Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Arnold van Oostrum
Aug 26, 2008
Heren, Denk even met mij mee alsjeblieft. Geconstateerd is dat er behoefte is aan een apart subforum voor Blu-ray Disc recensies. Dit kan ik effectueren. Elke recensie heeft een directe link naar een bijbehorende forumthread met een bepaald ID nr. Van de bestaande BD recensies moeten alle forumthread verhuist worden naar het (nog te maken) nieuwe Blu-ray Disc Recensie subforum. Ik heb wat getest met dit verplaatsen (move thread) en geconstateerd dat het thread ID nr. dan NIET verandert. Dat zou mooi zijn, want dan blijft de koppeling met het forum correct werken. Klopt mijn constatering? Bij het verplaatsen van een thread kun je optioneel een re-direct verwijzing achterlaten op het oorspronkelijke forum (hier DVD recensies dus). Deze re-direct komen dan allemaal als een soort sticky post boven in het DVD Recensie subforum staan. Alhoewel ik een re-direct wel goed vindt, wil ik geen ruim 150 re-directs bovenin het DVD Recensie subforum hebben staan. Dus wil ik de verpaatsing doen zonder re-direct verwijzing en één algemene sticky topic openen in de DVD Recensies forum om te melden dat de BD recensies hun eigen subforum hebben gekregen. Wat is jullie gedachte? Bij het online plaatsen van een recensie wordt automatisch een forumthread aangemaakt in DVD Recensies. Programma technisch is dit niet meer deze week aan te passen en door vakantie wordt dit dus pas eind september op zijn vroegst. Ik kan tijdelijk direct na het plaatsen van een BD recensie de bewuste gecreëerde thread direct verhuizen. Dit als een tijdelijke work-around in afwachting van een geautomatiseerde oplossing. Als bovenstaande allemaal klopt, kan een BD Recensies subforum snel worden gerealiseerd. Reactie?