Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
A
Arnold
Schoonmaak CD/DVD
Jul 26, 2008

Ik ben in bezit van Bose 3-2-1 systeem en de hoogwaardige dvd "Earth" blijft steeds steken. Hoewel ik weinig dvd's afspeel is me dit nog nooit opgevallen. Ik heb de dvd laten controleren en hier lag het probleem niet. Omdat de speler al enkele jaren oud is dacht ik dat schoonmaak mogelijk de oplossing zou zijn. Ik heb getracht de lens van de dvd-speler schoon te maken met een speciaal hiervoor bedoelde cd met klein borsteltje (logic clean). Er wordt echter steeds aangegeven dat het een "bad disc" betreft. Kan het zijn dat ik deze medeling krijg omdat het in mijn geval een gecombineerde cd/dvd betreft; de schoonmaak-cd is bedoeld voor dvd ?? Weet iemand een oplossing ?

PH
Patrick van den Hul
Jul 26, 2008

Arnold;1421830 wrote:
Weet iemand een oplossing ?

Een paar andere DVD's proberen? Dat lijkt me nogal logisch, dan weet je of het aan de speler ligt of aan de DVD. Het lijkt me in ieder geval niet verstandig om meteen aan de lens van je speler te gaan zitten.

reply
0