Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
R
r.schouten
Extra kosten bij bestellen van Blu-ray's bij Axelmusic.com?
Jul 14, 2008

Wanneer ik bij Axelmusic.com Blu-ray's bestel en ik ga naar 'Basket' dan komt het totaal bedrag inclusief verzendkosten er te staan. Zijn dit de verzendkosten naar Nederland, of komt er nog een bedrag bovenop? En bij betaling via Paypal? ( heb nog nooit iets besteld vanuit het buitenland via internet ) Hoe zit dat ook alweer met invoerrechten? Alvast bedankt!

L
le-nnart
Jul 14, 2008

dit is wat jij betaald ja, naar Nederland ja.
Paypal kost niks extra's

reply
0
H
Henkske22
Jul 15, 2008

r.schouten;1416330 wrote: Wanneer ik bij Axelmusic.com Blu-ray's bestel en ik ga naar 'Basket' dan komt het totaal bedrag inclusief verzendkosten er te staan.
Zijn dit de verzendkosten naar Nederland, of komt er nog een bedrag bovenop?
En bij betaling via Paypal? ( heb nog nooit iets besteld vanuit het buitenland via internet )

Hoe zit dat ook alweer met invoerrechten?

Alvast bedankt!

axelmusic zit binnen europa, dus je hebt geen invoerrechten

reply
0
R
r.schouten
Jul 15, 2008

Nou, dat is mooi..

Bedankt voor jullie reakties!

reply
0
P
PLAGU3LORD
Jul 16, 2008

Henkske22;1416817 wrote: axelmusic zit binnen europa, dus je hebt geen invoerrechten

Dat is slechts gedeeltelijk waar. AxelMusic heeft verschillende distributiecentra waaronder een aantal in Europa. Als je film in Europa op voorraad is dan krijg je hem ook vanuit Europa, mocht de film alleen in Amerika op voorraad zijn dan krijg je hem van daar. Ik heb al meerdere keren films vanuit Europa en Amerika ontvangen.

reply
0
D
Dai
Jul 20, 2008

PLAGU3LORD;1417121 wrote: Dat is slechts gedeeltelijk waar. AxelMusic heeft verschillende distributiecentra waaronder een aantal in Europa. Als je film in Europa op voorraad is dan krijg je hem ook vanuit Europa, mocht de film alleen in Amerika op voorraad zijn dan krijg je hem van daar. Ik heb al meerdere keren films vanuit Europa en Amerika ontvangen.

Ik heb een stuk of 20 blu-rays bij Axelmusic gekocht en betaal vanzelfsprekend geen invoerrechten daarover. Bedrijf is ergens rechts boven Nederland gevestigd (Denemarken of Noorwegen?

reply
0
F
Frank
Jul 20, 2008

Denemarken, maar ze verzenden ook vanuit Canada.

reply
0
Q
Qzyn
Jul 20, 2008

In February 2001 AxelMusic.com was launched from Canada.
(...)
Our web shop currently works out of Holland, Germany, United Kingdom, Belgium, Denmark, Canada and USA. www.AxelMusic.com is owned and operated by L.S. Distribution, P.O. Box 1500-1367, Ontario, Canada, M9C 4V5.
http://www.axelmusic.com/support/index.php?action=artikel&cat=6&id=37&artlang=en

Items are shipped from our warehouses in USA, Canada, Denmark, Germany, United Kingdom or Belgium. Local customs charges may apply outside/inside the European Union.
http://www.axelmusic.com/support/index.php?action=artikel&cat=6&id=40&artlang=en

Het betreft dus een Canadese webshop en je loopt kans op invoerkosten als je bestelling rechtstreeks vanuit het magazijn in Canada of de USA wordt verstuurd.

reply
0
F
Frank
Jul 20, 2008

Je hebt gelijk: een Canadese webshop, maar Axelmusic is in 1992 gestart als een winkel in Denemarken staat op de website te lezen.

reply
0