Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Regio 2
K
kos5000
Law & Order seizoen 3 en 4?
Aug 22, 2008

Jongens ik ben nieuw hier en vroeg me af of iemand weet hoe ik aan LAW & ORDER CI seizoen 3 of 4 kan komen. Op bol.com en op frre record shop kan je alleen seizoenen 1 en 2 bestellen. Alvast bedankt...

PH
Patrick van den Hul
Aug 22, 2008

Topic even verplaatst naar het juiste subforum en de topictitel aangepast.

reply
0
HTL
Herman ter Lingen
Aug 23, 2008

Patrick van den Hul;1436489 wrote: Topic even verplaatst naar het juiste subforum en de topictitel aangepast.

De Topic-titel zou eigenlijk moeten zijn Law & Order: Criminal Intent

Deze serie is een spinoff van Law & Order,

evenals Law & Order: Special Victims Unit.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Aug 23, 2008

Als het om de Nederlandse uitgaves van Law & Order C.I. gaat wordt het lastig, want die zijn in Nederland nog niet uitgegeven. Alleen seizoen 1 & 2 zijn in Nederland verkrijgbaar.
Als je Regio 1 DVD's kunt afspelen en zonder Nederlandse ondertiteling kunt zou je kunnen overwegen om de Regio 1 versie van Seizoen 3 aan te schaffen.

reply
0
K
kos5000
Aug 23, 2008

jongens, worden seizoen 3/4/5/.. van Criminal Intent dan ooit nog uitgegeven in NL?

reply
0
F
Frank
Aug 23, 2008

Informatie hierover ontbreekt.

reply
0