Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Maya
Sep 01, 2008
Ik heb gisteren een Hdd dvd-recorder van Panasonic (DMR-EH57) aangesloten maar zit nu met het volgende probleem: Toen ik begon met Guide + moest ik de postcode invoeren en dat ging mis omdat ik al op OK drukte waardoor er alleen een 3 stond. Vervolgens is ie wel gaan zoeken en kwam op GEEN GEGEVENS. Heel logisch dus alleen hoe herstel je dit weer???!!! Ik heb vervolgens de postcode wel juist ingevoerd zoals stond beschreven in de handleiding als je bent verhuisd maar nu kan ik gewoon niet ontdekken hoe ik het doawnload proces start :cry: Ik heb nog een nieuwe auto-set-up gedaan maar hij komt dan niet meer automatisch in het guide scherm.... Kan iemand me helpen???! Het kan toch niet zo zijn dat als je 1x een verkeerder postcode hebt ingevoerd het onmogelijk geworden is om de gevens op te halen?! Vast bedankt! Gr Maya