zaken, als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggegn. Ik krijg allereerst een privébericht van rogue dat ik binnenkort van een crewlid een verzoek krijg om een interview/vragenlijst in te vullen. Prima, maar ik had totaal geen idee waar het over ging.

Bij mijn zoektocht ben ik er dus achtergekomen dat er een subforum is dat heet "Interviews Forumleden". Nooit gezien, maar in dit geval die van rogue maar even snel doorgenomen om te zien waar het nu eigenlijk op neer komt.

Vervolgens hoor ik van niemand iets en krijg ik nu ineens van jou te horen dat het "de bedoeling was dat ik maandag mijn interview zou posten".

Blijkbaar ontbreekt er een communicatieschakel aan jullie kant, anders kan het nooit zo raar lopen lijkt mij. Geen probleem, ware het niet dat ik voorlopig geen tijd heb om zo'n lap aan vragen te gaan beantwoorden. Ik kan wel korte antwoorden gaan geven, maar volgens mij is het juist het idee dat men er wat leesvoer uithaalt. Daarnaast vragen sommige vragen echt om een uitleg.

Ik denk dan ook dat je beter iemand anders kan vragen.

Groeten,
Rick

Ik zal nu de 2e keuze van Rogue even een PM sturen.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Aug 13, 2008

En ook de 2e keus zegt nee:

Hoi Patrick,

Helaas moet ik bedanken voor de eer. Op het moment heb ik het te druk op mijn werk en kan ik er niet echt tijd voor vrij maken. Bedankt voor het begrip,

gr. Miguel

Ik heb Rogue maar gevraagd om nog een 3e keus te maken, dit keer iemand die redelijk actief is op het forum :roll:

reply
0
RJ
Roy de Jong
Aug 13, 2008

Patrick van den Hul;1431423 wrote: En ook de 2e keus zegt nee:

Ik heb Rogue maar gevraagd om nog een 3e keus te maken, dit keer iemand die redelijk actief is op het forum :roll:

Mocht je nog iemand zoeken.... houdt ik me nog steeds aanbevolen ;)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Aug 13, 2008

Ik denk dat je dat moet overrulen en zelf iemand aanwijzen. En dan ook eens uit gaan kijken naar 1 of 2 mensen die je achter de hand hebt, die het interview al klaar hebben en dan online kunnen als iemand afhaakt.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Aug 13, 2008

Akkoord, Rogue heeft nu voor Werner Peeters gekozen, die is wel redelijk actief. Wanneer Werner weigert of in het weekend nog niet gereageerd heeft, open ik gewoon een topic voor jou Roy ;)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Aug 13, 2008

Crisis opgelost, Werner is akkoord!

reply
0
RJ
Roy de Jong
Aug 13, 2008

Prima, laat je het wel even weten tegen die tijd?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Aug 23, 2008

Bettina heeft aangegeven een aantal dagen weg te gaan. Ze zal haar Interview a.s. woensdag plaatsen.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Aug 23, 2008

Ik denk nog steeds dat het goed is om één of twee personen met interviews achter de hand te hebben. Dan kan er altijd iemand op maandag aan de beurt komen en de persoon die dan te laat is kan dan een week opschuiven.
Nu met Bettina krijg je namelijk ook weer een probleem met de opvolger, omdat die nu ook minder tijd heeft. Misschien is het raadzaam om, als je Bettina nog te pakken krijgt, haar te vragen wie ze wil vragen voor het volgende interview. Dan kan jij die persoon alvast benaderen en kan die alvast beginnen.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Aug 23, 2008

Ludo Keeris;1436718 wrote:
Nu met Bettina krijg je namelijk ook weer een probleem met de opvolger, omdat die nu ook minder tijd heeft. Misschien is het raadzaam om, als je Bettina nog te pakken krijgt, haar te vragen wie ze wil vragen voor het volgende interview. Dan kan jij die persoon alvast benaderen en kan die alvast beginnen.

Ik denk dat dat de oplossing is. Degene die als volgende gekozen wordt, moet gewoon direct al aan Jordy laten weten wie de volgende wordt, 1e en 2e keuze.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Sep 15, 2008

Ludo Keeris;1436718 wrote: Ik denk nog steeds dat het goed is om één of twee personen met interviews achter de hand te hebben. Dan kan er altijd iemand op maandag aan de beurt komen en de persoon die dan te laat is kan dan een week opschuiven.

:!:

reply
0
JB
Jordy van Buel
Aug 23, 2008

Prima, met jullie goedkeuring wil ik daarmee beginnen vanaf diegene die na Bettina komt.

reply
0
H
Herjan
Aug 25, 2008

Volgens mij leggen jullie de bal te veel bij jezelf. De interviews zijn een initiatief van de forumgebruikers. Ook het aanwijzen van de eerstvolgende en het beantwoorden is verantwoordelijkheid van de gebruikers, niet van de crew. Wij zorgen alleen voor de topics. Als een interview niet beantwoord wordt en er een ander wordt aangewezen, moeten ze maar een PM sturen.

Althans, that's my $0.02...

reply
0
JB
Jordy van Buel
Aug 25, 2008

Heb je gelijk in Herjan, alleen om het een beetje in goede banen te blijven leiden, is een dergelijke manier van communicatie gewoon nodig.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Aug 25, 2008

Inderdaad, ik denk dat de hele boel stagneer zonder ingrijpen. Maar Herjan heeft wel een punt dat de PM's niet via een moderator hoeven maar ook wel rechtstreeks kunnen, eventueel met een CCtje naar Jordy. Misschien even opnemen in de instructies?

We kunnen altijd ingrijpen als het weer eens vastloopt.

Overigens is het misschien wel een leuk idee om, wanneer iedereen een beetje geweest is, een powerbuy te starten voor een gebonden boekje met daarin alle interviews!

reply
0
JB
Jordy van Buel
Aug 25, 2008

Patrick van den Hul;1437531 wrote: Inderdaad, ik denk dat de hele boel stagneer zonder ingrijpen. Maar Herjan heeft wel een punt dat de PM's niet via een moderator hoeven maar ook wel rechtstreeks kunnen, eventueel met een CCtje naar Jordy. Misschien even opnemen in de instructies?

Dit begrijp ik niet zo goed..

reply
0
LK
Ludo Keeris
Aug 25, 2008

Patrick van den Hul;1437531 wrote:
Overigens is het misschien wel een leuk idee om, wanneer iedereen een beetje geweest is, een powerbuy te starten voor een gebonden boekje met daarin alle interviews!

Tegen die tijd bestaat de papieren boekdrukkunst niet meer...:bier:

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Aug 25, 2008

Ludo Keeris;1437582 wrote: Tegen die tijd bestaat de papieren boekdrukkunst niet meer...:bier:

Daarmee bedoel ik dus alle leden die ook echt redelijk actief zijn.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Aug 26, 2008

Is dit duidelijk zo?

Nieuwe toelichting: Vanaf heden zouden we graag zien dat diegene die in het onderstaande Interview wordt gekozen als volgende kandidaat, zo spoedig mogelijk aan mij de beide keuzes voor de volgende Interviewee doorgeeft via PM. De eerste keus kan dan gewoon in het Interview zelf geplaatst worden, de tweede keus niet.

Ik zal hier ongeveer één dag na de plaatsing van het Interview op wachten, mocht ik dan nog geen PM hebben, dan zal ik zelf contact opnemen.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Aug 26, 2008

Jazeker, alleen de laatste zin is overbodig.
En de oude toelichting kan weg.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Aug 27, 2008

Oude toelichting laat ik voorlopig nog even staan. "Beide" in toelichting 2 kan een beetje verwarrend werken dus vandaar.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Aug 27, 2008

Waar blijft het interview van Bettina?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Aug 28, 2008

Ik ga vanaf volgende week bij de nieuwe naam in het Interview vermelden dat hij/zij even de openingspost moet lezen. Volgens mij lezen de meeste er gewoon finaal overheen wanneer het Interview eenmaal geplaatst is.

Iets als: Ben jij de volgende die aan de beurt is? Lees dan a.u.b. de toelichtingen in de openinspost door.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Sep 15, 2008

Waarom wil Frank niet?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 15, 2008

Frank heeft mij laten weten door persoonlijke omstandigheden deze week niet in staat te zijn zijn Interview te plaatsen. Ik heb dan ook zijn 1e keuze, Pieter V, verzocht zo spoedig mogelijk zijn Interview te plaatsen en meteen maar een topic voor hem geopend. Dat van Frank blijft tot nader order even gesloten.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Sep 15, 2008

En na Pieter V dan alsnog Frank? Zo niet, dan kan het topic wel verwijderd worden. Wij als moderators blijven 'm wel zien en kunnen 'm altijd nog terughalen.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 15, 2008

Naja heb het voor de duidelijkheid maar even gesloten laten staan. Overigens is Pieter V niet in staat zijn Interview te plaatsen. Heb nu Hugo v.d. W. geraadpleegd. Hopelijk heeft hij wel tijd.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Sep 15, 2008

Pfff, wat een drama steeds... Misschien moeten we toch nog een keer brainstormen over een andere manier van kiezen... Kan alleen zo gauw niets bedenken...

reply
0
RJ
Roy de Jong
Sep 15, 2008

Mocht je nou een keer heel hoog zitten, wil ik ook wel een interview invullen ;)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 15, 2008

Dat is altijd prettig Roy!

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 15, 2008

En ook Hugo kan niet..dit schiet niet op dus. Roy zou jij eventueel kunnen invallen deze week? Dan moeten we op korte termijn toch maar eens na gaan denken over andere methodes om dit subforum in leven te houden.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Sep 16, 2008

Jordy van Buel;1449137 wrote: En ook Hugo kan niet..dit schiet niet op dus. Roy zou jij eventueel kunnen invallen deze week? Dan moeten we op korte termijn toch maar eens na gaan denken over andere methodes om dit subforum in leven te houden.

En wanneer zou ik hem moeten inleveren?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 15, 2008

Ja dat is wel zo, maar zoals je ziet is niet iedereen in staat om 'even' een Interview te produceren. Misschien moeten we dan beginnen met de overige crewleden die nog niet aan de beurt zijn geweest. Als die nu allemaal het Interview maken en mij dan toesturen via PM, dan kan ik op die manier een dergelijke situatie oplossen.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Sep 15, 2008

Nee, het is niet zo snel gemaakt, maar daarom moet je ook nu mensen gaan benaderen die misschien pas over vier, vijf weken of veel later aan bod komen. Die heb je liggen voor noodgevallen zoals, helaas, de laatste weken nogal eens zijn voorgekomen.
Ik vind de crewleden een beetje makkelijk. Dat klinkt dan zo alsof het 'voorgedrongen' is.
Persoonlijk zou ik een paar trouwe crewleden benaderen die op hun gemak een interview kunnen doen. Iemand als Herman ter Lingen bijvoorbeeld. Of een Wim S.
En zo zijn er wel meer mensen te bedenken.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 15, 2008

Uiteraard, ik zal eens kijken of dat inderdaad een optie is.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 16, 2008

Liefst zo snel mogelijk..

reply
0
RJ
Roy de Jong
Sep 16, 2008

Ik zal proberen om hem vanmiddag na mijn werk te maken, ik kan alleen niet beloven dat ik hem vandaag ook af heb.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 16, 2008

Prima Roy! ;)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 17, 2008

Frank heeft me laten weten voorlopig even helemaal af te zien van het Interview. Er is blijkbaar nogal iets ingrijpends gebeurt waar hij, uiteraard, niet verder op ingaat.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Sep 17, 2008

Ik ben er gisteren al flink mee bezig geweest maar heb hem nog niet af kunnen krijgen.
Vandaag ben ik er zeker nog mee bezig maar denk neit dat ik hem hiermee af zal kunnen krijgen.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Sep 17, 2008

Is het echt zoveel werk dan?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 17, 2008

Wellicht dat je wel vast je 1e keuze kunt PMen Roy, dan komen we weer wat in het normale tempo.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Sep 18, 2008

Interview is geplaatst, ging wel veel tijd inzitten zeg. ;)

mijn lijstje met opvolgers:

- Wie is de volgende die aan de beurt is voor het interview?
1e keus: EmDee
2e keus: Ill Niño
3e keus: *NERAZZURRI*

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Sep 19, 2008

Roy de Jong;1450673 wrote:

- Wie is de volgende die aan de beurt is voor het interview?
1e keus: EmDee
2e keus: Ill Niño
3e keus: *NERAZZURRI*

Inmiddels al een reactie van EmDee of hij het gaat doen? Maandag komt alweer akelig dichtbij.

Misschien is het een idee dat wij als crewleden allemaal een interview klaar maken als backup?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 21, 2008

EmDee plaatst het eind deze week..aangezien Roy zijn Interview ook pas donderdag heeft geplaatst.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Sep 21, 2008

Dan blijf je dus wel achter de feiten aanlopen, kan Emdee misschien alvast zijn opvolger aanwijzen, dan kan diegene zorgen dat het WEL op maandag af is, zodat we weer op schema liggen.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 21, 2008

De opvolger is Vince Curtin, 2e is Nerazzuri.. Ik moet nu weg maar zal vanmiddag Vince vast PMen, dan kan die het wellicht de 29e inderdaad posten.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 21, 2008

Vince zal maandag 29 september het Interview plaatsen. Hopelijk gaat het vanaf dan weer eens op een normale manier :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 21, 2008

Ik heb Herman ter Lingen, John Sital en Henk Heideveld een PM gestuurd of ze wellicht een Interview in het vooruit willen maken. Hopelijk gaan ze hier op in, dan kunnen we altijd vooruit!

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Sep 21, 2008

Ah, toffe kandidaten, ik zal nog even nadenken over andere interessante leden die we misschien ook kunnen benaderen.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Sep 22, 2008

Brakhage zou je misschien nog kunnen vragen, wordt ook wel een interessant interview denk ik.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Sep 22, 2008

Ja inderdaad, Herman heeft iig laten weten er eens tijd voor vrij te gaan maken. Ik wacht de andere 2 even af, dan kan ik altijd nog anderen gaan raadplegen.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Oct 01, 2008

Gaat Jan Bruinsma het gewoon afhebben trouwens op maandag? Dat zou mooi zijn, dan liggen we weer op schema.

Misschien ook Jan alvast vragen wie hij wil kiezen voor de week daarop?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Oct 01, 2008

Jan heeft aangegeven zijn vragen klaar te hebben, dus het Interview komt er maandag. John Sital is zijn keus voor de volgende, die zal ik vandaag of morgen even PMen zodat we weer op schema komen!

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Oct 01, 2008

Top, dit gaat weer helemaal de goede kant op (y)

Begin overigens zo langzamerhand wel te twijfelen aan mijn populariteit hier op het forum (als je begrijpt wat ik bedoel)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Oct 02, 2008

Patrick van den Hul;1457700 wrote:
Begin overigens zo langzamerhand wel te twijfelen aan mijn populariteit hier op het forum (als je begrijpt wat ik bedoel)

Hoezo dat dan Patrick, vanwege het feit dat je je moderatortaken gewoon goed uitvoert? De mensen hier op het forum moeten blij zijn dat wij van de crew zoveel tijd steken in het toegankelijk houden van het forum. Ik zie elke dag dat er achter de schermen ontzettend veel wordt gedaan en daar morgen we onszelf ook best wel eens voor op de schouder kloppen. Je moet gewoon niet bang zijn dat je, in je taak als moderator, mensen gaat beledigen omdat je posts verwijderd of hele threads sluit, het geeft alleen maar aan dat wij juist zeer professioneel bezig zijn deze site alsmaar te verbeteren.

reply
0
EK
Erwin de Koning
Oct 03, 2008

Jordy van Buel;1457991 wrote: Je moet gewoon niet bang zijn dat je, in je taak als moderator, mensen gaat beledigen omdat je posts verwijderd of hele threads sluit...

Datzelfde had ik laatst in een TKA. Krijg commentaar dat ik een thread had gesloten omdat er maar één per persoon toegestaan is, en waarom ik dan niet die ander automatisch had gesloten

reply
0
EK
Erwin de Koning
Oct 03, 2008

Krijg toevallig net deze van Sharky

sharky wrote: Je mag erst wel ff beter kijken voordat je topics dicht gooit.

Had maar 1 topic open staan en dat was die ik gister geplaatst had.

De rest was allemaal al verkocht en hoorde dus dicht te zijn maar ja als je daar al niet naar kijkt,is het ook lekker makkelijk om te zeggen dat we maar 1 topic persoon mogen, :roll:

Wat een idioot

reply
0
JB
Jordy van Buel
Oct 02, 2008

Ik heb John Sital een PM verstuurd, zijn Interview staat dus gepland voor maandag 13 Oktober, ook gelijk gevraagd of hij zijn volgende keuzes bekend wil maken, dan kunnen we echt een aantal weken vooruit gaan werken. :)

Edit: John heeft aangegeven weinig geinteresseerd te zijn in het Interview subforum. Toch wil hij ons graag helpen en hij zal dus ook zijn vragen plaatsen de 13e. Hij heeft er niet voor gekozen twee andere mensen aan te wijzen en ik heb hem dus gevraagd of hij dan Herman ter Lingen wil kiezen. Aangezien Herman heeft aangegeven wel bereid te zijn mee te werken aan een Interview, leek me dat wel een verstandige keuze.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Oct 06, 2008

Deze post is geplaatst in het interview van Herjan:

MiiCk0s;1460303 wrote: Mag ik ook geinterviewt worden?

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Oct 06, 2008

Niet op reageren: Wie vraagt...

reply
0
JB
Jordy van Buel
Oct 06, 2008

John Sital (13 oktober) en Herman ter Lingen (20 oktober) staan nu iig vast. Herman heeft me ook al twee nieuwe namen doorgegeven dus het ziet er naar uit dat we weer mooi op schema liggen :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Oct 10, 2008

En Ralfers staat vast voor 27 oktober! :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Oct 17, 2008

En Aerodynamisch staat vast voor 3 november! :)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Oct 17, 2008

Ik ben benieuwd naar het interview van Herman!

reply
0
JB
Jordy van Buel
Oct 21, 2008

En Aloys staat vast voor 10 november! :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Oct 23, 2008

En TheGodfather staat vast voor 17 november! :)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Oct 23, 2008

Complimenten Jordy, gaat de goede kant op zo! Voorlopig geen interviewloze weken meer (y)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 13, 2008

Na herhaaldelijk PMen krijg ik van TheGodfather (Timo) telkens maar geen antwoord op de vraag of hij twee nieuwe namen willen kiezen voor het interview van 24 november. Hebben jullie nog leuke namen in het hoofd of voelt iemand zelf van de crew zich geroepen een interview te doen?

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Nov 14, 2008

Ik denk dat wij netjes moeten wachten op onze beurt, anders komt het ook zo raar over.

Misschien Godfather nog één PM sturen en even een deadline stellen en aangeven dat je na het verstrijken daarvan de keuze voor hem maakt.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 14, 2008

Patrick van den Hul;1483565 wrote:

Misschien Godfather nog één PM sturen en even een deadline stellen en aangeven dat je na het verstrijken daarvan de keuze voor hem maakt.

Done ;)

reply
0
RJ
Roy de Jong
Nov 14, 2008

Mocht hij niet meer reageren, kun Sneaker mischien vragen.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 15, 2008

TheGodfather heeft zijn keuzes gemaakt. Brakhage of Melzz :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 17, 2008

Brakhage staat vast voor 24 november :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 18, 2008

Erwin, Brakhage heeft jou uitgekozen voor het interview van 1 december. Dus bij deze ;)

reply
0
EK
Erwin de Koning
Nov 20, 2008

kwistutkwistutkwistutkwistutkwistut

Maikel en ik hebben een goede band met z'n 2en, ik had hem ook gekozen

Ik zal me er eens even in gaan verdiepen

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 20, 2008

Mooi zo, wil je me dan meteen 2 nieuwe namen voor 8 december PMen? ;)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 23, 2008

Erwin de Koning staat vast voor 1 december :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 23, 2008

Jannes staat vast voor 8 december :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Nov 28, 2008

Wim S. staat vast voor 15 december :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 03, 2008

Verhoeven staat vast voor 22 december :)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 03, 2008

Dat gaat interessant worden :lol:

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 08, 2008

Ik ben zo vrij geweest om het topic voor deze week te openen...

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 08, 2008

Oké bedankt :)

Zal jannes even PMen, want dat hoort er namelijk ook bij ;)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 09, 2008

Jannes is niet thuis deze week?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 09, 2008

Geen idee, ik heb hem een PM gestuurd dus het is afwachten..

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 10, 2008

Indien na vandaag geen reactie, morgen eerst die van volgende week aan de beurt laten en dan Jannes eventueel op volgende week indien hij dan wel weer reageert?
(even omwisselen dus)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 10, 2008

Is een optie :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 10, 2008

Wim S. kan zijn interview vrijdag plaatsen, ik wacht het nog even een dag af of Jannes nog terugkomt.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 12, 2008

Topic geopend voor Wim S., die zal vandaag hopelijk wel zijn interview plaatsen. Jannes kan dan altijd zijn Interview nog plaatsen in de loop van volgende week.

Wizz-Art staat vast voor 29 december :)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 21, 2008

Jannes heeft dit forum verlaten? Of is hij op vakantie? :lol:

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 21, 2008

Geen idee, nou ja morgen is Verhoeven aan de beurt. Patrick zou jij voor mij wellicht een topic kunnen openen mocht ik het voor 12.00uur nog niet hebben gedaan, weet niet of ik morgen veel tijd heb. Bedankt! ;)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 21, 2008

Is goed, ik ben morgen aan het werk, grotendeels achter de PC.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 22, 2008

Omdat er nog geen topic was heb ik zojuist een nieuwe voor Verhoeven aangemaakt ;)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 22, 2008

(y)

Was net even voor iedereen soep aan het halen, ook heel belangrijk :idea: :-P

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 22, 2008

Patrick van den Hul;1506423 wrote:
Was net even voor iedereen soep aan het halen

Ah, doe jij dát soort werk! En ik maar denken dat je in de marketing zat... ;)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 22, 2008

Ludo Keeris;1506446 wrote: Ah, doe jij dát soort werk! En ik maar denken dat je in de marketing zat... ;)

Het is behelpen he, nu ik nog studeer. Op zich is dit een ideale bijbaan. Ruim 8 euro per uur, Rabo staat goed op de CV, af en toe een beetje internetten tussendoor. En ik ben er niet voor de bezetting dus ik kan komen wanneer ik wil.

Alleen is het opschonen van bijna 800 dossiers niet het leukste werk dat er bestaat. Verder idd versnaperingen halen, rapporten kopiëren, mailings, dat soort dingen...

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 22, 2008

Bedankt Ludo! ;)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 24, 2008

Melzz staat vast voor 5 januari :)

reply
0
LK
Ludo Keeris
Dec 24, 2008

En wie voor 29 december? Toch nog Jannes proberen?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 24, 2008

Wizz-Art is 29 december ;)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Dec 24, 2008

Jannes kan er gewoon extra tussendoor toch? Zodra hij besluit om zijn interview te plaatsen.

@Jordy, nog een reactie van hem gehad?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Dec 24, 2008

Nee, volgens mij is hij helemaal niet meer online geweest..

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 09, 2009

De beide keuzes van Melzz, Camera Obscura en Wiljan, reageren niet op PMs. Voelt iemand zich geroepen een Interview te maken voor a.s. maandag?

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jan 09, 2009

Lijkt me beter op Melzz nog een derde keuze te laten maken?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 12, 2009

Heb Claudio gevraagd en die plaatst morgen zijn interview :)

reply
0
RJ
Roy de Jong
Jan 12, 2009

Heb ie ook eens wat anders te doen buiten het off-topic-topic en het tekenen van films (6)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 13, 2009

Daan de G. staat vast voor 19 januari

Nerazzuri staat vast voor 26 januari

:)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jan 25, 2009

Pascal Barosso staat vast voor 2 februari

Patrick, Pascal heeft jou aangewezen voor het Interview van 9 februari! :)
Wil je me 2 nieuwe namen PMen voor 16 februari?

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Feb 01, 2009

Hoe zit het met Arjan?
Of moet ik nog even een 2e naam kiezen?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Feb 01, 2009

Ik heb hem 30 minuten geleden een PM gestuurd, even afwachten dus ;) Ik laat het je weten als hij niet wil/kan Patrick.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Feb 02, 2009

Arian staat vast voor 16 februari :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Feb 15, 2009

DanielC. staat vast voor 23 februari :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Feb 28, 2009

DanielC (zonder puntje) staat vast voor 2 maart :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Mar 08, 2009

Ik heb nog geen response gehad op de keuzes van DanielC voor morgen, dat terwijl 1 daarvan toch zeker wel online is geweest.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Mar 08, 2009

Hidde Verkooijen heeft toch nog gereageerd, hij plaatst morgen zijn Interview :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Mar 10, 2009

Sneaker staat vast voor 16 maart :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Mar 18, 2009

Richard B. staat vast voor 23 maart :)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Mar 23, 2009

Jordy van Buel;1548764 wrote: Richard B. staat vast voor 23 maart :)

Heb 'm even voor je geopend :p

reply
0
JB
Jordy van Buel
Mar 23, 2009

Oke, wilde het net gaan doen ;)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Mar 23, 2009

Ok, wist niet zeker of je online zou komen vandaag en hoe laat.
Misschien is het handig om anders een tijd af te spreken waarna iemand anders het topic opent? (mocht je een keer niet in de gelegenheid zijn).

Er staat overigens een klein foutje in de OP:
Geinterviewde terwijl dit natuurlijk Geïnterviewde moet zijn. Heb het even gecorrigeerd.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Mar 23, 2009

Meestal post ik 's morgens of rond de middag, als het echt later wordt mag je van mij het topic openen Patrick (of iemand anders) :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Mar 23, 2009

TylerDurden staat vast voor 30 maart :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Mar 24, 2009

Patrick, heb jij Richard ook een PM gestuurd dat zijn topic geopend is? Mensen willen het nogal eens vergeten.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Mar 24, 2009

Nope, heb ik niet gedaan, hij was ook online gisteren dus ik ging ervan uit dat hij het zou zien.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Mar 25, 2009

RichardB. heeft in zijn interview staan dat hij mij de namen heeft gestuurd, maar dit is een foutje neem ik aan? Aangezien je hebt aangegeven dat TylerDurden vaststaat.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Mar 26, 2009

Klopt inderdaad :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Mar 28, 2009

KevinSmith staat vast voor 6 april :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 01, 2009

Ik krijg een beetje het gevoel dat de laatste tijd het animo voor de Interviews sterk aan het afnemen is. Hoe ondervinden jullie dit en zouden we hier iets mee moeten doen of gewoon zo laten?

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Apr 01, 2009

Waarom krijg je dat gevoel? Het enige dat ik zie is dat de slots telkens weer gevuld worden.
Natuurlijk krijg je steeds meer members aan het woord die nog niet zo lang lid zijn en/of niet zoveel posten, maar dat hou je toch.
En er komt natuurlijk eens een einde aan het wekelijkse interview. Als iedereen zo'n beetje geweest is. Dan wordt het bijvoorbeeld maandelijks of op verzoek van leden (ze kunnen dan een interview aanvragen, waarna deze wordt ingepland).
Is dat een idee? Om hier op termijn naar over te stappen als de slots echt niet meer gevuld worden?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 01, 2009

De reacties op de interviews nemen ook gewoon af, wat ik weer een beetje triest vind voor diegene die er dan tijd ingestoken heeft.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Apr 01, 2009

Ja dat begrijp ik, ik probeer zelf altijd een aanknopingspunt te vinden om even te reageren. Soms komt er dan wel een discussie op gang.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 08, 2009

*TIMMIE* staat vast voor 13 april :)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 18, 2009

Ik heb nog niemand voor a.s. maandag. Eén nog niet gereageerd, één had geen interesse.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Apr 18, 2009

Had je niet nog iemand op reserve? Anders misschien iemand van de crew?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 20, 2009

Iemand van de crew dan maar???

reply
0
LK
Ludo Keeris
Apr 20, 2009

Ik heb er nu geen tijd voor. Roy misschien?
De rest is al zo'n beetje geweest.

reply
0
RJ
Roy de Jong
Apr 20, 2009

Ik ben ook al geweest ;)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Apr 20, 2009

Koen? Alexander? Wilbert?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 20, 2009

Tja, wat doen we er mee? :?

reply
0
RJ
Roy de Jong
Apr 21, 2009

Heeft deze medeforummer al eens een interview afgegeven?
Rudy heeft een ontzettend mooie (merchandise)collectie.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Apr 21, 2009

Ik stel voor dat we een sticky topic openen in het interview subforum met een animo check.
Aan jou verder de beslissing of je dit doet en om het te openen, het is tenslotte jouw 'kindje'.
Mijn voorstel zou zijn om gewoon een lijst te maken op volgorde van reageren en dan elke week bovenaan de lijst te beginnen met een PM. Dan naar de 2e etc. Als iemand geweest is, van de lijst schrappen.

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 21, 2009

Zojuist gedaan Patrick, ik hoop op wat aanmeldingen :)
Crewleden mogen zich natuurlijk ook opgeven ;)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 21, 2009

Reeds 3 aanmeldingen dus dat gaat de goede kant op (y)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Apr 21, 2009

Laten we maar gewoon definitief op deze wijze doorgaan. Zo mogelijk elke week, en anders gewoon een tijdje niet totdat iemand zich weer aanmeldt.

Verder nog even de volgende vraag verwijderen:
Wie is de volgende die aan de beurt is voor het interview?

En de volgende:
Welke vraag wil je aan deze persoon stellen?

Aanpassen naar:
Welke vraag wil je aan de volgende geïnterviewde stellen?

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Apr 22, 2009

Idee naar aanleiding van reactie Edgar: Oproepje voor aanmelden interview, via nieuwsbericht op frontpage?
Arnold, kun je dat regelen? Een link naar het animochecktopic in een nieuwsbericht?

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Apr 22, 2009

Nee, hier wil ik geen nieuwsbericht van maken. Heeft geen nieuwswaarde, is een community activiteit.
Mijn advies is nu niet te snel het nieuwe kruit te verschieten. In mijn optiek is het beter om niet elke week maar eens in de 2-3 weken een nieuw interview te publiceren.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Apr 22, 2009

Als je 1x per 2-3 weken een interview plaatst is de actualiteit snel verdwenen, ben ik bang. Dan komen er nauwelijks nog mensen kijken in het topic.
Persoonlijk vind ik de eerste manier nog de beste (dat iemand aangedragen wordt door een forumlid).
Maar, zoals ik in het begin al een paar keer opperde, zorg ervoor dat je altijd 2-3 backup interviews klaar hebt, zodat je altijd iets paraat hebt.
En als je één van die backups gebruikt hebt ga je direct weer op zoek naar een nieuwe.
Kom je nooit met lege handen te staan.
Wat dat betreft is de "animo-check" een goede manier om een paar backups te creëeren. Gebruik er een voor volgende week om weer op te starten en laat die weer een volgende kiezen.
Vraag dan meteen 2-3 mensen uit de animo-check om hun interview te maken voor het geval je ze later nodig hebt.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Apr 22, 2009

Of gewoon de animocheck manier voortzetten? Als mensen zelf anderen kiezen en die reageren vervolgens weer niet, dan krijgt je geheid zo nu en dan hiaten. Nu zijn er weer veel frisse aanmeldingen. Het bespaard Jordy ook werk.
Maar ik stel voor dat Jordy hier het laatste woord in heeft ;)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 22, 2009

Zoals Patrick zegt scheelt het inderdaad veel werk. Ik ben er voor deze manier van de animocheck voort te zetten. Ik heb nu al 6 aanmeldingen tot 1 Juni. Mensen weten nu ruim van te voren dat ze aan de beurt komen en anderen kunnen ook zien dat dat zo is en kunnen dus ook mensen er op wijzen dat ze deze afspraak zijn aangegaan. Het voordeel van dit alles is dat je ook echt alleen enthousiaste mensen zult krijgen die een interview willen maken, waardoor stagnaties waarschijnlijk een stuk minder voor zullen komen.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Apr 22, 2009

Ik vind het prima.
Maar besef ook dat de mensen die de interviews plaatsen dan wel gemotiveerd zijn, maar zijn de lezers dat ook? Het lijkt me vreselijk als al die mensen straks een interview online hebben en niemand leest ze (of plaatst reacties).

Voordeel van de "oude" manier is dat de nieuwe persoon aangewezen wordt door iemand die (blijkbaar) geïnteresseerd is in deze persoon, waardoor er meer een "zwerm-effect" is, anderen die geïnteresseerd zijn in de eerste poster komen dan mogelijk ook meer overeen met het interessegebied van de nieuwe poster (lastig uit te leggen in een paar woorden wat ik daarmee bedoel...).

reply
0
JB
Jordy van Buel
Apr 22, 2009

Bij de oude manier is ook vaak gebleken dat er nauwelijks interesse was in geplaatste interviews. Dat heeft met name te maken met de manier van schrijven van het daadwerkelijke interview én de mate waarin de geïnterviewde reageert op vragen van anderen.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Apr 23, 2009

Inderdaad, alle interviews waar veel in gereageerd wordt zijn de uitgebreide interviews. Iemand die elke vraag met 1 nietszeggend zinnetje beantwoord, biedt weinig aanknopingspunten.
Overigens denk ik dat er sowieso wel een harde kern is dat elk interview leest, al reageren ze misschien niet altijd.

reply
0
PH
Patrick van den Hul
May 11, 2009

Bambi vroeg mij in een PM wanneer hij zijn interview kan plaatsen dus ik heb alvast een topic voor hem geopend.

reply
0
JB
Jordy van Buel
May 11, 2009

Oké prima, wilde het net gaan doen ;)

reply
0
PH
Patrick van den Hul
Jun 30, 2009

Zijn er trouwens nog crewleden die zich aan willen melden voor een interview? Is misschien wel zo leuk voor de 'zichtbaarheid'.

reply
0
MH
Michael Hamers
Jul 01, 2009

En dan gelijk een sticky van die interviews maken met iets dergelijks als CREWMEMBER in de titel?

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jul 01, 2009

Nou dat lijkt me een beetje teveel van het goede :p

reply
0
MH
Michael Hamers
Jul 01, 2009

Vind je? Maar in ieder geval wel leuk dat elke crew member, of in ieder geval de forum crew een interview maakt (voor zover dat nog niet het geval is)

reply
0
JB
Jordy van Buel
Jul 15, 2009

Opvallend dat - als puntje bij paaltje komt - Jeroen Trapman het laat afweten. Heb hem maandagmorgen een PM verstuurd maar het lijkt wel of hij sindsdien afwezig is.

reply
0
MH
Michael Hamers
Jul 17, 2009

Blijkt dat hij dus op vakantie is/was. Leuk interview. Zeker voor zo'n jong persoon die al behoorlijk volwassen in het leven staat. Een jongen om in de gaten te houden hier... Maar dan positief bedoeld...

reply
0