Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Blu-ray Disc Recensies
AO
Arnold van Oostrum
Zomerhitte [Blu-ray Disc]
Sep 08, 2008

Zomerhitte HD uitgave van Jan Wolkers’ Zomerhitte geregisseerd door Monique van de Ven. Lees dit artikel

H
hstadman
Sep 08, 2008

Arnold van Oostrum;1445407 wrote: Zomerhitte

HD uitgave van Jan Wolkers’ Zomerhitte geregisseerd door Monique van de Ven.

Lees dit artikel

Arnold, heet het meisje niet Sophie, ipv sohie?!

reply
0
V
Vogeltje29
Sep 08, 2008

Jammer dat er geen NL ondertitling heeft,houdt warner dan geen rekening mee met slechthorende of dove mensen???

reply
0
MT
Martin van Tuijl
Sep 08, 2008

Vogeltje29;1445760 wrote: Jammer dat er geen NL ondertitling heeft,houdt warner dan geen rekening mee met slechthorende of dove mensen???
Schandalig, en zou ik persoonlijk zeker mee laten wegen in de beoordeling [IMG]http://www.allesoverfilm.nl/forum/images/icons/icon13.gif[/IMG]

reply
0
H
HUYG
Sep 08, 2008

Heb de film niet gezien, dus is mijn reactie niet helemaal/helemaal niet eerlijk. Maar ik kan mij weinig voorstellen bij Sophie Hilbrand in zo'n rol. Wel bekwaam in haar televisiewerk. Het casten vind ik in veel Nederlandse films maar matig. Allerlei mensen die je in uiteenlopende rollen tegenkomt.

reply
0
GS
Gerco Stuivenberg
Sep 13, 2008

Waarom deze film 2 HD audiotracks heeft is misschien wel te verklaren.
Receivers die MC-PCM niet kunnen omzetten of geen 5.1 opstelling hebben kunnen misschien beter voor de DTS-HD MA kiezen vanwege de "core" en de mogelijkheden van de decoder.

reply
0
P
pjblack
Sep 06, 2011

Het ontbreken van ned. ondertiteling is zeker een dik minpunt. Bij Zwartboek is het gelukkig wel voor elkaar bij Wit licht is weer een drama. Ze leren het ook nooit in Nederland!

reply
0