Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
S
Seus
Ruil oude dvd's als betaalmiddel in voor nieuwe dvd's bij Van Leest
Sep 23, 2008

Een tip om van je oude/overbodige/dubbele dvd's af te komen ;) . Van leest heeft tot 13-11 as. een aktie lopen waarbij je je oude dvd's kunt inruilen als betaalmiddel voor nieuwe dvd's. Spelregels zijn te lezen op de site van Van Leest.

CP
Coen P.
Sep 23, 2008

tsja,

een dvd van 10 euro levert je daar 2.5 op die je meteen moet besteden. Mij te weinig allemaal...

reply
0
PV
Pieter V
Sep 23, 2008

Zoiets had de FRS ook vroeger. Maar toen met games.

Is niet aan mij besteed dit.

reply
0
N
NewDust
Sep 23, 2008

Ik zou zeggen: probeer je DVD's gewoon op de oude manier te slijten, ook al duurt dit misschien wat langer. De kans dat je er meer voor terug krijgt is zeer groot en je kunt de titel(s) die je wilt gaan kopen ergens anders waarschijnlijk goedkoper krijgen (enkel de 3 voor 2 Blu-Ray actie is binnen Nederland waarschijnlijk een 'Echte' aanbieding). Een soort win-win situatie in verhouding met de voorwaarden van Van Leest.

reply
0
RB
Richard B.
Sep 24, 2008

Ik vind het wel een interessante actie. Ik heb nog genoeg dvd's die ik kwijt wil en ik heb weinig zin om moeite te doen om ze te verkopen.

Maar ik ben bang dat ze wel heel selectief zullen zijn met wat ze accepteren. Het feit dat een dvd al in hun systeem moet staan om hem te kunnen ruilen doet het er op lijken dat alleen de wat nieuwere titels geruilt kunnen worden. En ik wil nu juist m'n wat oudere dvd's kwijt.

Maar goed: ik zal binnenkort eens wat meer informatie inwinnen bij de verkopers van m'n lokale VanLeest en misschien doe ik er dan wel aan mee.

reply
0
E
edwinvb
Sep 26, 2008

leuke aktie...
iemand al geweest?
wat is de gemiddelde prijs wat je kunt krijgen voor een `oude` dvd?

laat ons weten!!!!

reply
0
CP
Coen P.
Sep 26, 2008

1. dvd moet in het systeem staan
2. je krijgt 25% retour
3. je 'geld' moet je meteen besteden in de winkel

reply
0
E
edwinvb
Nov 01, 2008

vanleest maakt hier goed gebruik van
vele dvd`s komen niet in hun systeem voor
als dat niet zo is, krijg je er bijna NIETS voor
en bedragen boven 60 euro (bv de bob box), krijg je niet meer dan 15 euro voor
ook zou die 80 euro zijn (de tin box), dan krijg je nog maar15
van de vele dvd`s is er maar een beperkt aantal wat `herkent` wordt door hun systeem
ook al staan ze wel te bestellen bij de internet site
dit staat totaal los van elkaar
heel jammer...
sommige oude dvd`s staan er nog voor 20 euro op de site, maar niet in hun systeem, waardoor je 0,25 cent krijgt

raar maar waar
deze aktie laat ik voorbij gaan

reply
0
HTL
Herman ter Lingen
Nov 08, 2008

Deze aktie lijkt alleen interessant voor Van Leest zelf.

Je (weinige) contante opbrengst moet direkt besteed worden, maar mag niet in combinatie met andere akties. Dus bijv. geen 3 v. 25,00

Aangezien de prijs van DVD's die niet in een aktie zitten vaak 10-20 % duurder zijn dan elders, is voor de consument het voordeel NUL.

reply
0
AVD
Angels vs demons
Nov 10, 2008

Wat misschien WEL interessant is.
Bij de van leest in eindhoven staat nu dus ook een groot rek met 2e hands dvds die ingeleverd geweest zijn! vanaf 4 euro ofzo

reply
0
F
Fonzie
Nov 11, 2008

Mja, en dan maar afwachten hoe de discs eruit zien. Brr... nee, dat is het mij allemaal niet waard. Hier op het forum weet je tenminste in 90% van de gevallen waar je aan toe bent.

reply
0
DLM
Dead Like Me
Dec 15, 2008

Wat gaan ze met die oude films doen zeker voor nieuw in de winkel gooien die oplichters...

Ze moeten me nu nog bellen voor een beschadigde dvdbox die ik bij hun heb gekoht ongeveer 4 maanden geleden. Ben twee keer terug geweest, dan beweren ze dat hij nog in bestelling is.. Ik laat het nu maar. Maar ga daar niet snel meer dvdboxen kopen.

reply
0
AVD
Angels vs demons
Dec 15, 2008

de ingeleverde dvds staan in eindhoven gewoon een een bak waar duidelijk 2e hands op staat! ook de cds zitten gewoon in de hoesjes, dus je kunt meteen kijken je de cd netjes genoeg vind..

overigens vind ik het gewoon onzin dat een cd geen enkel krasje of vlekje mag hebben.. vooral niet bij cds waarvan je weet dat ze niet nieuw zijn! zolang he afspelen is het goed!

reply
0
DLM
Dead Like Me
Dec 15, 2008

Ja natuurlijk als er tweedehands boven staat hoor je mij ook niet klagen :D
Dan weet je immers dat het al eens is gebruikt en kunnen er dus kransjes en vlekjes op zitten.

reply
0